Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

a.l.x

QuoteOra estimata: 12:00
Complet: 10-Completul 4 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Admitere recurs
Solutia pe scurt:
  Respinge excepţia inadmisibilităţii plângerii fomulate de Tekfen.
  Respinge, ca nefondate, plângerile formulate de Strabag şi Tekfen.
  Admite, în parte, plângerea formulată de Nurol şi modifică parţial decizia CNSC în sensul că respinge în totalitate contestaţia formulată de Strabag.
  Pe cale de consecinţă, admite cererea de intervenţie formulată de Nurol, cu privire la contestaţia formulată de Strabag. Menţine în rest decizia CNSC. Definitivă.

Pronunţată azi, 31 ianuarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

Document: Hotarâre    31.01.2024
CAB

Stef

Pentru laici înseamnă că Nurol se apucă de treabă?

a.l.x

Cam trist sincer. Nu cred că duce Nurol atât.

GIV

#4548
 :headbash:  @a.l.x_s conform carei analize? macar sa deblocheze toate lucrarile birocratice si sa faca plati la timp si dupa mai vedem daca are nurol capacitate

RazesIesean

@a.l.x_s E lot usor asta, Nurol ar trebui sa nu aiba probleme. Las ca o sa ia Strabag Miercurea Nirajului - Sovata.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

sillentium

cand se vor scoate loturi din Sectiunea II

Stef

^^Nu e doar ăsta, mai e și ăla de pe A7.

GAC

chiar daca ne legam la cap cu nurol, lotul e relativ simplu. turcii trebuie struniti sa termine pana la acatari, sa aiba si tg mures centura, ca atata lipsa duce de o centura, mai mare rusinea. cred ca e singurul oras mare din romania care nu are niciun fel de centura.

pentium10

eu sunt tare curios ce este in "Menţine în rest decizia CNSC." daca aici este inclusa o re-evaluare, atunci meciul inca se joaca.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

tom_sawyer

#4554
Interpretarea mea este că nu se va mai face o reevaluare și rămâne Nurol. CNSC-ul admisese cererea lui STRABAG de a se face reevaluare, dar CAB a respins-o.
Decizia CNSC, atacată la CAB:




Powered by API/PUM imgur uploader

26ld

Deci povestea de pe Pl-Bz 3 se repeta si aici.

bim14

Avand in vedere ca nici UMB nu a miscat nimic pana acum pe capatul de la Tg. Neamt, ar exista sperante sa-i vedem la munca in 2024 pe turci si romani, iar la final de 2026 sa avem primii 50 de km din A8.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

Feri

QuoteCNAIR a primit trei oferte pentru construirea podului peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii (A8)

– Asocierea Automagistral Pivden SRL – SC Perfect Consult Europe SRL
– NESS PROIECT EUROPE S.R.L – Ofertant unic
– Comsales Grup SRL
Sursa

cosminn

^
Are cineva informații despre ofertanți. Am făcut o căutare dar nu am aflat foarte multe lucruri.

TeoH9

#4559
Ucrainenii de la Automagistral Pivden au tot licitat in ultima vreme dar nu au prins momentan nicio lucrare.
Celelalte 2 firme nu-mi zic nimic, prima data cand auzim de ele.