Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nirolf

Aveam un drum la Câmpina, puteam să merg cu mașina, dar am zis să iau trenul, nu mai mersesem de mult. Timpi relativ comparabili, cel puțin teoretic.

1631 spre Brașov - plecăm la timp din Nord, după Chitila 120 constant. Trenul are 8 vagoane, destul de plin (grupuri de elevi). Spațiu generos, interioarele cam ponosite, dar relativ curat.

Oprește în Crivina. S-a stricat locomotiva.
Mă gândesc că 40 de minute de întârziere nu-i o tragedie, nu am oră fixă.

40 de minute doar să vină locomotiva de la București. Încă 10 să ajungă locomotiva în față.
3 minute să se certe cine leagă locomotiva
Surpriză: în loc sa plece direct se desface locomotiva defectă, o să o lase aici, deși pe ea scrie Brașov.
Cele 2 locomotive stau 15 minute (!) la semnal să treacă 2 trenuri spre Ploiești deși gara are 6 linii.
Încă 15 minute de manevre.
5 minute ca șeful de tren să se ducă agale să ștampileze o hârtie (prin pasajul subteran)
Încă 5 minute să se pună verde (împiegatul? n-a fost atent când s-a comunicat că trenul e gata de plecare).

Din discuțiile CFR-istilor:
La locomotiva ajutor "reostatica nu ține". "Nu sunt piese, se iau de pe unele pe altele".
10 călători au sunat la 112 (deși nașii au anunțat cauza opririi).

Plecăm cu 96 de minute de întârziere. O parte din toalete sunt deja înfundate. În restul există totuși apă, săpun, hârtie și prosoape.

La ora la care plecăm aveam tren înapoi din Câmpina. Noroc că nu mi-am luat bilet dus-întors și că a întârziat 473 și mi-a venit la fix.

Acum sper doar să nu se strice locomotiva.

dan tm

Vezi, daca mergeai cu masina trebuia sa fii atent la drum, asa ai prins ceva de povestit.
Basca mai vezi cum functioneaza unele lucruri prin tara.

Xenos

Si uite asa, din cauza incompetentei CFR Calatori si a lipsei oricarei investitii relevante in materialul rulant de vreo 14 ani incoace, trenul clasic devine amintire si o sa fim recunoscatori pentru ramele in care vom sta inghesuiti, pt ca macar ajungi pana la Campina fara incidente. Foarte trist.

etravel

Quote from: Xenos on May 11, 2023, 01:25:36 PMmacar ajungi pana la Campina fara incidente.
Nu as paria deloc pe chestia asta.

40-0802-5

Quote from: Xenos on May 11, 2023, 01:25:36 PMSi uite asa, din cauza incompetentei CFR Calatori si a lipsei oricarei investitii relevante in materialul rulant de vreo 14 ani incoace, trenul clasic devine amintire si o sa fim recunoscatori pentru ramele in care vom sta inghesuiti, pt ca macar ajungi pana la Campina fara incidente. Foarte trist.

Ai uitat de pasajele de la Scrovistea si Prahova.  :lol:

dan tm


bbk

Despre lucrarile  de rk pe Holdea-Margina (Lugoj-Ilia) se mai stie ceva? Pana acum au curățat niste podete si atat, am înțeles ca in zona curbelor lângă Costeiul de Sus sina este rupta

dan tm

https://www.libertatea.ro/stiri/un-camion-romanesc-a-ramas-blocat-pe-sine-in-franta-soferul-s-a-dat-jos-si-s-a-salvat-inainte-ca-trenul-sa-loveasca-in-plin-semiremorca-4551134?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=libertatea-page-post&fbclid=IwAR1biPRwiref2oU28cOj9oRh3Gr9IE59sX7o-Rrf9sXFsg3CKGj4mi1Ak_c


n camion românesc a rămas blocat pe șine, în Franța. Șoferul s-a dat jos și s-a salvat înainte ca trenul să lovească în plin semiremorca
Citeşte întreaga ştire: Un camion românesc a rămas blocat pe șine, în Franța. Șoferul s-a dat jos și s-a salvat înainte ca trenul să lovească în plin semiremorca

Camionul a rămas blocat la o trecere de nivel din Belleville, între Nancy și Metz, vineri după-amiază. Un tren a lovit remorca camionului, dar șoferul a reușit să iasă înainte din cabină. Pagubele materiale sunt mari, iar traficul feroviar va fi întrerupt cel puțin până duminică dimineața la ora 5 pe axa Nancy-Metz pe ambele sensuri, indică SNCF, șinele fiind avariate.
Citeşte întreaga ştire: Un camion românesc a rămas blocat pe șine, în Franța. Șoferul s-a dat jos și s-a salvat înainte ca trenul să lovească în plin semiremorca

Earthchild

O filmare, ca de obicei superbă, a vecinului dulevoz în defileul Dunării.

dan tm

Am citit ceva despre orașul bulgar Șumen și, răsfoind am dat de articolul ăsta:

poate intereseaza pe cineva,,pe gară"

https://www.exutopia.com/the-death-of-a-railyard/

etravel

#3880


NOU! Cardul de transport reincarcabil digital.
Pentru emitere trebuie o cerere pe hartie, completata de mana, semnata si datata. Se depune la casa de bilete, nu asa orisicum.
La abonamentele digitale de 5, 10 si 15 zile se completeaza o cerere pe hartie la fiecare reincarcare. Tot la casa de bilete.

Declaratiile online se depun la etajul 2, biroul 4.

yetiman

Quotecerere pe hartie, completata de mana, semnata si datata

In 2023???? Pe bune???

Mai trebuie dosar plic sau cu sina....
Plus copie CI legalizata notarial....

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

etravel

#3882
@yetiman - iti dai seama ca m-am uitat si nu mi-a venit sa cred. In pagina in care se detaliaza produsul respectiv sunt linkuri de descarcare pentru modelele de cereri, ca sa le imprimi acasa si sa le duci la casa de bilete gata completate.
Nu mai spun ca pe pagina comunicatului, de pe site-ul CFR Calatori,  nu exista niciun link catre cea a produsului respectiv, pentru ca e grele astea cu digitalele.
Trebuie sa te descurci tu cu meniul de sus.

nirolf


Un tren internațional al CFR Călători a staționat șase ore și jumătate, după ce s-a defectat locomotiva în județul Brașov

QuoteZilnic se defectează locomotive la CFR Călători, dat fiind că sunt vechi, dar o locomotivă de ajutor vine în general în două ore. Marți noapte locomotiva defectă a trenului București - Budapesta a generat o întârziere de 380 de minute, după ce s-a defectat la 50 km de Brașov. Trenul a acumulat și mai multă întârziere după ce a repornit. UPDATE CFR a venit cu o precizare în care a explicat că defecțiunea a fost una gravă. Compania a prezentat și o cronologie a incidentului.

Iată ce a spus CFR Călători, într-un comunicat trimis la ora 11.25

Trenul IR 472 se află în circulație și continuă călătoria către Budapesta, urmând ca în stația Arad pasagerii să primească apă și produse preambalate.

Aceaste măsuri vin în completarea celor adoptate în timpul nopții, măsuri ce au constat printre altele în asigurarea mijloacelor de deplasare a unora dintre călători de la tren la aeroportul din Sibiu, pentru cazurile solicitate și oferirea de apă în stația Sibiu, pasagerilor aflați în tren.

Regretăm și cerem scuze călătorilor pentru întârzierea semnificativă produsă. Precizăm că natura defectării apărute la locomotiva ce remorca trenul a fost în zona de suspensie a boghiului. Implicațiile generate de această defectare a condus la necesitatea intervenției de personal tehnic specializat pentru repararea provizorie a locomotivei în vederea deplasării acesteia, în condiții de limitare strictă a vitezei, către stația Șercaia.

Reperele orare au fost următoarele:

ora 22:12 – înregistrarea și avizarea defecțiunii la locomotiva care remorca trenul IR 472.

ora 00:37 – sosirea locomotivei de ajutor în stația Șercaia, îndrumată din stația Brașov.

ora 01:23 – retragerea vagoanelor în stația Șercaia, din linia curentă Șercaia – Făgăraș.

orele 01:23- 04:20 – intervenția personalului tehnic de specialitate la locomotiva defectă, repararea provizorie și deplasarea acesteia în condiții de siguranța circulației în stația Șercaia.

orele 04:20 -4:33- introducerea locomotivei de ajutor la trenul IR 472 și îndrumarea acestuia din stația Șercaia către destinația finală Budapesta, în condiții de siguranță a circulației.