Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

qionescu1

Hai sa nu ducem in extrem lucrurile piata constructiilor nu e "complet disfunctionala". Costul asta a fost inca de la inceput ridicat cand se vehicula suma de 700 de mil, acum s-a ajuns la 500. Tot mare mi se pare. N-ar strica sa vedem justificarile sau comparatii cu proiecte recente sau de afară dacă în noi nu avem încredere.

dumbravaandrei


nicolaem

am vrut sa zic ca din cauza ca in cativa km avem inghesuit 2 noduri cu bretele f lungi, 1 debleu mare, 2 poduri mici si un viaduct de vreo 250 m peste o vale, strcit sa imparti valoarea proiectlui la x km vei obtine un numra care nu reprezinta nimic. nu poti compara cost / km cu orice din A3.
aici costul il calculezi ca suma a structurilor mari incluse si asta o pot face cei care au acces la astfel de costuri.

hai sa mai asteptam un pic sa vedem cine cat liciteaza. daca e asa supraevaluat cum zic unii Strabag e in zona si nimic nu ii opreste sa se bage la 50%, nu?

dr4qul4

parca nu mai au voie sa bage sub 80% .
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Lungime DX + lungime bretele noduri + lungime deviere DN1 dă peste 14km. Plus un CIC. Plus un debleu destul de complicat, cu pământ armat, ancore, ziduri de sprijin pe ambele părți, realizat în vreo 15 etape de execuție, deci multă migală. Plus interdicție de a folosi pământul din săpături la umpluturi (că e foarte prost), deci tot materialul de umplutură trebuie adus de altundeva și trebuie să fie în principal balast, conform proiectului. Parcă le-a interzis acordul de mediu în organizare să își facă stație de asfalt și de betoane, deci și astea trebuie aduse de la x km distanță. Plus durata de execuție relativ strânsă, dacă prin absurd se dă OIL în septembrie, practic ar avea doar un sezon plin de lucru, până în martie 2025. Se adună și toate costă mult, cu scumpirile din ultimul an de vreo 40% la materiale de construcție.

gsimon

Avand in considerare ce a zis si Horatiu, chiar sper sa liciteze si castige Strabag/Geiger, avand in vedere ca santierul lor la A3 e la o aruncatura de bat.
De la Luna pana la Tureni sunt aprox 20 de km pe autostrada.

Ar avea totusi capacitatea tehnica/umana sa mai liciteze si la acest contract, pe langa celalale pe care le mai are? (Oradea, A3)

horatiu.cosma

Oradea și Chetani, se termină anul acesta, sau în cel mai rău caz vor fi foarte aproape de final. E chiar indicat sa mai liciteze, daca vor continuitate. Deja au licitat împreună pe Sibiu-Fagaras și probabil sunt interesați de A8 ca e pe la Geiger pe acasă sau centura Reghin.

florinalba

#1192
WOW. Poate s-a mai scris dar eu doar acum remarc ca distanta spre A10 - Turda -  Cluj Napoca,  va fi aprox. egala cu distanta A10 - A3- DX 4 - Cluj Napoca . S-o fi nimerit din greseala sau cineva chiar si-a pus mintea la contributie sa iasa asa öptimizat traseul asta?  :D  :D  :D

gicu

Mai este o săptămână până la deschiderea ofertelor pentru acest DX (10 aprilie ora 15). Știți ceva informații legate de ofertanți / clarificari / amânări?

NGC

S-a raspuns la clarificari si a fost refuzata solicitarea de a amana depunerea ofertelor.

TibiV

Oare o fi de bine?...
Sper ca da.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SergiuSerj

Speram sa avem un castigator cat de repede. Poate printr-o minune avem ceva utilaje in santier anul asta

Kitz

Au fost depuse 2 oferte pentru DEx A3-Tureni:

1. Asociere : DIMEX-2000 COMPANY (Leader),OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS,OPR ASFALT,AUTOTEHNOROM,CON-A OPERATIONS

2. Asociere : OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Leader),VISIO CONSTRUCTION WORKS

calino

Ozaltin a mai lucrat in Romania sau e prima lor tentativa? Oricum sper sa castige DIMEX aici!

Kitz

Ozaltin au în reabilitare lotul 2 din DN6 de 53 km, poate mai au ceva contracte mici, dar eu doar de ăsta știu. Sincer mă așteptam și la vreo ofertă STRABAG-ARL Cluj sau Viarom-Nello Construct. Măcar să nu dureze mult evaluarea ofertelor și constructorii câștigători să fie serioși.