Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

carutasul

după ce au tot permutat grinzile au ajuns la concluzia că aia pe care o căutau e acolo? :)

dr4qul4

Doar mie mi se pare o prostie nodul cu DN2?
Ce rost are sa faca 2 pasaje peste A0 doar pentru a face bretelele pe aceeasi parte?
Chiar nu inteleg de c enu pot face ceva ca la Popasului..Eventual sa si pluseze cu un pasaj 1+1 prin care sa bage DN2 la subsol.

Giratoriul elipsa va fi la fel ca cel de la Popasului. Doar ca aici ai bretele cu dublu sens care se inteapa in acelasi loc, pe cand la Popasului totul este mult mai clar (4 bretele cu sens unic, extrem de predictibile).
Care poate fi avantajul acestor noduri "pe dos" ?
- B => Otopeni, trebuie sa trec pe sub A0, sa ma intorc la 180 de grade si sa ocolesc 1km).
- B => Berceni, aproape acelasi traseu, doar ca la intarocerea aia la 180 de grade traversez si autostrada, dar ocolul este mai mic.
- si ca sa nu fie destul de complicat, unde se despart cele 2 directii de mai sus, mai avem si 2 bretele de iesire,asadar avem "ocazia" sa intram pe interzis pe A0. Plus ca pasajul este cu dublu sens.

Ce propun eu, este destul de intalnit chiar si la noi, in preajma oraselor. Care sunt dezavantajele? Ca doar nu mai punem statii fizice de taxare sa avem nevoie de unirea bretelelor..
- Popasului A3
- Chitila -DNCB
- Centura Oradea -DN76  si cu DN79

Facem noduri "Anus contra naturii" si dupa aceea ne miram ca avem incidente.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on February 10, 2024, 06:51:56 PM...Facem noduri "Anus contra naturii" si dupa aceea ne miram ca avem incidente.

Dar baietii de la Rutiera "trebuie sa dovedeasca" ca isi castiga cinstit banii. Chiar si numai din numararea deceselor...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

Probabil că acest giratoriu va fi unul temporar și când va fi gata se vor folosi bretelele fără viraje la stânga. Decât giratoriul eclipsă  :lol: era mai simplu un giratoriu doar pentru breteaua nord. Tot ce e schițat se poate finaliza lejer anul acesta, poate chiar până în septembrie.



adix


danutzu_1069

Cred ca va agitati degeaba ...
Cineva a declarat ca de la 1 martie (sau in martie?) incep lucrul....
Ce lucru incep? Ca nici nu au OS si utilaje in curte....
CE, baraca aia din ultima filmare este OS?? :lol:  :lol:  :lol:

Pai daca la 1 martie abia incep sa-si faca OS si sa adune utilaje.... nu cred ca va fi ceva gata in toamna...

survola

Quote from: adix on February 11, 2024, 12:13:21 PMSalutare baieti!
Mulțumim.
E bună asfaltarea bretelelor, dar mai tare aștept hidroizolația pe acel pasaj.

Costi

Astazi la emisiunea "DRUMURILE NOASTRE" de lab1, scuzati expresia, s-a discutat despre proiecte de infrastructura, printre cade si A0.
De la minutul 45:45 se deruleaza un grafic de lucrari pus la dispozitie lui Grindeanu de catre cei de la Aktor. Pe langa ce au prezentat ei acolo, date mai mult sau mult mai putin credibile, am observat lipsa din grafic a pasajului pe A0 peste DC125, Clinceni-Ordoreanu, de la km 88. Initial m-am gandit ca este gata si nu mai este nimic de facut la el, dar apoi mi-am amintit ca a fost saptamana trecuta pe acolo si nu era. Stie cineva, l-au construit in wkd-ul asta?

https://www.b1tv.ro/inregistrari/drumurile-noastre/11-02-2024

al3x

Azi, duminica 11 februarie, se efectuau ceva foraje la aproximativ 100m de unde incepe lotul 2. Presupun ca erau de la Pizzarotti.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

2km mai la est, UMB aplicau ultimele marcaje pe pasajul peste DN1. Mai au de instalat doar ceva parapeti.

mike_us

#9039
Chiar ma întrebam ce a mai rămas de făcut pe lotul UMB, care e acuma la 95%. Poate in a doua parte a anului asta ii vedem si pe Pizzarotti la treaba?

Geri


economedia.ro citeaza pe CNAIR

Autostrada Soarelui se închide pe timpul nopții între Glina și Cernica pentru lucrări la pasajul de pe primul lot al Autostrăzii A 0 București Sud/Restricții între 12 și 23 februarie de la ora 23 00 la ora 04 00


,,CNAIR informează participanții la trafic că circulația rutieră pe autostrada A2, București – Constanța, sectorul cuprins între km 11+700 – km 15+500, în zona Nodului rutier A0 – A2, se va închide în perioada 12.02 – 23.02.2024, în nopțile de luni, marți, miercuri și joi, în intervalul orar 23:00 – 04:00, pentru executarea lucrărilor la tablierul metalic al pasajului de peste autostrada A2, la km 13 + 330.Pe perioada închiderii traficului pe cei 4 km ai autostrăzii, traficul rutier pe A2, Calea 1,  București – Constanța și Calea 2, Constanța-București,  se va desfășura astfel:

-Calea 1, București – Constanța

Bvd. Theodor Pallady – A2 – nod rutier km 12+000 – Centura București (DNCB) – DN 3, Fundulea – A2 – Constanța.

-Calea 2, Constanța – București

A2 – nod rutier km 15+000 – DJ 301 – Cernica – Centura București (DNCB)." a transmis CNAIR.


sursa CNAIR:
Se închide circulația pe aproximativ 4 km din A2, noaptea, în perioada 12.02 - 23.02.2024

oneway

Aktorii au inceput sa lucreze la devierea de la A1-A0 sens spre Bucuresti.
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

danutzu_1069

Ok, cum spuneam, asta e semn ca au de gand  :lol:  :lol:  sa faca ceva cu grinzile metalice....
Cand?
Asta ramane de vazut...  :)

oneLess

Nu cred că pot face ceva până nu deschid măcar o deviere !

dargauda

Autostrada A0 Sud Lot 3 Filmat Complet. Aktor, Situatie Lucrari Infrastructura 10.02.2024


BabaDog  thx

Referitor de aktori nici gind sa termine anul acesta,mai au de forat 2sau3 traversari,unde,nici macar foreza nu avem  :p