Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 7 Guests are viewing this topic.

survola

Pe mobil apare doar la un zoom mai mare pe hartă.

mike_us

Din discuțiile de pe forum e destul de clar la ce sa ne așteptam pe A0 sud:
  • DN4 - DN5 pina la sfârșitul primăveri
  • DN4 - A2 cândva in vara
  • Aktor cu presiuni termina anul asta
  Nu prea am găsit nimic de A0 nord. Pe lotul 1 o sa aibă proiectarea anul asta dar loturile 3 si 4? Ii vedem pe chinezi si pe UMB anul asta la lucru? Din primăvara? Vara?

Ionut

Teoretic chinezii intră în primăvară la zona nodului A0-DN2.
Iar UMB trebuie să primească AC, fără AC nu va mișca nimic la podul peste Cernica...

hefaistos

UMB nu vrea autorizație la Cernica. N-au resurse sa se apuce de podul ala. Si vor sa pice vina pe altii, ceea ce deocamdată merge.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

mike_us

#8689
@Ionut Mulțumesc de răspuns.
Știi cumva daca chinezi au depus deja un proiect pentru aprobare măcar pentru aia 1-2 km intre lotul UMB si DN2? Pina in primăvara mai sunt doar câteva luni si ma gândesc ca e nevoie de proiect depus, de aprobarea proiectului, AC, OIL ...

Ionut

Din ce informații am se va da o AC parțială pentru zona conexiunii A0-DN2. Dar e greu cu sursele de încredere aici, vedem ce va fi.

dr4qul4

UMB va trebui sa inceapa sa lucreze, macar la pasajul peste CF. re mult prea multe prefabricate depozitate. Trebuie sa inceapa sa factureze serios.
Va trimite momentan doar o foreza, astfel incat sa inceapa sa ridice pilele.
Nu ma astept la cine stie ce mobilizare, dar ceva miscare va fi.

Si nu este nici un fel de problema daca va dura ceva mai mult. L4N trebuie sa fie gata doar cand va fi gata si L3N. Insa va fi o problema la nord de lac. Acolo sunt mai multe strazi ce vor fi intrerupte de A0, care va trece foarte apropae de case!
Ma astept la proteste si nu cred ca vom scapa fara panouri fonoabsorbante si macar 1 (daca nu chiar 3) pasaje ca la Jitaru. Intre Str Plantelor si Str Gradinilor sunt 600 m, iar intre DN3 si DJ301 sunt 1,4 km. Nu poti, intr-o zona rezidentiala, sa nu faci pasaje de trecere (macar cu o banda sau pt biciclete) la mai mult de 500-1000m.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oneLess

^ Foreza a fost și a plecat pentru zona cu AC. Adică pasajul CF și cele 2 deschideri. Se poate chiar suprabetona acolo!

Vlad94

Va fi interesant ce se va face la nodul A0-DN2. Cea mai simpla situatie este sa deschida un sens din A0 si sa faca breteaua de iesire inspre Bucuresti dublu sens. In DN2 se poate face o intersectie in T, cel mai ok cu semafoare provizorii.




Powered by API/PUM imgur uploader

Apoi se poate finaliza tot nodul. Solutia nu e grozava, si va crea ambuteiaje, dar macar se va putea face pana in vara fara nicio problema.

danutzu_1069

^^ Ce sa supra betonezi?
Noi înțelegem termenul asta atunci când sunt grinzile sus pe pile si cu predalele montate....

Ori acolo nici măcar pilele nu sunt elevate....

La lotul UMB, o sa vedem ceva mișcare, dar din primăvara, pana atunci, OS, stație de betoane, de asfalt, depozit de materiale... Chestii d-astea...

cu AC-ul actual se pot apuca lejer de la lotul vecin si de pasajul peste CF

oneLess

#8695
^ Bine , hai să fac și desenul!

Au AC pe 2 deschideri, o pereche de culee și 2 perechi de piloni la lac. Și pe tot pasajul CF.
Au făcut toate forajele aici și au turnat piloții. Cel puțin asta a părut din filmări.
Pot dezgropa piloții, le zboară capetele. Pot turna fundațiile, pot turna radierele, ridică elevațiile, riglele, au acolo în șantier deja cred toate grinzile, ridică predalele, fieruiesc puțin și hopa suprabetonarea. Lizibil acum?
Nimic de făcut pe restul lotului fără AC.

Mascarpone

Au aparut primele semne pe L1 Nord




GIV

cine da o tura? deja mor de curiozitate  :lol: asa ceva nu vezi in fiecare zi,, mai ales din partea pizza

omirica

Quote from: oneLess on January 03, 2024, 11:21:30 PM^Fieruiesc puțin și hopa suprabetonarea. Lizibil acum?
Nimic de făcut pe restul lotului fără AC.

Sună bine în teorie, dar imposibil de pus în practică. Când te apuci de un pod, nu-l faci pe bucăți. Decât dacă vrei să-i compromiți iremediabil rezistența.

danutzu_1069

@oneLess, era bine daca scriai așa din prima... io am priceput tot din prima... dar mai sunt alții care poate nu pricep ce sa supra betonezi când nu este nimic ... ieșit din pământ....

@omirica, la pasajul CF este AC pentru tot pasajul, deci in mod clar se pot apuca de treaba, inclusiv pana la supra betonarea despre care pomenea colegu'

Nu prea înțeleg de ce nu au primit AC si pentru zona rampelor aferente pasajului CF....
Asta m-ar duce cu gandul la un ....aranjament intre parti... "imi dai AC pentru o bucatica... eu fac un pic pentru ca n-am chef sa aduc multi oameni si utilaje... ma justific ca nu pot face mai mult... ca nu mi-ai dat AC" chestii d-astea....