Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

mdragos

Mai au pana sa bata "recordul" de pe A0 Nord Lot1. Mai ales ca e FDIC rosu nu inteleg ce este atata de dezbatut si analizat....

vm75

"Interesul national" ar fi aici sa se judece rapid la CNSC o eventuala contestatie si sa se semneze apoi cu Nurol, fara a mai astepta decizia Curtii de Apel. Daca nu, vom mai folosi multi ani centura Buzaului. Sa vedem ce ne aduce luna noiembrie

Earthchild

Quote from: reed on October 13, 2023, 02:38:26 PMEu sunt convins că toată autostrada asta o sa aibă o bătaie de joc de terasament.Astia baga terasament pe mocirla,UMB compactează cate un metru grosime odată și tot asa
Văzut cu proprii ochi?

GIV


GIV

@Cristi  pe lotul 1 si 2 din ploiesti buzau este panza freatica destul de sus si nu s-a putut lucra in conditii ok in prima jumatate a acestui an

NoWords

#10385






Cateva imagini de ieri de la nodul cu DN23. Lotul 4 din Focsani Buzau. Sunt facute pe fuga, daca mai am drum pe acolo voi face mai multe.

mirceaeliade

Pai la cat de in urma sunt UMB pe loturile lor, nu vad de ce va surprinde ca compacteaza "cate un metru o data".  Daca vreti treaba mai buna sa trimiteti intrebari la "supervizorul de pe santier", ala care a avut grija sa nu se escaveze magistrale presurizate de metan.

ncb

Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 2 - Partea 1: (Sector CONI) - A început asfaltarea - 2023.10.23

Multumim canalului de Youtube "Construim Romania"


PaulS

Autostrada Ploiești - Buzău, lot 1. Primele lucrări executate de RETTER group & Pizzarotti


ijwtsh

Videoclipul nu imi apartine.

Autostrada A7 - Primul strat de asfalt turnat de Coni SRL Prahova


cosminn

Sursă + Video

Pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟮: 𝗠𝗶𝘇𝗶𝗹-𝗣𝗶𝗲𝘁𝗿𝗼𝗮𝘀𝗲𝗹𝗲 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 #𝗔𝟳 (Ploiești-Buzău), stadiul lucrărilor pentru prima secțiune a constructorului român este următorul:
✅️ a început așternerea primului strat de asfalt, fiind deja așternut pe o porțiune de 1,7 km
✅️ a fost finalizat stratul de balast
✅️ se lucrează la așternerea stratului BSC, antreprenorul instalând propria stație de BSC în organizarea de șantier
✅️ a fost realizat stratul de formă
✅️ în următoarele 3 săptămâni, constructorul român va începe așternerea asfaltului și pe bretelele de racord la drumul județean
✅️ au fost montate grinzile aferente a 2 din 3 poduri și urmează lucrări de montare și turnare a antretoazelor
✅️ pentru cel de-al treilea pod, urmează în scurt timp să înceapă montarea grinzilor
ℹ️ Reamintesc faptul că primii 10 km ai acestui lot sunt executați de constructorul român (Coni), iar următorii aproximativ 19 km sunt executați de constructorul bulgar (Trace). Lucrările pe partea constructorului român sunt pe un făgaș bun și avansat, pe lotul constructorului bulgar lucrările încă nu sunt în trend destul de bun dar avem promisiunea acestuia că va intra într-un ritm care sa permită recuperarea, măcar și parțiala a întârzierilor.

hefaistos

Intarziati sunt amandoi, termenul este peste 6 luni, inclusiv iarna, cat o fi ea de iarna.
Diferenta e ca, daca la Coni se pune intrebarea cate luni vor intarzia, la Trace apare dilema daca vor fi in stare sa termine in termenul PNRR, adica august 2026. Pate preia Coni o parte din lucrari dupa ce termina sectiunea lor, ca altfel...   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

#10392
Cred ca asa a fost calculul de la inceput.. Trace e in asociere doar pentru experienta (bifarea criteriilor de calificare), dar constructia propriu-zisa va fi facuta de CONI.
Care nu au nici un motiv sa se grabeasca pentru ca lotul 3 e si acum in pom. Daca termina peste 2,5 ani nu-i va lua nimeni la tinta. Vor fi cel putin alte 4 loturi care vor fi mai intarziate si care vor capta atentia publicului.

As adauga faptul ca, pentru a fi considerata terminata, nu est enevoie doar de circulat pe ea ci si de perdele forestiere si de statii de incarcare pentru masini electrice.
Nu sunt sigur, dar pe A7 ar cam trebui sa avem spatii de servicii functionale pana in august 2016 2026, ca s anu pierdem fonduri PNRR. Si pentru asta, CNAIR ar trebui sa pregateasca de pe acum licitatiile.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on October 25, 2023, 09:16:28 PM... pe A7 ar cam trebui sa avem spatii de servicii functionale pana in august 2016, ca s anu pierdem fonduri PNRR.
Tinta asta cu 2016 am cam ratat-o...  :p
Mama proștilor este mereu gravidă... :)