Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

nodul ar trebui sa fie parte din A13, dar cum acolo s-a reziliat, nu as exclude ca la relicitare sa se re-re-re-redeseneze traseul, inclusiv pe unde se intersecteaza cu A7

Mascarpone

#8566
Am luat plansele la postarea #7746. Nu e vorba de intersectie cu dn2, ci cu drumul judetean 252e de la rastoaca.
@RobertH probabil vom vedea varianta de nod pe geoportal cand o sa fie gata exproprierile.




@Ionut se poate pune hyperlink pe prima pagina cu plansele Focsani-Bacau? #7733

Takacs

#8567




Powered by API/PUM imgur uploader

Pe acordul mediu cum zice și Mascarpone la Răstoaca este nod rutier.
Atașat poza din acordul de mediu.

Fred

@StefanCelMare spune 3-4 ani pentru Buzau-Bacau cu putin noroc; eu am avut impresia ca sunt contracte pentru executie de ~ 24 de luni. Asta inseamna ca unele bucati (Ploiesti-Mizil) ar fi gata in 2024 si chiar si bucatile care nu sunt contestate din Buzau-Bacau (Buzau-Focsani 2 si 3) ar putea fi gata cu putin noroc la sfarsit de 2024, adica peste 2 ani, nu 3-4. Exista riscuri serioase ca asta sa nu se intample sau e vorba doar de cele 3 contestatii cu termen necunoscut?

mike_us

  Sper sa nu ma înșel dar s-a explicat la un moment dat pe forum ca nu sunt luni calendaristice ci luni in care se poate lucra. Plus eventuale extensii dar chiar si așa început de 2025 ar trebui sa vedem gata câteva loturi.

horatiu.cosma


Stef

Nu știu dacă autorul este pe forum, so here we go


GIV

^scuzati ma de off topic, dar cilindrii aceia metalici care sunt folositi de foreze sunt bagati in pamant doar pe o anumita distanta? cum este aleasa aceasta distanta? se scot inainte de turnarea betonului?

Ionut

Constructorii le spun "carcase". Nu se scot, ele sunt armătura piloților forați. Se dă gaură cilindrică (se forează) cu foreza, se bagă în interior carcasa și apoi se toarnă beton.

Piloții stabilizează, fixează, pila, piciorul podului. Alături de radier formează fundația pilei, la fel cum ai fundație la o casă.

Piloții se forează la diverse adâncimi, în funcție de tipul/caracteristicile terenului (în nisip îi înfigi adânc, evident, în teren mai solid îi înfigi mai puțin) și de înălțimea pilei (dacă ai vale adâncă și teren prost poți fora piloți și la 20 metri sau chiar mai mult).

Fundația cu piloți forați este un tip de fundație indirectă. Fundația directă este FĂRĂ piloți forați, ai doar radierul practic, ca la casă.

De exemplu podul pe breteaua A1->A10 (dinspre Sibiu spre Alba-Iulia) peste Sebeș în nodul A1xA10 făcut de Pizzarotti are pilele fundate direct, fără piloți.

alecu26

Cred ca întrebarea se refera la tuburile metalice.
Acestea sunt un mod de protecție a marginilor gropii contra prăbușirii. Lungimea aleasa e una minima de vrea 6 metri, chiar la gura forajului. Dar în caz de terenuri dificile cu risc de prăbușire mare (mult nisip, multa apa...etc) se protejează pana jos.
Tuburile se scot treptat funcție de introducerea betonului.
Mai sunt și alte metode de protecție (folosind lichid bentonitic sau polimeric). În cazuri extreme se pot folosi chiar tuburi metalice pierdute. (Podurila dunărene parca sunt asa).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

@Fred să zicem că după un deceniu pe forum, devii mai sceptic cu termenele alea dure...
Desigur, mi-aș dori să termine UMB toate loturile înainte de termen dacă se poate.
Pe de altă parte, sunt realist. Nu întotdeauna treaba merge ceas, mai sunt și alți actori implicați, partenerul cel serios, etc.
Poate în 2 ani vor fi gata unele, majoritatea undeva spre 3, și unele excepții - bat în lemn -... pot ajunge spre 4.

mirceaeliade

La cum s-au desfasurat lucrurile pe DEx12, nu as paria ca UMB se va bate sa termine devreme cum a facut la centura Bacau. Cu atat mai mult ca poate atunci se incadrau in bugetul lor de muncitori, si acum sigur vor avea o perioada de "ramp up" la cresterea de care au nevoie sa o faca pentru cei vreo 200 km de santier de aici.

NoWords

#8577
^ Avand in vedere ca sunt "acasa la ei", probabil le vine mai usor din punct de vedere financiar si logistic, ca nu mai trebuie sa mute km utilajele. Zic strict de portiunile apropiate de Bacau ( lotul 4, loturile focsani bacau )


GIV

@alecu26 @Ionut  da, la tuburile metalice m-am referit