Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Alexandrei22

https://economedia.ro/autostrada-unirii-a8-umb-a-depus-proiectul-tehnic-pentru-lotul-3-pnrr-leghin-targu-neamt-lucrarile-incep-in-august-sau-septembrie.html

Umb deja a depus proiectul tehnic la cnair. Ori a început înainte de oil ori l-a făcut mai rapid. Dar oamenii de pe care șantier o să vină aici în toamnă??

26ld

^Ei si cu tine acum, termina Buzau-Focsani pana atunci si muta tot pe A8, ignora ce e mai sus de Focsani, Dx12, A3 si A0N4 si aia e.  :D

alin2pas

Să nu uităm că de la depunerea proiectului și până la OIL de execuție mai e un drum lung. Acest drum se poate lungi și mai mult dacă statul român nu va avea banii necesari pentru cofinanțarea proiectului. Să nu uităm și situația bugetară a României, cu un deficit mult mai mare decât ar avea voie.

NoWords

@Alexandrei22 Cel mai probabil, cei aflati pe A3.

hefaistos

Primii care vin sunt cei cu decopertări și apoi cei cu forarea de piloți pentru fundații.
Măcar de ar veni din toamna. Problema e ca... UMB n-are resurse disponibile în 2025 și 2026, pentru terasamente și pentru lucrările de arta.
Sper sa nu fi dezvăluit un secret.  :o
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

În 2023 am numărat pt UMB nu mai puțin de 22 contracte, toate cu scadență până la final de 2026 (A0N2+4, A1LD2E, A3 Nădășelu-Zimbor+Zimbor-PSălaj, A7 x 10, A8Moțca-Leghin, CraPi3+4, centura Timișoara S, DX Braila-Galați, VO Galați, pod Siret la Cosmești). A0N2 și CraPi3 le-a terminat, centura Timișoara S termină vara asta, pt VO Galați și Cosmești poate va obține rezilierea amiabilă, dar tot mai rămân 17 contracte pt o firmă care nu avusese mai mult de 7 contracte în paralel!

GIV

"Așadar, avem speranța din partea UMB că vom traversa munții cu A8 până în 2030" nu i ajunge ce are acum :lol:

mirceaeliade

in caz ca nu s-a mentionat:
QuoteCompania care realizează studiul de fezabilitate și proiectul tehnic pentru tronsonul Moțca-Lețcani-Ungheni, parte din proiectul Autostrăzii Unirii, a depus documentația completă la Compania Națională de Investiții Rutiere, a anunțat joi Irinel Bucur.

De asemenea, la compania de resort, au fost depuse cele 300 de pagini de completări solicitate. Pe de altă parte, în vederea eliberării acordului de mediu, se așteaptă depunerea documentației finale, astfel încât proiectul să poată intra în consultare publică, a precizat Irinel Bucur.

"Noi salutăm acest pas, că s-a mai depășit o bornă, și anume aceea de a depune studiul de fezabilitate. El se află momentan în analiză la CNAIR și sperăm noi ca în proxima ședință de informare cu societatea civilă pe care CNAIR-ul o va realiza, să fim informați cu referire la stadiul analizei lor și referitor la documentația care a fost depusă", spune Irinel Bucur. www
Parca un SF depus anterior fusese respins, iar cred ca acum s-au mai adaugat 300 de pagini de completari.

dumbravaandrei

De cel puțin două ori a fost respins până acum.
Prima dată din cauza drumului de legătură Uricani-Zimbru-Dacia, a doua oară ceva problemă pe nordul Iașului 

Arnold.debreczeni

A fost prelungit termenul pentru depunere oferte pentru M. Nirajului - Sărățeni. Noua limita este 11.06.2024

Feri

Quote,,Soluția de Avarie" pentru Autostrada Unirii (A8) : CNAIR va propune Consitrans să renunțe la etapa de proiectare pentru secțiunea Târgu Neamț-Iași-Ungheni/ Proiectul Tehnic, licitat în cadrul contractului pentru execuție

,,Ca informație nouă, s-a precizat că sectorul Ungheni-Iași-Tg. Neamț va fi din PT – contractare exercițiu 100%, pe când sectorul montan (dată fiind extensia sa în implementare post PT, adică după 2027/2029) va fi susținut financiar din limita de supracontractare de 200%/300% a aceluiași program.

În același timp, la CM PT s-a afirmat faptul că se ia în calcul, după finalizarea Studiului de Fezabilitate pe Ungheni-Iași-Tg. Neamț, cu acordul proiectantului, extragerea Proiectului Tehnic din actualul contract și realizarea acestuia în viitoarea licitație de Proiectare+Execuție în vederea securizării finanțării sectorului ieșean din A8." –Adrian Covăsnianu.
economedia

ovideatza

Deci dupa atatia ani obtinem un SF? Tot doar un SF?
Foarte buna gestionare a implementarii contractului. Bine ca se poate...
De parca daca dam PT-ul la pachet cu executia PT-ul nu va dura INCA 1 an macar...mare solutie salvatoare.

RazesIesean

#4857
Si cand ii ziceam lui Urtoi (PSD-ist) si lui Batistuta ca Consitrans nu va livra proiectul, ei tot cu gura ca exista lege, urmaresc, etc.
Asta nu e caz pentru curtea de conturi?
Cum se va face plata pentru un contract in care nu s-a livrat ceea ce e semnat de ambele parti?
Consitrans nu ia bulinute si interzis la licitatii vreo 5 ani?
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

a.l.x

Părțile modifică contractul și scot cerința de a face proiectul din contract,deci nu se plătește.

RazesIesean

^Stiu ce se face, era doar retoric.

Ala de la Consitrans tot se agita pe la TV ca se va livra etc totul e in ordine. (si dupa 2 ani intarziere tot nu a livrat tot).
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~