Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 30 Guests are viewing this topic.

Dragoș295

UMB lucra duminica la podul ce traversează peste A3

TibiV

#7996
De la @adix aka Alberto Costea:

- [17 NOV 2023] Autostrada A0 sud lot 3. INTRAKAT AKTOR!!

- [19 NOV 2023] Autostrada A0 Sud intre DN5 si DN4. Alsim Alarko
Se circula pe pasajul DJ401A peste A0 intre Jilava si Sintesti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Sa deschida direct DN6-DN4 in martie 2024 si toata lumea este multumita. Nu zic ca portiunea DN5-DN6 nu ajuta, dar ar avea un impact mult mai mare.

survola

Efortul este să deschidă până la DN4 acum, până la sfârșitul anului
Dacă permite vremea.

TibiV

@pasa_andrei ,

da-mi voie sa te contrazic....

DN6-DN5 este esentiala (plin de TIR-uri spre/dinspre PTF Giurgiu).
DN5-DN4 nu este atat de importanta - ce trafic greu are DN4 spre/dinspre Oltenita?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ddfab

^ poate a vrut sa spuna ca este un impact mai mare, in ideea in care dinspre Constanta, spre A1 Pitesti, ar fi mai multa autostrada A0. Nu cred ca s-a referit strict la Oltenita...vii pe centura veche pina la DN4, urci pe A0 si cobori la Bragadiru, apoi din nou pe centura veche la A1 si viceversa...

Archi

Mai este mult de lucru si mai avem doar 4 saptamani lucratoare in acest an + posibilitate reala de vreme rea.

estimez:
- circa 10 km lipsa de asfalt usura
- overpasuri nefinalizate, unul nu are nici pacar placa turnata inca (min. 27:30)
- multi km de parapeti lipsa
- multi km de marcaje lipsa
- hidroizolatii inca de facut
- rosturi de dilatatie de montat

In comparatie A3 la Campia Turzii este mult mai avansat, constructor mult mai bine mobilizat, iar acolo vorbim de o deschidere in final de decembrie.

mircea

@survola ai peste 1000 de posturi pe forumul ăsta. Chiar mai crezi termene din astea heirupiste din pix deși ai dovezile video filmate din toate unghiurile aeriene posibile și imposibile?!

Am un pod peste Dunăre de vânzare. Ești curios?

mirceaeliade

Cine zice ca DN5-DN6 nu ajuta probabil nu a circulat prea mult pe centura.  La Magurele acum e unul dintre cele mai anevoioase puncte, pentru ca pentru orice masina care face stanga, se opreste traficul in ambele sensuri. O sa fie oarecum dificil pentru cei care fac A2-A1 sa ocoleasca pe A0, dar macar tirurile care vin de la Giurgiu spre A1 sigur vor prefera A0.

misiekwas

Când îți dai seama ca oficial Webuild pe lotul 5 A1 este mai puțin avansat decât Aktor la A0, te apuca rasul.

bekxy

La Măgurele cu o investiție minimă se putea organiza un giratoriu aproximativ ca la Bragadiru. Sub pod sunt deja 3 benzi asfaltate. Da'cin' să-l facă, cui să-i pese?

CătălinL

Quote from: TibiV on November 21, 2023, 02:28:35 PM@pasa_andrei ,

da-mi voie sa te contrazic....

DN6-DN5 este esentiala (plin de TIR-uri spre/dinspre PTF Giurgiu).
DN5-DN4 nu este atat de importanta - ce trafic greu are DN4 spre/dinspre Oltenita?!....

Deschiderea până la DN4 mi se pare foarte utila din perspectiva fluidizării ieșirilor din București în zona Splai, Olteniței și Berceni.

In varianta deschiderii DN5 -DN6, că sa ajungi la A0 va trebui sa treci prin Jilava și Bragadiru. Cel puțin vineri după amiază se creează niste cozi groaznice pe sensul de ieșire din București.

Odată cu deschiderea până la DN4, in contextul in care avem Pasajul Olteniței, se va asigura o legătură extrem de rapida cu A0.

Din păcate nu vad cum ar putea fi deschisă bucata aceasta până la sfârșitul anului 

TibiV

@CătălinL,
una spun eu, alta înțelegi tu...
Hai să o luăm altfel: dacă am avea de ales între "segmentele" DN4-DN5 și DN5-DN6, tu care crezi că ar trebui să fie prioritar?...

Și o filmare de ieri de la Ionut Ivasca: Autostrada A0 Sud Lot1 / Nod rutier A0-A2 / Constructor Alarko 20.11.2023
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

@TibiV Din fericire nu avem de ales între cele două ci între deschiderea primei secțiuni într-o săptămână, hai două (am văzut că la dn6 au terminat asfaltările, au adus și parapeții pentru bretele în mare parte (nu i-au montat)) și așteptarea pentru tot tronsonul, care pare mai mult un pariu, e realizabil dar depinde de prea multe variabile :) Din punctul meu de vedere ce mi-e decembrie, ce mi-e februarie... E drept că probabil asfaltează acum cât pot în ideea că dacă mai târziu ninge parapeți pot monta și pe zăpadă dar asfalt...

Duta C

Lasati-i nu-i grabiti pe ticareti sa nu-si rupa gatul...sa dea drumul la primavara ....ne facem sange rau....nu mai murim o iarna.....macar sa faca treaba buna!