Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Stiu, imprumuturi se fac oricum mai mereu, dar in special pentru a le plati pe cele din spate.
Si ca anul asta inca se mai accepta deficit extra.

De la anul se va taia macaroana. Deja dobanzile au inceput sa fie iar cam mari. Se duce vremea banilor ieftini
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Feri

QuoteCompania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, titular al proiectului ,,Drum expres Focșani – Brăila", propus a se realiza în județele Brăila și Vrancea, anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția Națională pentru Protecția Mediului prin care proiectul se supune evaluării impactului asupra mediului, se supune evaluării adecvate și nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă,  în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului.
Sursa

Whyse1

Actualizare CESTRIN 19.10.2023:
QuoteA FOST PREDATA VARIANTA DRAFT IN DATA DE 08.09.2023
A FOST PREDATA VARIANTA DRAFT A STUDIULUI DE FEZABILITATE DE CATRE PRESTATOR IN DATA DE 08.09.2023. BENEFICIARUL A EMIS OBSERVANTII ASUPRA DOCUMENTATIEI IN DATA DE 28.09.2023.

tom_sawyer

#183
Grindeanu tot insistă că scoate anul acesta la licitație proiectare+execuție DEx Focșani-Brăila, deși contractul cu Acciona e SF+proiectare, cu termen 2024.

După cum se știe, proiectul nu e pe lista celor finanțabile din fonduri europene în exercițiul 2021-2027.

min. 2:20

Feri


tom_sawyer

#185













miahi

Multumim pentru ultimul print-screen legat de trafic. Sunt curios cum oare vor justifica economic acest DeX, daca si in documentatie scrie contrariul.

tom_sawyer

Având în vedere că CJ Galați pregătește dublarea la 4 benzi a DN25 Galați-Hanu Conachi, probabil că finanțarea europeana o vor obține doar pentru Lotul 1 (nod Focșani-nod Măicănești).

pasadia

Nod Maicănești la care, conform desenului, își bat joc de DJ-ul intersectat  (DJ 204B) într-un hal fără de hal. "S"-urile erau preferabile traseului propus aici.

EugenRo

#191
Revin cu intrebarea "de ce nu se face nod cu A7 astfel incat DX sa continue si sa se intersecteze (prin DJ 205R) cu DN2 ?? :headbash:  :headbash:

nitz

Sunt multe intrebari. De ce nu se intersecteaza cu A7 in "cocoasa" de la Focsani? inteleg ca au vrut sa evite o zona Natura 2000, dar traficul principal Moldova-Braila-Constanta va ocoli 10 km degeaba in serpentine prin campie.

La fel, daca punctul final era undeva in drumul Galati-Braila, devenea o alternativa si pentru galatenii care vroiau sa mearga in Moldova spre A7. E o componenta de trafic destul de mare, care acum trece prin toate satele de pe DN25.

Asa cum e proiectat DX-ul, ocolul pe relatia Galati-Moldova este cu peste 30km pe DX fata de DN25, semnificativ mai mult ca distanta si consum, si comparabil ca timp; ma astept ca majoritatea soferilor sa nu il foloseasca. Vezi Bucuresti-Ploiesti pe A3 vs DN1, cand aproape nimeni nu alegea A3 pana nu s-a finalizat intrarea in Bucuresti.

raulbogdan23

:headbash:  :headbash:

Nu inteleg de ce nu s-a pastrat idea de Y propusa cu o partea comuna pentru Focsani si Buzau pana in zona Ramnicelu si de acolo desprindere spre Focsani si Buzau.

Pentru Focsani putea sa ramana conexiunea propusa acuma cu A7, iar pentru Buzau o conexiune cu A7 in zona Cochirleanca.

38 km comuni aproximat cu plecare din DN2B


40 km spre Buzau aproximat (de la desprindere pana in A7)


42 km spre Focsani aproximat (de la desprindere pana in A7)



Powered by API/PUM imgur uploader

Total 38 + 42 + 40 = 120

Asa avem Focsani - Braila 73.5 km + Buzau - Braila 111,6 km = 185 km aproximativ

Diferenta: 65 km care puteau merge in alta parte unde arde (DEx11, DEx4 spre Dej, SM-BM, sudul Dobrogei, etc)

Feri

#194
Nodul trompetă cu A7 este nu numai prost amplasat dar si proiectat.
Trebuia unul de tip Y cu benzi de mare viteză pe direcția principală Focșani (Moldova) - Brăila, așa cum l-au proiectat pe cel din capătul brăilean.
Acolo este aleasă soluția corectă.

(Deși ar fi presupus probabil lucrări suplimentare pe A7)