Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 38 Guests are viewing this topic.

RazesIesean

Uite aici:

QuoteGuvernul împrumută 600 milioane de euro de la Banca Europeană de Investiții (BEI), pentru construcția autostrăzii A7 Ploiești - Pașcani, finanțată cu 1,95 miliarde de euro și din PNRR.

Acordul cu privire la împrumut a fost semnat deja de reprezentanții Guvernului și cei ai BEI în luna iunie, însă nu acoperă cheltuielile cu TVA și nici cele pentru exproprieri.

Proiectul de lege se află pe masa ședinței de Guvern de joi și va asigura o parte din co-finanțarea statului român pentru derularea proiectului.

Autostrada A7 este cea mai mare investiție rutieră cu bani din PNRR - 1,95 miliarde de euro - din componenta de fonduri rambursabile a programului cadru; mai exact, banii sunt acordați sunt acordați sub formă de împrumut, la dobânzi reduse.
Guvernul aprobă împrumutul de 600 de milioane de euro de la BEI pentru Autostrada Moldovei, finanțată prin PNRR

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

mike_us

Anul trecut ne plângeam ca nu muncesc. Acuma ca s-au apucat deja știm ca nu e de calitate si nu sunt bani. Oare ce ar trebui sa se întâmple sa mai fie lumea si bucuroasa pe forum?

lucianix

Sa fie toti tratati la fel, sa fie munca constanta si calitate constanta .  :D

voicul

Sa avem 5000 de km de DX si A si atunci n-am mai avea ce sa mai comentam.
Se inchide forumul si mergem ramanem toti acasa.

TeoH9

Oare ce isi doreste lumea? Să se munceasca pe santiere conform contract, si ce se construieste sa fie de calitate. Altceva nici nu conteaza. Din pacate pana acuma nu s-a livrat nici-nici.

horatiu.cosma

Cel puțin pe hârtie, după multă presiune publică, există supervizare contractată pe Ploiești - Bacău (mai puțin lotul 2 din Buzău - Focșani). Să sperăm că asta se va transpune și în lucrări de calitate. Experiența drumarilor vechi ne spune că un "colț tăiat" în execuție care câștigă o zi - două și câteva zeci de mii de lei se traduce în sute de mii de lei pierduți în cei 10 ani de garanție.

pasadia

In general m-am ferit sa intru in festivalul de speculatii despre mobilizarea UMB si respectarea termenelor de executie sau calitatea lucrarilor. Dar as avea si eu un gand de spus, daca cumva il citeste imparatul sau cineva din CNAIR cu ceva rol important:


Nu ati putea prioritiza lotul 2 din Bacau - Pascani (de fapt intre nodurile Trifesti/Roman Sud si Sabaoani / Mirceasti)? Adica, dpmdv daca ati deschide circulatia aici cu 2 ani mai repede decat pe loturile vecine de la nord si sud nu cred ca s-ar supara nimeni. Si in plus mai scapa si CNAIR-ul de proiectul cu pasajul peste CF de la nord de Roman - odata deschisa circulatia pe autostrada se reduce traficul cu vreo 80% acolo si dispare mare parte din traficul greu; va putea fi reparata trecerea si nu va mai fi nevoie de acel pasaj...

Din filmarea lui Raducu senzatia e ca oricum cele mai multe lucrari dintre Bacau si Pascani in zojna acestui lot sunt executate. Dar evident, e nevoie de mult mai multe resurse ca lotul sa fie deschis semnificativ mai repede decat cele vecine.

tom_sawyer

Pentru pasajul de la Roman tocmai au cerut finanțare europeană pentru construcție.

rota

@pasadia Din punctul meu de vedere, consider ca lotul 3 din Bacau Pascani e cel mai important, pana la Sabaoani ai mizeria aia de acostament :)
si nu doar punctul meu cred ca toti care se indreapta spre Sv, Siret considera lotul 3 cel mai important  :)

Feri

#11034
Pașcani - Suceava ar urma să fie aprobat în ședința CTE de mâine vineri:

(Sursa SuceavaNews)

pasadia

@tom_sawyer - banuiam eu. Planificarile proaste ale statului roman - dublam DN7 la Talmaciu si giratoriu il marim ca apoi sa ne uitma la ele cum stau goale caci tocmai deschidem autostrad ain paralel. Construim centura si autostrada in paralel la Fagaras, desi am facut in trecut aceeasi prostie la Timisoara. Acum versiunea Roman.

@rota - putin ma intereseaza faptul ca tu esti invatat sa folosesti acostamentul precum o banda de circulatie si ti se pare normal asa. Din punctul meu de vedere, atat sucevenii cat si restul lumii ce trece prin Roman pierd mult prea mult timp prin acel orasel, indiferent ca merg pe centura sau prin centru. iar lotul 3 te varsa langa Pascani, de unde mai traversezi un deal ca sa intri oricum in acelasi DN2 fara acostament. Deci chiar nu pricep ce mare beneficiu iti aduce lotul 3 in comparatie cu celelalte.

Feri

QuoteCompania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. anunţă publicul interesat asupra deciziei de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "Autostrada Suceava – DN 2H şi Drum Expres DN 2H -  Frontiera Siret" propus a fi amplasat în judeţul Suceava, localităţile Suceava, Siret, Mitocu Dragomirnei, Pătrăuţi, Dărmăneşti, Grăniceşti, Calafindeşti, Bălcăuţi, Muşeniţa.
Sursa

slartibartfast

@pasadia Romanul nu are propriu-zis centură. Are o variantă pentru traficul greu, care e impropriu denumită ,,centură", și care iese foarte puțin din oraș, undeva în sud-vest, și intră rapid înapoi. Mergând pe acea ,,centură", te întâlnești/amesteci cu localnicii care intră/ies de la Kaufland și treci pe lângă parcul principal al orașului.
Poate nu pare când te uiți pe hartă, dar pasajul acela peste calea ferată este în oraș, la intrarea dinspre Iași/Suceava (unde încă nu s-a separat drumul acela de trafic greu impropriu denumit ,,centură"), și cred că este o lucrare necesară indiferent de A7. Nu mi se mai pare normal (din punct de vedere urbanistic și ca siguranță a circulației) să avem treceri la nivel cu calea ferată pe străzi principale ale orașelor.

Altfel, da, ocolirea Romanului trebuie să fie o prioritate. Scoaterea traficului din toate orașele trebuie să fie o prioritate. Asta pare să fie abordarea la Focșani, chiar dacă acolo cocoașa născută din mințile autorităților locale fac ca A7 să nu fie o variantă foarte atractivă dacă e vorba doar de ocolirea orașului de către traficul de pe DN2.

pasadia

Stiu prea bine acea centura, am strabatut-o de destule ori. Ba chiar am strabatut si centura aialalta, cea care da in drumul spre Negresti. De asta am si spus ca mi se pare mai important lotul 2 din sectorul Bacau - Pascani fata de celelalte 2.
Cat priveste pasajul, ideea e simpla - pe acea CF trec foarte, foarte rar trenuri. Problemele in trafic nu sunt generate de momentele in care trec acele trenuri ci de calitatea foarte slaba a trecerii (hartoapele si valurile dintre sine). Daca, subliniez daca, dispare mare parte din traficul actual prin deschiderea autostrazii ce ocoleste orasul ATUNCI acea trecere ar merita reparata la standarde mai inalte si pastrata asa. Si cand zic standarde mai inalte ma refer la nivelul trecerii de pe DN1 de la nord de Ploiesti.

Si sper sa ma ierti daca zic asta, dar traficul auto in acel scenariu (cu deschiderea lotului de autostrada) va fi MULT MAI MIC decat traficul de pe DN1 in zona Baicoi. Trafic care poate trai cu trecerea la nivel cu CF. Da, nu e optim sa le avem, dar hai sa nu fim mai catolici decat e cazul - decat un pasaj unde nu e nevoie prefer vreo cateva poduri acolo unde e cazul (ca tot vorbim despre zona Roman unde avem un pod cazut acum cativa ani).

ijwtsh

In sfarsit avem confirmarea: A7 e creat pentru a prelua traficul de pe E85!