Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

#9090
eu cred ca glumesti. Nu se poate face o descarcare pe stradute. Nici macar pe un DJ apropiat de o localitate mai mare. E de ajuns sa parcheze unul in fata portii, sau sa aduca o betoniera/macara sa-si construiasca ceva in curte, si blocheaza descarcarea.
Intr-o localitate ca Berceni, astea nu sunt exceptii.
Sa mai zic ca pe stradutele alea sunt si copii care se joaca pe ulita?

Foarte aproape de ce ai desenat tu, va veni radialul. Dar acela nu va avea accese directe din curtile oamenilor. Odata cu radialele vor fi destule noduri pe A0. Probabil spre 20, adcia 1 la 5 km distanta. Iar unii localnici vor mai intra si prin spatiile de servicii
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

P3trut

Acum o ora, de la I. Scriosteanu:

Quote𝗖𝘂𝗺 𝗮𝗿𝗮𝘁𝗮 𝗮𝘀𝘁𝗮𝘇𝗶 𝘂𝗿𝗺𝗮𝘁𝗼𝗿𝘂𝗹 𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗹 𝘃𝗼𝗺 𝗱𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰
Sunt pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬, între DN5 Jilava și DN4 Popești-Leordeni, unde lucrările sunt pe ultima sută de metri.
Vă voi prezenta în acest live stadiul celor 13 km ai acestui tronson cuprins între DN 5 și DN4, pe care îi vom da în trafic în luna martie. Astfel, vom putea circula la nivel de autostradă între DN6 Bragadiru și DN4 Popești-Leordeni.

Martie tocmai a devenit oficial pt DN4. Va fi inceputul sau sfarsitul lunii, oare?

bogdannp23

#9092
Salutare,
Cateva poze de astazi de la nodul A0 - DN 4.
Se lucra doar la relocarea pamantului din interiorul bretelelor.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

Drumurile radiale vor fi la nivel de drumuri expres? Doua benzi pe sens cu sensuri separate.

GAC

Da, radialele asa ar trebui sa arate - format de DEx, cu sensuri separate fizic.

Revenind la centura de N a Sofiei, sunt 6 noduri: 2 la capete (fluture) si 4 intermediare, din care 2 fluture si inca 2 de tipul nodului de la Popasului pe A3.

In ceea ce priveste populatia, Sofia nu este 50% din Bucuresti. Ca si aglomerare Urbana discutam de 1.7 mln vs 2.3 mln la Bucuresti, deci Sofia este pe undeva pe la 73%.

Deci, daca centurile Sofiei au X noduri, atunci A0, ar trebui sa aiba X/73%, ceaa ce inseamna cam 1.36X, deci cu 36% mai multe decat are centura Sofiei (si aici discut doar de nodurile unde centura are profil de A.

In ceea ce priveste potentialele cozi care se formeaza la nodurile de iesire de pe A0 pe drumurile de rang inferior, aceasta poveste ne bantuie si acum, la iesirea de pe A1, respectiv A2 (mai ales in sezon) catre DNCB.

Eu cred ca pentru a reduce "cozile" de la iesirea spre DNCB de pe A1 si A2, trebuie ca acest trafic sa se disperseze cu ajutorul mai multor noduri pe A0.

Trebuie sa retinem ca s-a ajuns in aceasta situatie, tocmai pentru ca DNCB e singura alternativa de a ocoli Bucurestiul si pe acele 2 iesiri din A1 respectiv A2, concureaza atat traficul de tranzit cat si traficul aferent localitatilor limitrofe.

Eu incerc sa vad problema din alt unghi, daca cele 2 iesiri fac fata cumva singure, atunci, daca ar mai fi niste noduri pe A0, de tipul "Popasului" (ca sa nu fie nevoie de exproprieri pentru bretele "fluture"), atunci traficul de pe A0 spre zona limitrofa se va diviza in mai multe fluxuri si astfel se va evita situatia de acum de la iesirea din A1/2 spre DNCB.
Chiar daca respectivele drumuri locale / judetene cu 1 banda pe sens nu au capacitatea de a prelua tot traficul de pe A0, nu cred ca e corect sa punem asa problema, pentru ca acele drumuri nu vor prelua volumele de trafic pe care le ia acum DNCB.

montaniardul

O sa experimentam pe propria piele ce insemana autostrada construita de o firma chinezeasca. Vom vedea cat de repede se misca (cel putin pentru nodul cu DN2). Vom vedea daca este mit sau realitate stilul si modul de lucru chinezesc. Totusi sunt un pic rezervat ca avem exemplul centurii Zalau unde s-au cam impotmolit (alti chinezi) chiar daca sunt in parteneriat cu romani.

panzer

Stereotipia este periculoasa, ca si model de a vedea lumea. Sunt 1.4 mld chinezi. Nu sunt toti la fel. Statistic vorbind, nu au cum sa fie.

Si in RO e o diferenta mare intre nea Beni si UMB. Si la italieni este o diferenta intre WeBuild si Rizzani, nu?

Totul pe acest forum trebuie scris de 10 ori. Pacat ca nu avem un Copilot AI sa iti raspunda cu ce s-a spus in trecut. Experienta poloneza cu contructorii chinezi e mai relevanta: pana si sun cartus de imprimanta tb adus din China si aprobat acolo.

Pana una alta CCCeC-astia s-au batut mult in justitie pentru acest lot, au adus proiectul partial la timp. Sa vedem cand vine vaporul cu utilaje si muncitori, ca pe la noi nu mai gasesti nici una nici alta.
Avocatii lor sigur au fost contractori romani. Proiectul putea fi facut in China remote, la fel cum si Aktor proiecteaza la Atena si nu in Romania.
Poate pana la urma o sa avem o firma romaneasca cu actionariat chinez. Nu ar fi prima. Si poate ne-ar ajuta. Dupa ce trecem muntii cu A-uri poate o sa ne vina ideea sa facem si trenuri de mare viteza.

Deja ne-am obișnuit sa vedem muncitorii Alsim-Alarko rugandu-se pe religia lor filmati de drona. Ultilajele turcesti ale lui Nurol. Si ne-am delectat cu imagini spectaculoae la Braila cu muncitori japonezi. Ma rog, intelegi ideea.

adix


TibiV

@adix, pune te rog si filmarea cu nodul A0-A1...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Skynick

#9099
Din clipul asta, Alsim poate sa termine elegant pana prin iunie, inainte de sezonul spre est.


pasa_andrei

#9100
Principalul ambuteiaj pe care il va avea A0 Sud pana o sa fie gata A0 Nord -lot1 o sa fie pe breteaua la 270 de grade pe directia A0-A1, limitata la 40km/h, in rest se va merge bine si poate A2-A0, alt viraj la 270 de grade(posibil sa fie la 2benzi),  in sezonul de vara

Nu cred intr-un upgrade la 3 benzi/sens pe urmatorii de 20 ani. Ce as vedea util este o banda de viteza pe directia A0-A1. 



bim14

La cum arata lotul 3, dupa aproape 2 luni trecute din 2024, mai ca as risca un pariu ca nu o sa vedem lotul terminat pana la 1 ianuarie 2025.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

dumbravaandrei

Pai ce risc este? Ca s-a dus orice sansa de 2024...

GAC

Desi mobilizarea nu este grozava, lotul 3 poate fi finalizat anul acesta.
Intrucat Aktor subcontracteaza, solutia este destul de simpla. Grindeanu sa vina mai des pe santier (saptamanal). Daca vor monta cate 3 deschideri pe saptamana, pai pana la vara terminam cu grinzile. Similar si cu asfaltul.
Totusi, e inca februarie si la asfalt, e bine sa nu fortam.
In ceea ce-i priveste pe chinezi, intrucat acesta va fi primul si ultimul proiect al lor in Romania, va fi foarte greu sa-i strangi cu usa. Lotul fiind relativ usor, as inclina sa cred ca or sa-l faca cum necum, sa-si ia banii, ca au nevoie de valuta forte, dar daca calitatea va fi deficitara, tare mi-e ca in ceea ce priveste garantia, vom fi in situatia sa luam caii de la bicicleta. Si asa, China e cu probleme, mai ales in zona constructiilor, deci sa nu ne miram daca o sa vedem niste falimente rasunatoare din China in viitorul apropiat.