Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 6 Guests are viewing this topic.

panzer

Eu ma uitam mai putin la corpul autostrazii si mai mult la gardurile de protectie. Nu se vad prea bine pe drona, dar fara ele nu se poate deschide.

Si deschiderea acestui sector cam incurca constructorul. Organizarea principala de santier e la limita loturilor. Si nu prea au access la restul de executat: DN4 = A2.

Nu cred ca Alsim e prea incantat de deschiderea partiala pana la DN4. Si nici UMB nu sunt sa relocheze organizarea de santier.

punktnet

Quote from: Breezzer on February 13, 2024, 01:29:06 PMSalutare

Din ce vad in filmare, pare realistica deschiderea pana la finalul lunii martie! Poate chiar mai devreme...
Nu stiu cat de mult ajuta dechiderea ciotului intre DN5 si DN4 pentru fluidizarea traficului, dar hai sa incercam sa vedem si lucrurile pozitive, si anume - SE MUNCESTE, NU SE STA!

O zi buna tuturor

Iti spun eu cat a contat deschiderea A0 pana acum, eu care fac naveta pe centura de cateva ori pe saptamana - 25 minute scutite pe fiecare sens de deplasare.
Probabil de la DN5 la DN4 nu va fi asa dramatic, dar per total daca eu scutesc 35 minute sa zicem la un drum de 1h, ma declar foarte multumit.
Just kidding.

carutasul

așa de mult? Pe traseul Dn6-Dn5?

punktnet

Nu, de la Glina pana pe Preciziei
Just kidding.

carutasul

înseamnă că avantajul e dat și de celelalte progrese de pe DNCB, lărgirea la două benzi plus Domnești, că nu cred că de la Jilava la Bragadiru făceai mai mult de 20 de minute (sau poate nu am circulat eu la orele ...potrivite).
Dar și deschiderea până la Dn4 o să fie un progres destul de bun, că eviți "transbordarea" de pe centură pe A0 care ia și asta vreo 10 minute probabil, chiar dacă pe DN5 se merge destul de ok.

Puffyk 1

Nu se compara.... din DN4 sunt doar cateva sute de metri pana in giratorul suspendat..... 1-2 minute! In plus, DNCB este mai putin aglomerata intre DN4 si A2, exceptie facand doar intersectia cu Splaiul Independentei. Dar nefiind trafic de litoral in aceasta perioada, deschiderea DN4 va schimba enorm situatia. Hai cu AMR-ul....!!! Poate la inceput de martie.... :-[

adix


carutasul

am zis să mai trec și eu pe lotul Aktor să văd ce se mai întâmplă; nu prea pot zice că am fost încântat.
La DJ601 la pod lucrau vreo trei oameni, la intersecția cu 401A erau câteva utilaje, inclusiv o foreză în poziția parcată, la fel și la intersecția cu drumul spre Țegeș. Nu pot spune că nu era nimeni dar nici nu era un ritm care să justifice ceva speranțe de schimbare... Din cauză că au închis accesul de la Emag nu am putut să văd prea bine dacă lucrau mai bine în zonă, m-ar fi interesat să văd situația grinzilor dar e dificil.

voicul

Hai ca se poate, dar recunosc ca monitorizez de ceva zile bune situatia ca sa iasa mai bine pe 401. E si asa pentru ca era plin la intersectie A1 - DNCB.
Castigul e 12 minute (bun), dar inca odata doar cand e mega plin se merita. Deci practic doar daca zice Waze sa o iei pe acolo. In rest - probabil 95% din timp - pe DNCB e mai bine.





carutasul

Chestia e că azi (azi am văzut eu, că n-am mai fost de ceva vreme)  s-au reapucat de reabilitare la 401A, în mai multe locuri erau utilaje, cred că în principiu lucrează la iluminat și alte lucrări în afara carosabilului dar te tot întâlnești cu utilaje parcate pe drum pentru respectivele lucrări, au fost vreo trei locuri unde am fost nevoit să îi las pe cei din celălalt sens înainte de a trece, și asta te penalizează la timpul total...

shift2rail

Bâcu (A1) - Bulgaru (A0) via 401A: 22 min.

adix


mike_us

Lotul asta are vreo utilitate daca s-ar termina înaintea lotului 3 al chinezilor?

GAC

Lotul UMB ar putea avea utilitate doar daca s-ar incropi o intersectie cu DN3, altfel este muzeu (ce sa facem, niste destepti au crezut ca cele 10 noduri ale A0 de 100 Km sunt suficiente...).
Totusi, lotul UMB este mult mai dificil decat cel am chinezilor (viaductul UMB este peste lac, deci chinuie-te cu batardouri, pe cand la chinezi viaductul este peste uscat - o foreza sa puna in lucru si e destul), chit ca e mai scurt... si UMB sunt foarte ocupati, deci chinezii pot termina cei 8 Km ai lor la ritm de Aktor.

danutzu_1069

Sa fie gata lotul UMB si sa stea muzeu, eu nu ma supar.... Dar, cred ca ur sa fie gata ... la pachet. UMB nu are de ce sa se grabeasca..., iar alte artificii pentru darea in circulati, nu se vor face...
Doar daca iese pasenta cu largirea DN3 de la DNCB pana la Spitalul Sf Sava... ca parca era in carti si un nod suplimentar DN0 - A0.... Sau stiu eu gresit?