Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 27 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

A mai fost recent o situatie similara, daca bine tine minte la pasajul de la Berceni

Quote from: panzer on March 12, 2023, 01:30:07 PMBerceni de la Ionut Ivasca. Ca de obicei mai in detaliu, drona mai jos.
Ce mama naibi au raschetat betonul pana la armatura? Acum ce or sa faca? Hidroizoleaza peste armatura direct? Alta placa de beton nu pot sa mai puna asa subtire.

N-am vazut pana acum asemenea tampenii.


Later Edit: Explicatiile de la CNAIR pe site-ul Economedia

Quote"Intervenția pentru frezarea betonului a fost neprevăzută ca urmare a faptului că, în conformitate cu prevederile din proiect și conform tehnologiei de execuție, consumul contrasagetii a fost mai mic decât cel anticipat în breviarele de calcul. În urma turnării placii de suprabetonare, atât pentru inelul central cât și pentru rampele pasajului, s-au înregistrat consumuri diferite ale contrasagetilor decât cele preconizate prin calcul, rezultând astfel, cote ale plăcii de suprabetonare diferite față de prevederile proiectului, fiind necesară adaptarea liniei roșii în consecință. Situația neprevăzută a fost depistată ca urmare a măsurătorilor topografice efectuate de către antreprenor. În acest sens, antreprenorul a decis frezarea cimentului."

Nu inteleg terminologia. Pe limba pamanteaza: au turnat prea mult si acum au frezat. Dar intrebarea ramane: armatura nu va fi acoperita?


GIV

s a suparat scrio si de acum de cand vremea se strica si vin concediile de sfarsit de an si s a gandit sa mearga cel putin o data pe saptamana..  pe lotul a30s  :lol:

Xed

#8027
Si ca sa nu mai existe nicio indoiala sau speranta legata de sectorul DN5-DN4, uitati aici.
Sa ramana memorata in globul ocular  :D 



danutzu_1069

A dis.... Decembrie, nu inceput de Decembrie, nu sfarsit de Decembrie....
Nu a dat o zi anume, pentru ca.... depinde de conditiile meteo.... si de cat de repede se misca cu Comisia pentru Siguranta Circulatiei....
Cand o sa auziți ca ... mișună astia prin zona.... atunci incepe numaratoara inversa....

Ionut

E așa frustrant că eu (și alți câțiva, gen Horațiu) vă spun că este exclus până în DN4... și voi nu și nu, că o fi că o păți... și vine în sfârșit Scrioșteanu și spune același lucru... după atâtea promisiuni și inepții... și gata, îl credeți... așa cum l-ați crezut mereu...

... în ciuda experienței noastre, în ciuda imaginilor din dronă...

... d-e-z-a-r-m-a-n-t.

(Sigur, până în DN4 era fezabil prin vară. Am și cerut public, am pus presiune, am zis că nu va fi gata până în A2. Grindeanu și Scrioșteanu nu și nu, e gata până în A2... Uite că nu e gata... Uite că...)

ovicor

@Ionut, nu-i vorba de-a nu te crede pe tine sau pe Horatiu, ci ca acum recunoaste si MT.

panzer

@raulbogdan23 sunt placut surprins ca tzi-ai adus aminte de Berceni.  :o
De mentionat ca la Berceni a fost mult mai grav: au betonat peste un tablier de otel, pus pe sprijin. Adica flexibil.

Alsim a betonat peste predale de beton, puse pe pozitia finala, pe grinzi, puse pe piloni: adica fixe. Operatiune in principiu mult mai usoara. Faptul ca nu le-a iesit din prima e mai ingrijorator. Bine ca Inginerul s-a prins, sau au si ei un departament de calitate.

Urmeaza sa rebetoneze bucata lipsa. Cu un pic mai multa atentie. Nu este un major scrue-up, dar nici eu nu sunt inginer constructor.


stangabriel

S-au închis devierile la intersecția A0L2N cu DN1.

dargauda

#8033
Amenințări voalate cu rezilierea contractului pe lotul Aktor al Autostrăzii București Sud. Ce soluție a găsit în prag de iarnă secretarul de stat Scrioșteanu: va verifica șantierul întârziat o dată pe săptămână

Amenințări voalate cu rezilierea contractului pe lotul 3 al Autostrăzii București Sud. Secretarul de stat Ionel Scrioșteanu, care răspunde de infrastructura rutieră, anunță că de săptămâna viitoare viitoare va verifica șantierul dintre A1 Joița și DN 6 Bragadiru o dată pe săptămână, dar în același timp transmite că anul viitor contractul va fi finalizat, varianta pe care și-o dorește fiind cea la recepția lucrărilor nu a doua posibilitate care se subînțelege, la reziliere. Dincolo de mesajele transmise în ultimul timp de ministrul Grindeanu, secretarul de stat Scrioșteanu respectiv de șeful CNAIR, Cristian Pistol, o eventuală reziliere în anul electoral 2024 la aproximativ 60% este aproape imposibilă mai ales că Aktor este liderul Asocierii care lucrează pe linia de tren Brașov – Sighișoara după cum Economedia a explicat aici.

Scrioșteanu spune că a făcut o nouă verificare inopinată pe lotul Aktor pentru a verifica dacă ,,mobilizarea constructorului este în parametrii solicitați și contractați" și lasă să se înțeleagă că nu este mulțumit de ce a văzut pe șantier.

,,Lotul cel mai important pentru 2024

Am fost astăzi, din nou, într-o vizită neanunțată pe șantierul Lotul 3 Sud al Autostrăzii Bucureștiului, pentru a verifica stadiul lucrărilor, dar și dacă mobilizarea antreprenorului este în parametrii contractați și solicitați. Cel puțin din punctul meu de vedere, acest lot de autostradă este cea mai importantă lucrare pe care trebuie să o finalizăm anul viitor și are un impact major asupra traficului din sudul României, pentru că afectează peste 3 milioane oameni care trăiesc în această zonă, dar și pentru că, împreuna cu loturile 1 și 2, reprezinta continuitate între A1 și A2 via DN5, care sunt rute foarte importante pentru traficul de mărfuri din România, făcând legătura între Turcia-Grecia-Bulgaria-Portul Constanța cu centrul țării și Vestul Europei.

Din acest motiv, am hotărât că, începând de săptămâna viitoare, voi aplica aceeași metodă pe care am aplicat-o și la deblocarea și finalizarea lucrărilor la Pasajul Domnești și astfel, voi merge și pe acest șantier cel puțin o dată pe săptămână, prezentându-vă evoluția săptămânală a acestuia. Le-am transmis reprezentanților constructorului că acest contract se va finaliza cu siguranță anul viitor și mi-aș dori ca aceasta să fie ca urmare a finalizării lucrărilor. Iar pentru că anul acesta am atins câteva premiere importante pentru infrastructura rutieră a României, pentru anul viitor îmi doresc o alta premieră și anume, aceea de a nu mai avea șantiere blocate și/sau cu întîrzieri care nu pot fi recuperate", afirmă Ionel Scrioșteanu.

Nota redacției: sublinierea aparține Economedia.
,,Lotul 1 Sud, ne așteptăm ca în primăvară, când condițiile meteo să permită reluarea lucrărilor să finalizeze undeva în mai-iunie, iar legătura cu Autostrada A2 să fie operațională.

Pe de altă parte, pentru a asigura legătura între cele două autostrăzi, Pitești – București și București – Constanța între A1 și A2 la profil de autostradă se impune și finalizarea lotului 3 care, după toate discuțiile cu antreprenorul grec ne-a dat toate asigurările că va fi posibilă în vara anului viitor, în iulie", a spus Cristian Pistol la TVR Info.

Grupul de construcții Intrakat (Grecia) anunță că a finalizat achiziția companiei grecești de construcții Aktor Construction, conform unui comunicat al grupului. Compania mai transmite că, piața din România este prioritară. Acordul de vânzare și cumpărare a fost anunțat la începutul anului și achiziția a fost aprobată recent de către Comisia Concurenței din Grecia. Intrakat afirmă că prin achizițe își sporește dimensiunile și acoperirea pentru a deveni un grup de afaceri de frunte în sectorul construcțiilor din Europa de Sud-Est, extinzându-și portofoliul în domenii noi, cum ar fi sursele de energie regenerabilă, stocarea energiei, proiecte de mediu și imobiliare.

  zice ca vrea sa faca sport altceva nimic:lol:  :lol:  :lol: vorbe goale isi aeriseste gura ca pute  :lol:

https://economedia.ro/amenintari-voalate-cu-rezilierea-contractului-pe-lotul-aktor-al-autostrazii-bucuresti-sud-ce-solutie-a-gasit-in-prag-de-iarna-secretarul-de-stat-scriosteanu-va-verifica-santierul-o-data-pe-saptaman.html

Sorinus

E evident ca n-or sa termine la anul, eu tot as insista pentru un HP pe directia A1->DN6 , sa scoata tranzitul din nodul cu DNCB. Situatia pe directia cealalta nu pare la fel de grava deocamdata.

Ar avea nevoie doar de o bretea, la sol, si toate pasajele oricum sunt duble.

carutasul

half sau full, întâi să vedem grinzile :)
Dacă vedem grinzi anul ăsta putem spera chiar și la finalizare la anul. Din ce am văzut corpul autostrăzii e destul de avansat și chiar și pilonii sunt aproape de finalizare. Ce am mai văzut e că sunt unele supratraversări ( am fost ieri un pic către Țegheș) la care pare că nici piloții forați nu i-au dezgropat (sper că de făcut i-au făcut). Dar până la urmă într-un an de zile poți face un pod peste Olt...  Dacă grinzile chiar sunt făcute (n-am nici un motiv să nu îl cred pe Horațiu) lucrurile nu ar sta așa de rău, cu condiția să se și lucreze. În plus am văzut că mai sunt câteva locuri unde pare că nu au finalizat relocările sau au alt motiv pentru care sunt încă buruieni...

oneLess

Dacă grinzile ar fi făcute, ce motiv ar avea să nu le aducă în șantier ca să le factureze către CNAIR și să le crească procentajul, cum a făcut UMB pe A0N4 ?
Căci altfel cum ar fi crescut de la lună la lună în procente A0N4 fără picior de muncitor pe acolo sau vreun utilaj!

carutasul

e un post al lui Horațiu ceva mai sus.
La UMB e altă mâncare de pește, ei au făcut grinzile în șantier, pe lotul 3 când cred că nici nu se apucaseră de 4, deci trebuia să le mute ca să își facă loc să poată finaliza.

ncb

De la Construim Romania: Autostrada de Centură București A0 Nord Lot 2 COMPLET (UMB) Pregătiri de darea în trafic 2023.11.23


dargauda

[21 NOV 2023] Autostrada A0 sud lot 1 intre pod Dambovita si DJ 301A zona Glina. Alsim Alarko.


thx
Alberto Costea