Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

sillentium

La Galati e cam inghesuit si cred ca de asta nu s-au apucat de facut grinzi.

cosminn

"Pistol a precizat că, pe lângă loturile Pizzarotti-Retter și Trace-Coni de pe secțiunea Ploiești-Buzău (49 km.), în 2024 se așteaptă și la cel puțin două loturi dintre Buzău și Focșani, mobilizarea constructorului fiind foarte bună."

Sursa

Gata; i-a mobilizat Pistol pe toți acum.

horatiu.cosma

^^^
Da, o fi știind că se dau puncte bonus dacă nu faci treabă. Chiar ar ieși o broșură foarte amuzantă cu toate aceste contorsionări logice de pe forum, în ciuda tuturor evidențelor.

ncb

De la Spiri Drone: Autostrada A7, Buzău-Focșani, Lot 3 UMB, Pod peste râul Râmna, 11.10.2023




rota

#10354
tot de la Spiri:
Autostrada A7, Ploiești-Buzău, Nod rutier DJ100C, 11.10.2023

Earthchild

Quote from: horatiu.cosma on October 12, 2023, 03:59:17 PMLegat de șantier, pare că s-au apucat de terasament și la orezărie, cred că a scăzut nivelul pânzei freatice peste vară și Consitrans a scăpat din încercuire pe moment ("vedeți, nu e nicio apă, apucați-vă de treabă pe soluția mea până nu apare iar apa"). Să vedem dacă și ține.
De ce nu folosesc piatră spartă la fundație, chiar dacă este o soluție mai scumpă?

alecu26

Ca e fidic rosu. E incredibil cum a vrut CNAIR sa se lege la cap.daca chiar daca nu il durea.
Ii obsedau "optimizarile" firmelor straine pe fidic galben.
Las ca acum le optimizeaza Consitrans.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed

Eu sunt convins că toată autostrada asta o sa aibă o bătaie de joc de terasament.Astia baga terasament pe mocirla,UMB compactează cate un metru grosime odată și tot asa

pelan87

#10358
Referitor la grinzile pe care trebuie sa le faca UMB pe A7, trebuie spus ca multe din podurile mari sunt cu tablier metalic. De exemplu podurile peste Buzau, Ramnic si Putna, sunt cu tablier metalic cu deschideri de 50 si 70 de metri.

horatiu.cosma

Bz-Foc 1: 80m beton, 1500m metal (echivalent)
Bz-Foc 2: 400m beton, 870m metal (echivalent)
Bz-Foc 3: 1270m beton, 70m metal (echivalent)
Bz-Foc 4: 400m beton (echivalent)

Total Bz-Foc: 2150m beton, 2440 metal

Foc-Bac 1: 2560m beton, 1650m metal (echivalent)
Foc-Bac 2: 2200m beton, 880m metal (echivalent)
Foc-Bac 3: 2430m beton, 570m metal (echivalent)

Total Foc-Bac: 7190 beton, 3100 metal

Bac-Paș 1: 2750m beton (echivalent)
Bac-Paș 2: 1060m beton, 240m metal (echivalent)
Bac-Paș 3: 1850m beton, 100m metal (echivalent)

Total Bac-Paș: 5660 beton, 340 metal

Total A7 UMB: 15.000 beton, 5880 metal

Stef

#10360
Din motive lesne de înțeles, am stat cu lupa (cu satelitul de fapt) pe loturile la nord de Bacău până la Pașcani. Singura modificare în câteva luni bune, vizibilă din satelit (în bine, lăsând buruienile de 2 metri pe care le-am văzut și personal), este decopartarea asta de câteva sute de metri de la nord de Bacău realizată cândva în perioada 27 septembrie - 3 octombrie. Au informat ei că intră la început de septembrie, apoi au afirmat că intră în octombrie pe loturile la nord de Bacău. Sper că nu doar la asta se refereau.








sillentium

QuoteCompania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. , anunță publicul interesat asupra depunerii Raportului privind impactul asupra mediului, a Studiului de evaluare adecvată și a Studiului de evaluare a impactului asupra corpurilor de apă, pentru proiectul ,,Autostrada Suceava - DN 2H și Drum Expres DN 2H - Frontiera Siret" propus a fi amplasat în județul Suceava, localitățile Suceava, Siret, Mitocu Dragomirnei, Pătrăuți, Dărmănești, Grănicești, Calafindești, Bălcăuți, Mușenița.

Tipul deciziei posibile luate de Agenția pentru Protecția Mediului Suceava poate fi emiterea acordului de mediu sau respingerea solicitării de emitere a acordului de mediu.

Rapoartele și studiile , după caz, pot fi consultate la sediul autorității competente pentru protecția mediului din mun. Suceava, str. Bistriței, nr. 1A și la sediul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. din mun. București, sector 1, b-dul Dinicu Golescu, nr. 38, în zilele de luni-vineri, între orele 9-14.

Documentele menționate sunt disponibile și la următoarea adresă de internet http://apmsv.anpm.ro/ la secțiunea Reglementări/Acordul de mediu/Documentații procedura EIA și EA – 2023.

Dezbaterea publică a Raportului privind impactul asupra mediului, a Studiului de evaluare adecvată și a Studiului de impact asupra corpurilor de apă, va avea loc după cum urmează:

    În municipiul Suceava: pe data de 21.11.2023 (marți), ora 16:00, la sediul Consiliului Județean Suceava – Sala "Unirii" (din curtea interioară a Palatului Administrativ de pe strada Ștefan cel Mare, nr. 36 și
    În orașul Siret: pe data de 22.11.2023 (miercuri), ora 10:00, la Amfiteatrul Școlii Profesionale din cadrul Colegiului Tehnic "Lațcu Vodă", str. 28 Noiembrie, nr. 43.

Publicul interesat poate transmite în scris comentarii/opinii/observații privind documentele menționate, la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Suceava din mun. Suceava, str. Bistriței, nr. 1A, până la data de 21.11.2023.


CNAIR

ncb

De la Spiri Drone: Autostrada A7, Buzău-Focșani, Pod peste Milcov și nod A7 cu DN23 - filmare din 15.10.2023


LauR

Încă un video, tot de la Spiri Drone

Focșani - Bacău, lotul 1, Pod peste Valea Carecna, Pufești


Mulțumim!

ncb

De pe canalul de YouTube "Nova Descriptio Moldaviae" - Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 1 (30/09/2023)