Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

miahi

@horatiu.cosma  total de acord, mai asteptam sa comparam fix mere cu mere.

Considerasem 6 mil/km de pe contractul CraPi3 semnat in 16.09.2020 : 782 mil de lei pentru 31.75 km, dar se pare ca gresisem intial calculul, sunt de fapt 5 mil/km . Si pe acest lot sunt destul de multe structuri, podete si noduri in relief asemanator. Nu zic ca se poate compara 100%, dar se poate o paralela pastrand ceva proportii si luand in consideratie inflatia 2019 - 2022. Asteptam cu interes ofertele la licitatia de executie... 
 

nicolaem

#1171
s-a mai discutat asta, pe langa ce e vizibil, e si un miniviaduct peste valea paralela cu DX cerut de mediu.
nu prea poti calcula pret per km cand ai 2 noduri, un debleu si un viaduct toate in 5km.

Nu mai retin cine a dat date legate de lungimea ceruta a viaductului. @RobertH ?

SergiuSerj

Cand sunt sanse sa aflat un castigator? Din anuntul domnului Boc nu s-a specificat nici o data limita de depunere a ofertelor

horatiu.cosma

Nu are cum să anunțe data limită de depunere, fiindcă nu există. Documentația abia a fost trimisă la ANAP, ea poate fi teoretic respinsă. Boc reînvie "ridicările pe SEAP" ale lui Cuc  :lol: .

nicolaem

am gasit ceva mai detaliat legat de proiect:

https://www.monitorulcj.ro/administratie/99743-drumul-expres-ce-va-lega-clujul-la-autostrada-transilvania-va-costa-663-milioane-de-lei-durata-de-executie-de-18-luni

Pe această șosea sunt prevăzute 7 poduri și viaducte, din care cel mai lung va fi la kilometrul 4 peste Valea Racilor, un viaduct cu 6 deschideri și o lungime totală de 258 de metri din care tablierul are 246 metri.

RobertH

[CN1052366] Executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii: Drum expres pentru realizarea conexiunii dintre Autostrada A3 (Zona Turda) si Drum National DN1 (Zona Tureni)

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 10.04.2023 15:00

Valoarea totala estimata: 569.227.945,86 Moneda: RON

RobertH

Plansele pentru legatura A3-Tureni. Pana maine calibrez si pe harta API.

Plan de incadrare:


Plan situatie general:
















Powered by API/PUM imgur uploader

miahi

Acum ca s-a lansat licitatia pentru lucrari estimate la 570 mil. Lei, putem extrapola ca sub 80% x 570 = 456 mil. Lei nu vom avea constructor desemnat, deci aprox. 18 mil. Eur/km doar pentru constructie.
Inteleg ca e un lot mai special, scurt, cu 2 noduri si ca au crescut preturile, dar totusi mi se pare ca s-a ajuns la un pret exorbitant per kilometru de autostrada...

dumbravaandrei

Sper ca stii si cum arata terenul unde va fi construit acest ciot...

Redox

Nu știu dacă s-a mai discutat dar văd că nodul cu DN1 la Tureni este proiectat în așa fel încât nu permite continuarea DEx-ului spre Dej.
O să ajungem din nou la situații gen Șoimuș(Deva-A1) sau Sibiu-A1 în care să demolăm bretele pentru a putea continua proiectul mai departe.

ciprebbe

S-a discutat si chiar aici pe forum s-a gasit solutia :) Se va putea continua cu deranj minim spre Dej.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

@miahi daca ai avea rabdare sa te uiti cu atentie pe plansele puse mai sus, vei vedea ca orice/km la acest "ciot" nu are nici o valoare in sine.

dumbravaandrei

nu prea inteleg ce ai vrut sa zici in ultima postare...
Sper ca nu ai vrut sa zici "e foarte ok traversarea Turzii, drumul asta nu are vreo utilitate"...

pasadia

cred ca @nicolaem a uitat sa puna "pret" in formularea "orice/km". Si ca pozitia lui e ca utilitatea acestui lot justifica orice pret estimativ.
Eu inca ma ajustez la aceste valori. M-am mirat deja de vreo 2 saptamani de aceasta valoare, intre timp nevoia de a-mi ajusta asteptarile a fost reiterata si la noua licitatie pentru lotul cu tunelul Meseș...

N-as avea nici o problema cu valorile estimate daca chiar as crede ca piata de constructii este concurentiala. Dar cat timp stim cu totii ca prin diverse actiuni ale autoritatilor (in principal CNAIR) piata asta este complet disfunctionala - prin inlaturarea unor firme noi aparute in piata, prin certificate ciudat atribuite, prin refuzul de a semna contracte in ciuda numeroaselor infrangeri in instanta, etc...

Efectiv senzatia mea e ca suntem furati pe fata cu cel putin clasicul 10% prin fiecare contract nou de investitii semnat.

Hercule

@dumbravaandrei : cunosc zona si cunosc terenul unde se va construi drumul. Nu e cu nimic deosebit fata de traseul A3.
De aceea nu inteleg sesnsul postarii tale. Poate detaliezi.
Deșteaptă-te române!