Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 24 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

NU mi-as face griji la Berceni.
Pasajul de pe DJ are aceeasi inaltime si peste A0 si peste breteaua de intoarcere.
Vor incepe sa ridice terasamentul si pe A0,dar tot vor ramane 5,5m inaltime
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mirceaeliade

Nu stiu daca s-a mentionat, dar peste A3 erau deja puse partial bordurile alea laterale peste grinzi.  Avanseasa constant UMB. Cu caldurile de afara sper sa se deschida semilotul lor inainte de 1 Decembire.

mike_us

Cred ca e lotul care ar trebui sa ne îngrijoreze cel mai puțin. Nu mi se pare o diferență așa mare daca termina sfârșit de octombrie sau mijloc de decembrie. La fel si la turci ca o sa fie mai 2024, iunie, august undeva in vara cam o sa termine (ambele loturi).

Întrebările importante din punctul meu de vedere pentru A0 ar fi:
  • Termina Aktor in 2024? Sau ne ducem spre 2025.
  • Sunt ceva șanse sa intre in primăvara chinezi pe lotul 3?
  • Ne face Pizatotti surpriza si termina la sfârșit de 2025?

Ionut

A0N2 UMB. Afumați-Corbeanca DN2-DN1 filmare completă. Septembrie 2023.


mirceaeliade

^Care e motivul pentru care spatiul de servicii de langa DN1 inca nu e inceput pe cand cel spre DN2 care va ramane neutilizabil e deja gata?  Lipsesc aprobari?

Ionut

Nu. Din ce se aude în târg, pe cel neînceput vor să-l concesioneze și să facă acel concesionar ce vrea acolo. Probabil se decontează cumva și cu UMB. Nu e o idee rea, însă dacă va sta ani întregi fără un concesionar... pățim ca prin alte părți.

cosminnus

^^^ Poate s-a mai zis insa nu am gasit informatia. Care este motivul pentru care unele bretele de pe lotul UMB au 2 benzi iar altele o singura banda? Mi se pare putin ciudat ca breteaua dinspre A2 care intra in A3, spre nord, are o singura banda. E si foarte lunga deci s-ar putea sa se creeze ceva deranj in conditii de trafic greu.

Mascarpone

11:00 au mancat soarecii banda de urgenta? Prost obicei a devenit treaba asta. Astept sa se intample si pe A1.

Telvanni



horatiu.cosma

La cum simt eu că avansează lucrurile, sunt 50-50 împărțit între 2 scenarii:

1. Împing deschiderea DN5-DN6 pentru la anul

2. Fac o deschidere chinuită, cu lucrări nefinalizate, heirup de ultim moment de pus 3 balize și 2 metri de parapete și marcaje pe ploaie ca să scape în extremis de niște penalități.

Duta C

Ce sa deschida? Mai bine ar deschide o gogoserie!Nodul de la DN6 zici ca il face cu creionul ......

carutasul

EU i-am prins asupra faptului. Ai naibi turci, asfaltează acum că s-a răcorit vremea :)







Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

#7513
N-ar fi ceva anormal sa asfalteze mai pe racoare... (din motive tehnice, evident)

La DN6 dar și la DN5 este suficient sa fie gata pasajele auxiliare... Si evident, supratraversarile cu rampele de rigoare...
Ca inventar rapid, mai trebuie, strat de uzura, marcaje, parapet, panouri antiorbire și fonoabsorbante (unde este cazul), și garduri

carutasul

păi presupun că au cel puțin 60% dacă nu mai mult strat de uzură, panouri și garduri au mai pus, nu cred că mai sunt multe de pus, marcajele trebuie făcute toate. Nu știu ce au mai făcut cu supratraversarea aia care avea o rampă în urmă, mai au câte ceva pe la noduri dar nimic care să nu poată fi făcut într-o lună, totul depinde de planificarea/voința lor. În ultima vreme la DN6 pare că lucrează destul de bine, s-au conturat toate bretelele, mai sunt doar câteva de asfaltat, mai mult au doar la benzile de accelerație/deccelerație de la DN6. Parcă am văzut o filmare a colegului Alberto Costea pe Youtube destul de lămuritoare, nu cred că a postat-o încă aici.