Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Focsani- Braila

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 20 februarie 2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Pașcani-Suceava" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.2 -Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Cresterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera TEN-T

Obiectivul general al proiectului, ca parte din rețeaua TEN-T, este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în Uniunea Europeană, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a crea condiții pentru creșterea volumului investitorilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt :

-  realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului tehnic.

Valoarea totală a  proiectului este de 26.044.058,31 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-18.714.998,32 lei, 15% contribuția proprie-3.302.646,76 lei, restul de 4.026.413,23 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA. Durata proiectului: 25 luni Cod proiect 129033

CNADNR

Ionut

Au scris Pascani-Suceava... of... copy-paste...

NGC

Trebuie urmarite celelalte anunturi, in care confirma incheierea contractului de finantare, ca asta doar pentru depunere nu zice mare lucru, pentru ca nu e obligatoriu sa si fie acceptat proiectul la finantare.

Nu vedeti cum de vreo 3 luni i-a apucat harnicia si tot depun si tot depun in MySMIS? O fi an electoral sau ce i-o fi apucat? Va fi oare reeditarea anului 2014 cu gramada de licitatii anulare ulterior? :p

NGC

#3
A venit deja Iepurasul. :lol:

Astazi a fost lansata licitatia pentru "Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Focsani - Braila".

Valoare estimata: 20.560.813,74 RON fara TVA

Durata contractului: 24 luni

Termen depunere oferte: 06.05.2019

Fonduri: Cofinantare

Quote
Conditie: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestrul II al anului 2019.

vancouver

Se intampla exact ceea ce am spus eu acum 3-4 ani, in 2014 si 2015. In acesti 2 ani toate fortele si eforturile s-au concetrat pe absorbtia de fonduri pentru ciclul 2007-2013, prelungit n+2 pana la 31.12.2015. NU S-A PREGATIT NIMIC PENTRU CICLUL URMATOR. NIMENI NU AVEA TIMP DE ASA CEVA. Primele "zvacniri" au aparut in 2015 cu MasterPlanul... Si ne-am trezit in 2016-2017 ca nu avem mare lucru pregatit... Dar timp mai e destul, nu-i asa? ...

De fapt chiar si aici pe forum, toti ma contrau, ca NU SUNT BANI PENTRU NIMIC, CA PISI singur ocupa toti banii pe 2014-2020 si sa mai termin cu ideile mele de "save the money"...

Si acum, in 2018-2019, abia acum vedem ca NU PUTEM SA MAI PORNIM PROIECTE CARE SA ACOPERE VALOAREA PE 2014-2020, ca, din diverse motive, PiSi nu incepe decat timid in perioada 2014-2020 (+2 = 2022) si ca grosul o sa se faca in urmatorul ciclu. Si acum ce facem ? ? ?

Acum iar ajungem in situatia din 2008, cand nu avem studii si deci nu putem demara licitatii de constructie. REPEDE REPEDE umplem tara de STUDII DE FEZABILITATE. De exemplu cel de fata.

Presa o sa scrie ca se fac doar hartii, lumea o sa se umple de inteligenta, cum ca se fac hartii aiurea, si peste 3-4 ani, in postul Craciunului 2022 o sa ne apucam repede repede sa facem autostrazile din perioada 2014-2020...

IDIOTI MAI SUNTEM !
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

NGC

Ai perfecta dreptate cu pregatirea din timp a proiectelor, dar in cazul de fata doar timpul ne va spune daca asta a fost intentia lor adevarata prin lansarea atator licitatii si alea care mai urmeaza curand. ;)

alin2pas

Sunt de acord că proiectele trebuie pregătite din timp, dar mă deranjează faptul că studiile de fezabilitate și proiectele lansate acum în neștire seamănă prea mult cu valul anterior de studii făcute din birou după Google Maps sau după hărți vechi de zeci de ani, fără măsurători în teren și fără forajele necesare, mai ales în zonele de munte. Și eu sunt de părere că o autostradă nu se face cât ai bate din palme: un studiu de fezabilitate bazat pe foraje și măsurători amănunțite în teren ia timp, la fel și studiile de mediu, dar dacă aceste studii sunt făcute cum trebuie, iar după finalizarea acestora se cumpără terenurile și se mută utilitățile astfel încât la licitația pentru construcția autostrăzii terenurile să poată fi puse la dispoziția constructorului imediat, se câștigă timp și bani la proiectare + execuție. Din discuțiile referitoare la loturile 2 și 3 ale PiSi de aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.45585 , am impresia că ni se dă praf în ochi și se vor doar bani pentru campaniile electorale. Așa, riscăm să ajungem să avem iar autostrăzi surpate ca la Aciliu sau întârzieri pentru cine știe ce lilieci, broaște cu picioare mov sau cine mai știe din ce motiv. Dacă totuși sunt serioși și bine intenționați, de ce nu se grăbesc și cu porțiunea tunelurilor de pe A1 Lugoj - Deva?

razvan96

^^^

Si aici s-a amanat termenul de depunere a ofertelor, tot pentru 20.05.

NGC


NGC

Noul termen pentru deschiderea ofertelor este 19.06.2019.

kumar

#10
Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic, documente necesare construcției Drumului Expres Focșani – Brăila, au fost depuse două oferte:

1. Asocierea CONSITRANS SRL - TOPOTECHNICS SRL

2. Asocierea EGIS ROMANIA SA - SEARCH CORPORATION SRL

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-f%C4%83cu%C8%9Bi-primii-pa%C8%99i-pentru-construc%C8%9Bia-patru?fbclid=IwAR1mBC6Nr7nqJmTJbpknBb5YKDPP8-ikI7Gi445bvueNdaP_yR2t4hbmMPU

esendy

nu vi se pare ca e contraproductiv sa se faca doua DX (braila-foscsani si braila-buzau)? nu stiu studii de trafic, dar nu e o zona de tranzit international. nu ar fi suficient un singur DX care sa se intersecteze cu A7 intre focsani si buzau (de ex. in zona Ramnicu Sarat)?

slartibartfast

#12
Da, este. Pe la începutul topicului, eu mă gândeam la ceva aproape de optimul matematic al conexiunii între 3 orașe. În felul ăsta ai doar un pod peste Buzău, care e un râu măricel, și distanțele directe între orașe nu sunt mari, și numărul de km construiți destul de mic.



PS: Așa ai și o conexiune rezonabilă și cu Râmnicu Sărat, prin DN22 pe o porțiune relativ mică și cu o singură localitate la mijloc, între Boldu și Râmnic.

tom_sawyer

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant și MINISTERUL TRANSPORTURILOR INFRASTRUCTURII ȘI COMUNICAȚIILOR, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au convenit încheierea în data de 01.04.2020 a Contractului de Finanțare nr. 64,  pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Focșani-Brăila" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Valoarea totală a  proiectului este de 25.323.056,49 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională - 18.199.181,60 lei, 15% contribuția proprie - 3.211.620,28 lei, restul de 3.912.254,61 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

CNAIR

Mersul trenurilor

ma gandesc ca din acea "cocoasa" va pleca DX spre Braila, asta ar putea fi singura scuza, desi nu cred ca ar face un mega nod cu DX, mi se pare o prostie si nodul cu A3 o sa vina mult trafic de pe A7