Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Planeitatea buna se datoreaza faptului ca stiu sa toarne asfalt. Asta se datoreaza foarte mult experientei oamenilor care fac asta si metodelor folosite. Chiar am observat intr-o filmare cum foloseau cilindrii. Probabil,nu stiu,banuiesc ca au adus vreo echipa cu experienta de prin Turcia.

Cu un finisor bun,o echipa topo,niste operatori buni pe cilindrii si multa atentie poti scoate planeitate buna.

La modul general,pana acum tronsonul Aktor si pe A2 zona de la Cernavoda este cea mai faina uzura.

adix


carutasul

^ cei de pe compactoare erau turci, pot garanta, cel puțin cei care au lucrat în "aria mea de acoperire" dar bănuiesc că au fost aceiași :)

ovicor

Avand in vedere lungimea mica a tronsonului de A deschis, ma indoiesc ca vor fi multi sa treaca de pe DNCB pe A0 si sa revina pe DNCB. Dar va fi foarte util celor ce intra si ies din Bucuresti, in sensul c-ar putea face "pasul"  intre ele nu pe DNCB, ci pe A.

carutasul

presupun că exista și un trafic de camioane destul de semnificativ DN6-Ruse care acum are un traseu clar...  Funcționează și "bypass-ul" de la Mihăilești la Adunații-Copăceni ( și eu îl foloseam, mai ales de când DJ401 e în veșnică modernizare) dar traseul trece prin sate și are destule viraje strânse. Vedem după sărbători. Eu sunt curios cu nivelul de zgomot la mine dar cred că tot DN6 e mai "scandalagiu"...

carutasul

nu mai știu dacă am postat-o pe asta, "pentru că suntem o nație eminamente agricolă"  :)
Răsfoiam pozele de anul ăsta ...




Powered by API/PUM imgur uploader

Puffyk 1

Această bucățică de autostradă este excelenta și pentru faptul că cei ce merg in vestul Bucureștiului și comunele adiacente folosesc ruta 1 Decembrie, A0, Bragadiru, DNCB Vest.... Ok, momentan se fac ambuteiaje in Bragadiru dar oricum este mult peste mizeria de la Jilava.  Deci călătoria dinspre Giurgiu spre Carrefour Militari va fi mult îmbunătățită...

JohannDB

Cite un coleg : "" Avand in vedere lungimea mica a tronsonului de A deschis, ma indoiesc ca vor fi multi sa treaca de pe DNCB pe A0 si sa revina pe DNCB ""
        Remarca este exactă, deoarece pe DNCB la KM 49+100 avem girația de sub pasajul DN 6 "Bragadiru" și la Jilava avem DNCB KM 40+570/750 la cele două bretele de coborâre în DN 5....
        De la DNCB Bragadiru te duci pe DN 6 de la km 10+600 până la km 14+500 nodul cu A0, iar de la DNCB Jilava pe DN 5 te duci de la km 10+500 la km 14 în centru nodului cu A0, la care mai adaugi lungimea sectorului de A0 ; de-a dreptul pe DNCB între cele două puncte DN 6 - DN 5 ai numai 8,5 (rotunjit) kilometrii ....
  La un moment dat, nici eu nu cred că ocolesc pe A0, poate numai pe timpul nopții, deoarece pe direcția A1 spre Giurgiu, Bragadiru între orele 06:40 - cca.21:30 pe DN 6, mai degrabă îți vezi de altceva decât de tranzit, DEȘI nu ai decât 4 km până la A0.....

hefaistos

Într-adevăr, pentru A1 - A2 DNCB rămâne varianta optima. Dar pentru ce ce au Giurgiu sau Alexandria ca origine sau destinatie deja e preferabila A0. Și "în vara", când se va deschide tot lotul 1, se va muta aproape tot traficul pe A0, spre disperarea celor ce locuiesc în zona noduluu DN6 DNCB.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

carutasul

#8664
nu cred că se mută "tot traficul" decât când e gata lotul Aktor, pentru că am impresia că A1-Bulgaria e cel predominant și va rămâne pe centură. Oricum trec prin zona nodului Bragadiru mereu deci vă spun eu când devin disperat :)

hefaistos

Vorbim prin august (când zic eu ca or sa termine tircii)
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

carutasul

coborârea la Bolintin-Deal de pe A1 și apoi pe 401A e permisă pentru TIR-uri? Ar putea fi o alternativă și asta ( în funcție de Mersul Trenurilor că are trecere la nivel cu linia de Craiova) . Noi o mai foloseam când nu era pasajul de la Domnești.

StefanA

Traficul Pitesti Giurgiu s.a cam re.rutat de multi ani pe relatia Vanatorii Mici (A1 km 45), Crevedia, Ghimpati, Vlasin, Giurgiu, 85km, drum foarte ok calitativ, mers constant fara blocaje.
De aceea ruta asta e plina de camioane de Tr, Bg si mai nou Ua, dar si de turisme de Ro, in timpul sezonului litoral in Tr, Bg, Gr.
Prin dncb ai 15km in plus, cu timpi mari de asteptare pt tranzit dncb.
Poate doar dupa deschidere lot Aktor sa re.devina o optiune tranzitul pe relatia asta prin proximitatea Bucurestiului.

carutasul

Știu drumul, am fost pe el dar nu cred că traficul majoritar trece pe acolo (sau cel puțin nu sunt sigur). Văd mereu multe TIR-uri turcești și bulgărești pe DNCB care presupun că merg pe A1 respectiv dinspre A1. Ar fi interesant de făcut o statistică, drumul respectiv e bun dar are destule viraje și mi s-a părut destul de liber ca să fie ruta principală dar poate mă înșel, nu zic.  În fine, e clar că lotul Aktor va muta traficul pe A0 dar deocamdată ce mă interesează e cum va fi până atunci.

shift2rail

Aliniamentul Giurgiu-Ghimpati-Gaesti- samd face parte din inelul 3, despre care vb si Scriosteanu. Adevaratul bypass al regiunii Bucuresti+Ilfov.