News:

Educația pentru riscuri în trafic, lecțiile suedeze!

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

trifrazvan1977

Cum se poate ca un proiect totusi mare (in valoare) sa avem doar 2 no-name-uri practic.
O supriza neplacuta pentru mine sa vad ca lipsesc de pe lista absolut toate firmele cu greutate , fapt ce ridica un semn de intrebare legat de finalizarea lui.

tom_sawyer

#1201
Con-A și Autotehnorom nu sunt chiar no-name-uri. Dimex a fost subcontractor al PORR pe PiSi1. Eu chiar mă bucur să văd și alte firme românești că intră ca antreprenori generali pe loturi de A/DEx.

Cel puțin de la Con-A mă așteptam de mai demult sa intre și pe infrastructură rutieră.

Ionut

Eu nu sunt deloc încântat de oferte. Doar două. Și din partea unor antreprenori de eșalon 2. Sigur, ambiții, e o șansă să intre pe proiectele mari. Dar nu înțeleg de ce nu avem PORR de exemplu, era vorba că se bagă.

La cât de important e proiectul ăsta... aș fi vrut ceva mai mare competiția.

Bachus01

Oare de ce nu au oferta Strabag si Geiger (sunt destul de aproape) . Ceva motive trebuie sa existe .

Autotehnorom , au lucrat in Bacau acum 5-6 ani pe un DC sau DJ facut de la 0 . Impecabil este drumul si acum .
Nu sunt chiar mici . Iar daca nu ma inseala memoria au avut/inca au ceva contre pe la SV cu nemuritorul de la CJ.

Daca ar castiga ei licitatia avem o sansa . Au ceva utilaje + Dimex.

tom_sawyer

#1204
@Ionut: crezi că mai au loc în tolbă PORR? Au Centura Arad est, lucrări la Aeroport Otopeni, la Portul Giurgiu etc.

ovicor

Toti care au fost pe tronsoane facute de Dimex (ex.Colibita, BN, in plin munte) au fost impresionati de "risipa" de consolidari. Si sunt foarte bine organizati, au ceva "a la UMB". Si sunt deosebit de motivati sa demonstreze seriozitate. De urmarit!

horatiu.cosma

Din informațiile mele majoritatea constructorilor serioși au ieșit din valoarea estimată. Rămâne de văzut dacă o să avem un nou caz "Straco-Chețani" cu subestimare și rupt dinții în teren pe situația și prețurile reale.

Ionut

Ah bun, asta explică situația. Minunat.

@tom_sawyer
Au suficient loc, termină multe lucrări într-un an de zile. Cu excepția PiSi4. Deci loc berechet. Deci explicația e probabil ce a zis Horațiu.

TeoH9

Puteau oferta peste valoarea estimata, legea permite daca sunt rezerve si daca e pana in 15% peste. Ceea ce ma face sa cred ca altele sunt motivele.
De asemenea nu inteleg cum de cei mari nu s-au incadrat in valoarea estimata iar cei de esalonul 2, + Turcii au reusit sa se incadreze. In fine, sa speram ca o sa fie ok, eu unul le voi tine pumnii, probabil la fel ca toti Clujenii.

mirceaeliade

Sunt oarecum surprins ca nici Strabag nici Geiger nu au licitat, ca doar au deja facuta organizare de santier la vreo 20 de km care cred ca le da un discount serios pt un proiect asa mai mic. Nu mai tin minte, dar cand a fost aprobat valoarea actuala de la licitatie?  Ca daca a stat un an-doi in sertar licitatia de cand s-a aprobat pretul si acum cu inflatia de vreo 20% numai pe ultimul an la materiale si salarii, posibil sa fi mancat toata marja de profit, si e posibil ca cei doi licitanti sa se fi 'ratacit' putin a-la Straco.

GIV

dar acea oug de actualizare a preturilor a cuprins doar contractele de executie deja semnate? daca da, nu se putea introduce sectiuni care sa cuprinda si licitatiile in derulare? sau nu avea sens?

nicolaem

^^ si cate postari nu au fost pe aici ca valoarea estimata e prea mica. din pacate pare ca e invers.

SergiuSerj

Cat timp ar trebui normal sa dureze o evaloare a doua oferte? Au un termen pana sa anunte castigatorul?

mirceaeliade

^"Oficial" e "not earlier than" 14 iulie. Termene marca CNAIR, un fel :dunno:  :dunno:  :dunno:. Dar in realitate cred ca vom fi norocosi daca nu vor fi descalificate amandoua oferte.

ValiCatargiu

Autotehnorom lucreazâ pe Botoșani - Ștefănești, traseu de 40 km cu 3 viaducte și multe consolidări. Văd o mulțime de utilaje! Sunt incomparabil superiori echipei lui nea Beni care lucrează un segment din DN Botoșani - Târgu Frumos! Hai să rămână banii în țară!