Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

13 Members and 23 Guests are viewing this topic.

GAC

Se vede destul de clar la Galati ca UMB nu au suficiente resurse sa faca si pilonii si grinzile si tablierele in paralel; de asemenea si pe A7, abi avem pilonii la viaduct la Rm. Sarat si abia incep la Buzau.

Nu cred ca au de unde sa ia muncitori ca sa-i aduca sa lucreze la un proiect care mai are nevoie de o runda de AC. Abia dupa ce termina la Galati, cred ca vor putea reloca muncitorii de acolo la A0N4 (daca vor dori).

Totusi, sa nu uitam ca podul peste Buzau trebuie finalizat anul asta si abia au turnat un pilon... sincer nu vad de ce ar prioritiza un lot de A0 (care oricum va ramane muzeu chit ca ar termina viaductul la vara) cand miza acestui an este sa finalizeze Buzau-Focsani, ideal si podul peste Buzau.

Daca ar fi sa aleg unde sa-si duca UMB muncitorii dupa ce termina la Galati, eu i-as duce la Buzau, ca sa mai am inca o alternativa la Buzau pentru descongestionare, (Zicea Horatiu ca exista niste rezerve de implementare pentru situatii cand un lot intermediar nu este gata si lotul adiacent nu are nod), cu alte cuvinte, daca UMB va da gata podul peste Buzau intr-un an, vor putea sa-l racordeze la reteaua de drumuri existente, chit ca va fi o improvizatie... Problema este ca la viaductul Cernica nu avem aceasta optiune, deci daca UMB va ataca la Cernica, ne vom alege cu un lot muzeu.

Prin urmare, nu cred ca are rost sa ne ambalam prea mult pentru viaduct Cernica. Macar sa-i vedem pe chinezi ca se apuca sarguinciosi de treaba si sa vedem la vara un racord "cum necum" intre A0 si DN2. Din perspectiva economica, China nu o duce prea bine acum, in special domeniul constructiilor si nu m-ar mira ca situatia constructorului chinez sa fie dificila. Mai grav este ca A0L3 va fi singurul proiect al acelei companii (s-a inchis portita companiilor din China), deci exista sanse ca acel constructor sa-si stranga jucariile daca se vor degrada lucrurile in continuare pe plan macro sau pur si simplu se va confrunta pe teren cu o situatie radical diferita fata de "socoteala de acasa - aceasta fiind facuta in vremuri de dobazi mici la valute forte, precum si inainte de caderea Evergrande". Asadar, respectiva companie nu are nimic de pierdut daca isi ia buline negre, deci singura motivatie care ar tine-o in activitate ar fi un profit baban la acest singur proiect A0L3. Aceasta situatie ma face sa cred ca din perspectiva calitativa, ne putem astepta cel mult la nota de trecere (nu au niciun interes sa faca o lucrare exceptionala stiind foarte bine ca nu vor mai prinde vreo licitatie in Romania)

Thermostat

^
Apropo de macro, un barometru ar putea fi firma soră de pe centura la Zalău, firmă care putea să își rupă dinții în traseul și alunecările de acolo.
Surprinzător, sunt încă pe poziții, deși e un șantier de 5km parcă făcut cu lingurița.

Aș începe să-mi fac griji dacă aflăm că A0NL3 e praf dpdv al terenului de fundare, că nu găsesc materie primă, utilaje, sub-contractori etc.
Sau dacă descoperă vreun OZN îngropat și trebuie schimbat traseul... ;)

Altfel, sunt 8,6km ca-n palmă și e un lot mai scurt decât A1 Giarmata-Izvin.
Driving on the parkway and parking on the driveway.

pelan87

@Mascarpone Din pacate, pe A0N1 cred ca in teren nu e nimic notabil (in afara de niste gropi pentru sondare arheologica). Ceea ce se vede din satelit sunt (dupa parerea mea) zonele expropriate in care nu s-au mai efectuat lucrari agricole, de aici rezultand diferenta vizuala intre zona expropriata, pe unde va trece A0, si terenurile arabile alaturate. Acelasi lucru se poate observa si pe lotul chinezilor, A0N3.

oneLess

#8703
@GAC ,
Posibil să aibă nevoie de un aviz de mediu pentru cele 2 fabrici de grinzi la DEx6.
E necesar pentru stații de asfalt de exemplu!
Vedem ...

Mascarpone

@pelan87 din ce am vazut in ultimii ani, agricultorii nu prea respecta exproprierile pana nu se delimieaza fizic terenul. Poti sa verifici daca cauti pe google 'fermieri autostrada'.

rocklee

Cum se circula pe A0 SUD între DN 6 SI DN 5 ....Azi intro zi normală...

carutasul

traficul e foarte mic azi pe A0 - abia am văzut câteva mașini pe la 3:30 când am venit spre casă dar ce e drept azi pe centura București am mers întins, mă și speriasem că am ajuns în 15-20 de minute de acasă pe Iuliu Maniu :) Deci cineva care merge pe centură nu ar avea nici un motiv să ocolească azi pe A0. Vedem de luni.

danutzu_1069

@rocklee , inca nu este zi normala, de luni in colo...
Nici prin Bucuresti nu este trafic mare...

gruia88

Legat de trafic pot să zic ca eu am vrut să o încerc așa nouă cum este , am intrat dinspre Jilava , singurul participant la trafic era un cățel care se plimba și el pe acolo, nu prea este utilă acum ca alternativă la centură ca să intru și să ies de pe ea am ocolit destul de mult fără un beneficiu real
Deci ca să răspund la întrebare nu prea era circulată nici pe sensul opus.

carutasul

Așa mult nu ocolești, distanța de la centură la A0 e cam 3km deci în cel mai rău caz 6 km. Pentru mine e clar că ăsta va fi de acum drumul spre Giurgiu și pentru oricine vine dinspre Alexandria  tot așa.Însă pe cei 3km în Bragadiru sunt două giratorii la care sunt șanse să stai, depinde de zi și oră... Pe centură poți să mergi mai încet sau să stai la Măgurele -dar nu prea mult.  Mai degrabă îi ajută pe cei din afara inelului, nu pe cei din București (asta e  si ideea de fapt, ei câștigă cei 3Km nu îi pierd). Dar azi cum ziceam nici pe centură nu a fost trafic prea mare, nu avea cum veni pe A0. În fine, vom vedea, de luni începem "în forță" cum le place ziariștilor de infrastructură să zică :)

mike_us



E adevărat? S-au reîntors turci la munca așa de devreme?

danutzu_1069

#8711
Pe ultima filmare a lui @adix (o găsiți pe YouTube) din data de 31 decembrie de la pasajul Berceni, ăsta este asfaltat complet, inclusiv rampele. Pare sa fie cu uzura... Ar mai fi aparatele de rost , parapete, si marcaje.... zic eu 2 săptămâni, circulația va fi pe pasaj....

Feri

^^
QuoteS-au reluat lucrările pentru finalizarea construcției A0 Sud între A2 și DN5!
Antreprenorul turc a mobilizat astăzi 217 muncitori (fără tesa), 73 de utilaje specializate și 51 de autobasculante pe șantierele celor două loturi ale AO Sud, în lungime totală de 33,23 km.
Printre lucrările executate se număra:
- așternerea mixturilor asfaltice pe pasajul Berceni peste A0,
- montare parapete și trasare marcaje rutiere pe sectorul cuprins între DN5 și DN4,
- turnare beton pe acostamentele rampelor,
- executarea unor elemente ale șanțurilor pentru scurgerea apelor,
- montarea elementelor instalațiilor de iluminat.
Pe lotul 3 (Bragadiru-Joița), între DN6 și A1 (17,96 km), Antreprenorul grec va relua lucrările în data de 8 ianuarie 2024.
Stadiile fizice ale lucrărilor pe cele 3 loturi ale sectorului sudic al A0 (51,19 km) sunt următoarele:
Lotul 1 (Glina - Vidra): 82,93%
Lotul 2 (Vidra - Bragadiru): 99,30%
Lotul 3 (Bragadiru – Joița): 56,60%
Sursa CNAIR

CapitanulPtk

Aktor pauza competitionala 2 (3) saptamani? se intorc la munca pe 8 Ianuarie, fix cand incep temperaturile cu minus? Efectiv nu mai ai ce sa zici...

derby

Apropo de cei 217 muncitori mentionati... se cunoaste cumva in mare pe santierul celor doua loturi cam cat la suta au fost adusi din Turcia?