Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

carutasul

mă tem că alergând după DN4 ratează și DN5 anul ăsta, pare mai simplu să deschidă acum la DN5 și dacă o fi decembrie, ianuarie sau februarie, DN4. Dar în fine, sper că știu ei ce fac, mie mi se pare mai important să deschidă cât mai repede până la A2, poate prind și sezonul turistic, deși e destul de strâns ... 

mdragos

Ma consider necunoscator, desi urmaresc acest forum de cand a fost creat : mi se pare project managementul turcilor foarte slabut.
Sau efecitv nu au destula forta pentru a impune un ritm decent. Sincer imi doresc sa deschida cat mai mult in 2023 , ideal pana la DN4 . Puteau lejer sa termine pana la A2. Au pierdut niste luni in primavara .... 

minisoferul

Putem sa numim slabuta organizarea Alarko, dar sa tinem cont ca tot ei au gasit o rezolvare la problema cu balastu pentru terasamente, tot ei au alergat dupa proprietati sa cumpere cativa metri de teren suplimentar pentru relocarea stalpilor Enel, ca sa nu blocheze pana la HG cu lista de teren suplimentar, tot ei au rezolvat cu mofturile Enel care dorea sa isi modernizeze toata reteaua de 110 kv de langa autostrada pe bani lor. Deci sa vedem si partea cealalta a paharului.

pelan87

Interesant, cilindri compactori de la Makyol, pe lotul Alarko (captura din filmarea lui Alberto Costea, postata pe pagina anterioara de TibiV):



gruia88

#8014
Fac incalzirea pentru A13 :) sau au de gand sa toarne niste asflat intre liniile de la metrou  :lol:

Later edit daca tot s-a semnat A7 si sunt parteneri cu Nurol , deci la muta mai la nord dupa gata incalzite.

pasa_andrei

Aici vorbesc despre relatia A1-A2.

La accesul din actuala centura, fiind destul de greu accesibila. Iar pentru 10km nu cred ca merita ocolul prin Bragadiru iesind din DNCB - DN6 -A0 (10km) - DN5 - 1Decembrie - DNCB.

Nu cred vor opta multi pentru aceasta varianta mult mai lunga.

Pe cand DNCB-Sens giratoriu suspendat (Oltenita) - DN4/A0- (aproximativ 25km) - DN6/A0 - Bragadiru- DNCB , parca ocolul incepe sa merite.

Cei care vor merge spre Giurgiu/Oltenita , evident avantajul este mult mai mare si binevenit.

misiekwas

Eu as spune ca problema este alta, anume DN6 x dncb, dar aceasta nu va fi rezolvata prea curând. Acest este cumva o carpeala (nu spun, utila și implementata repede), dar ma îndoiesc serios dacă va suporta în afara de trafic către Alexandria și Bragadiru și trafic către și din Constanța + Giurgiu. Oricum, cel puțin de la Domnești trafic se blochează.

TibiV

De la Ionut Ivasca:
- Autostrada A0 Sud Lot1 / Nod rutier A0-A2 / Constructor Alarko 20.11.2023

- Autostrada A0 Sud Lot. I /Pod Dambovita 20.11.2023

De la Alberto Costea: [20 NOV 2023] Autostrada A0 nord lot 2 Corbeanca A3. Fortza UMB!!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cand va fi gata DN6-A2 (adica in iunie), credeti ca va deveni o optiuni ocolirea capitalei pe traseul A1-Vanatorii Mici - DN61-DJ411-DN6- A0-A2  ?
Ar fi mai lung cu cel mult 17 km, aproximativ aceeasi distanta pe A, dar fara blocajul de 10 km dintre Ciorogarla si Bragadiru.
Sau nu poate rivalzia cu DJ-ul prin Domnesti si Bolintin, mult mai scurt, dar si mai aglomerat!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

shift2rail

^ acel DJ 401A nu e deloc o alternativa rea la dncb ptr autoturisme, daca s-ar izola traficul greu pe centura ( nu stiu daca e posibil, dpdv legal).

Skynick

28 noiembrie deschidere A0 - UMB, zice Economica

ddfab

din filmarea lui Alberto Costea...par a fi gropi de sondaj ...

si putin mai aproape...


stie cineva ceva? studiaza terenul pentru ceva nod? s-ar incadra chiar in zona pregatita pentru descarcare, de pe A0... parca erau ceva discutii despre drum spre aeroport, dar le-am pierdut sirul...
multumesc.

pasadia

Eu tot timpul am perceput acel drum de legatura intre A0 (sau A3) si aeroport ca fiind gandit pentru terminalul 2, nu pentru actualul. Adica pe acel drum ar urma sa fie principalul / singurul acces spre viitorul T2. Cat timp nu pare a exista nici o planificare privind constructia T2, nu vad de ce ne-am grabi cu drumul de legatura.

Si nu, chiar nu ar avea sens drum de legatura spre T1. Pentru ca deja ai avea acces prin DN1, pentru ca zona din preajma actualului terminal este deja (prost) construita, etc...

TibiV

Doua filmari muncite din greu de Ionut Ivasca:

- Autostrada A0 Sud lot 1/ DJ301A Glina - Pasaj Adapostul de caini/ 20.11.2023

- Autostrada A0 Sud BerceniDJ401 - DJ401ASintesti 20.11.2023


Si o filmare de la @adix aka Alberto Costea: [21 NOV 2023] Nod rutier A0-A2. Alsim Alarko
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexa_adrian2001

foarte dubios: de ce au spart acel beton de pe pod? ma intreb doar acolo ii problema? defapt care ii problema?