News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

RazesIesean

#12030
    Timeline  Cestrin
PL-BZ1    84%    60,0%
PL-BZ2    81%    61,5%
PL-BZ3    15%    0,0%
BZ-FC1    87%    32,2%
BZ-FC2    58%    33,4%
BZ-FC3    58%    32,0%
BZ-FC4    85%    39,0%
FC-BC1    47%    19,0%
FC-BC2    45%    17,0%
FC-BC3    45%    7,0%
BC-PAS1    43%    9,3%
BC-PAS2    43%    7,5%
BC-PAS3    40%    7,8%
@Ionut


~~~~~~~~~~~~
Tabelul cu calcule pentru mai multe informatii:
OIL          End                Date    Today Months    Due Date        Timeline    Status Cestrin
22/08/2022    03/10/2024    03/06/2024    21            25    PL-BZ1    84%    60,0%
11/08/2022    19/10/2024    03/06/2024    21            26    PL-BZ2    81%    61,5%
01/03/2024    01/11/2025    03/06/2024    3            20    PL-BZ3    15%    0,0%
06/09/2022    31/08/2024    03/06/2024    20            23    BZ-FC1    87%    32,2%
06/02/2023    30/04/2025    03/06/2024    15            26    BZ-FC2    58%    33,4%
10/02/2023    30/04/2025    03/06/2024    15            26    BZ-FC3    58%    32,0%
05/12/2022    31/08/2024    03/06/2024    17            20    BZ-FC4    85%    39,0%
29/03/2023    30/09/2025    03/06/2024    14            30    FC-BC1    47%    19,0%
03/05/2023    31/10/2025    03/06/2024    13            29    FC-BC2    45%    17,0%
03/05/2023    31/10/2025    03/06/2024    13            29    FC-BC3    45%    7,0%
02/05/2023    30/11/2025    03/06/2024    13            30    BC-PAS1    43%    9,3%
02/05/2023    30/11/2025    03/06/2024    13            30    BC-PAS2    43%    7,5%
04/05/2023    30/11/2025    03/06/2024    12            30    BC-PAS3    40%    7,8%

  @gap Acesta este tabelul folosit pentru calcule.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

P3trut

#12031
@Ionut Ar merge o postare cu procentele lui @RazesIesean ca sa inteleaga lumea de ce API e ingrijorata si arata cu degetul ca ceva nu merge si sa sa se dezumfle "patriotii" putin.

Bine, pe de alta parte nici CESTRIN nu mai actualizeaza mare lucru in ultima vreme, cumva anume sa nu poata fi verificat ceva la modul concret. Le place sa ne tine in suspans.  :lol:

gap

#12032
Tabelul lui @RazesIesean e putin inducator in eroare, daca nu avem si datele de calculare a procentelor. Daca le-am avea, se poate face o estimare mai buna a sanselor de terminare.

Podul de la Buzau arata nesperat de bine. Si pe celelalte tronsoane procentul e semnificativ. Terasamentele merg bine, cu structurile sunt in urma. Dar la structuri se mai lucreaza si in extrasezon. Eu ma bag cu 400 RON ca pana la sfarsitul anului livreaza minim 60 Km. Si nu ma luati ca vor fi in intarziere cu loturile care au termen in august, ca nu am auzit pe nimeni sa vina pe aici cu Sfantul Aktor sau Sfantul Alsim, care pe niste loturi muuult mai mici si cu structuri mai simple au intarzieri de... cat?

PS: Sunt total de acord ca UMB s-a intins mai mult decat il tine plapuma. Dar, categoric, este cel mai muncitor dintre constructori, nu si cu cel mai bun plan (capacitate de planificare). Ca organizare, Porr este norma, din punctul meu de vedere.
Daar, chestia cu UMB-ul a depasit norma de hate decenta. Daca facem un count cu postari "negative" per Km de autostrada per constructor, in ultimile 6 luni (ce coincidenta, campanie electorala), UMB a devenit campion in defavoarea Aktor, Pizza, Alsim etc. Nu mi se pare OK.

PS1: sunt votant cu acelasi partid de unde a pornit forumul asta. Dar chiar si asa, putina retinere.


shogom

Alsim si Aktor si au luat si isi iau in continuare :D.
Daca te referi la proportia de luat, probabil tine cont si de faptul ca unii au 50% din tot ce se construieste DX si A in Romania.
Deci " merita" mai mult.


Stef

Pe pagina de facebook a ministrului transportului au apărut 2 live-uri de pe A7 de la Bacău și de la Cordun, probabil mai urmează unul de la turbion. Din declarațiile sale se mențin 6 loturi jumătate (Ploiești - Buzău 1 și 2, Buzău - Focșani toate 4 și jumătate la Adjud) cu deschidere în 2024.


gap

#12036
@shogom eu spuneam de hate per Km. :P

LE: ce tratamente "naturiste" foloseste Domn' menestru (pun intended), ca pare marfa buna. Vreau si eo!  :p
Daca termina UMB Focsani Buzau e deja cu bogdaproste si tur la manastiri si Atos. Si cred vor termina. Mai mult de atat? Nici o sansa. Oricat muncesti, fierarii tot nu pot lega atata armatura. Limita e data de structuri, nu de terasamente. MHO.

tom_sawyer

#12037
Progres fizic de 27% între Săucești și Trifești, pe lotul 1 al Autostrăzii Bacău - Pașcani (secțiune a A7)!

Și pe lotul 2 (Trifești - Gherăești) al Autostrăzii Bacău - Pașcani lucrările evoluează bine!
Pe cei 18,9 km ai acestui lot din AutostradaMoldovei (A7) constructorul român (Spedition UMB) a ajuns la un stadiu fizic de 27%.

Pistol pe facebook

Monitorizez îndeaproape și lucrările pe cel de-al treilea Lot al Autostrăzii Bacău- Pașcani (Mircești- Pașcani)!
Astăzi am văzut șantierul Nodului turbion din apropierea orașului Pașcani. Stadiul fizic este ceva mai mic, de aproximativ 22%, din motive provocate de condițiile meteorologice.
Stadiul total al lucrărilor pe cei 28,09 km este de 25%.
Constructorul promite că se va mobiliza, astfel încât toată această Secțiunea de 77,38 km din Autostrada Moldovei să ajungă la un stadiu de 60% până la final de an.

Grindeanu pe facebook

Ionut

Lăsând la o parte UMB, la Coni-Trace era 61,5% și data trecută. :lol: Le umflă și CESTRIN așa din pix...

Alexandrei22

Problema cred ca e și faptul ca loturile astea nu au prezentat interes mare precum altele(pentru constructori zic). Ce alternative erau? Danlin clar nu, de mapa tot nu știm nimic PTC nu au început încă pe A1 ca să-i vedem la treabă , makyol la fel, iktas la fel. Singura companie de care să avem o oarecare siguranță ar fi fost Nurol care primul lor lot l-au terminat la timp cred(?) dar pe vremea licitației încă nu se știa ca pot termina la timp sau nu. Restul variantelor ar fi fost un risc. Dar cred ca mai bine riscam cu 2-3 loturi la makyol/mapa/nurol decât să dăm toate unui singur constructor. Acum putem doar să "hope for the best".

Cetatean

#12040
Eu m-am saturat de balbaiala asta cu procentele de pe lucrari dintre  constructor,consultanta,cestrin, politicieni si alte institutii purtatoare de discutii.

In fapt,felul cum se raporteaza aceste lucrari este atat de relativ incat cu o greseala de tastatura poti pune 1% in plus la o lucrare. Sau in minus.

Daca chiar ar vrea sa fie trasnsparenti,ar pune comunicarile oficiale dintre ei. Altfel nu pot decat sa cred ca le umfla. Fiecare cu cate putin. In idee ca nu vedem si oricum nu le putem analiza ineptiile.

Am mai spus-o si o repet. Cam toti constructorii declara aceste procente,dupa completarea unor excel-uri in care sunt bagate categoriile de lucrari,cantitati si la care se face update lunar. Daca se face. Ca si idee,se fac ridicari topo/drona din care rezulta volume la terasamente. La asfalt,suprastructura se centralizeaza avizele,se pun tonele. La structuri beton,fier etc. Si tot asa.
Repet,daca nu faci verificari si dai din pix,doar sa dea bine? Si spre final tre'  sa recuperezi ca ai dat in ele?

Da se va termina si cu asta,o data cu digitalizarea si implementarea de BIM la proiecte,am inteles ca e ceva normativa pentru 2027. Si daca se va adopta,adio minciuni!

Personal cred ca la fiecare lot e putin dat in plus. Daca am avea o oferta,sa vedem niste preturi, am putea sa ne dam seama cat la % reprezinta poduri,structuri,terasamnte, suprastructura.
Daca la terasamente si infrastructura au avut preturi mici? De aici vor creste,dar nu cum isi doresc politicienii si oamenii.
Proiectele astea au venit cu cantitatile facute,nu? A fost "fidic" rosu? E,la cateva proiecte vazute,cantitatile pe rosu sunt umflate cu 10-15%. Ceea ce inseamna ca la 85-90% esti cam gata.

Multe variabile si doar o certitudine...ma arunc sa zic ca scrie 2025 pe Pl-Bz 1-2,sau inaugurare ca la Bacau,cu "combinatii" in 2024 si pe celelate loturi 2025-2026.

ncb

Filmare noua de la @Raducu Popa: A7 | Buzau-Focsani lot 3 | Ramnicu Sarat - Slobozia Ciorasti 01.06.2024


dr4qul4

#12042
Mult asfalt...putine grinzi. Si deloc rampe la pasaje. Alea nu se compacteaza de pe o zi pe alta

SI daca tot au reactualizat, sa consemnam in revista progresul mediu lunar (sau cat a trecut de la ultima raportare) de 2,5%.




Powered by API/PUM imgur uploader

Sa le spuna cineva autotstiutorilor ca nu trebuie sa dea in bobi, sa citeasca in cafea sau sa dea acatiste la biserica.
Pentru estimarea datelor de finalizare, exista o stiinta denumita statistica ce poate determina data prin metode stiintifice. Exista metode simple (cum e cea de mai sus) dar si altele complexe (algoritmi si modele statistice de prelucrare a datelor)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

Zicea Ionut ca anul asta au o cantitate mamut de asternut asfalt, inclusiv pe A3. E ok ca fac macar grosier A7 ca sa le dea spatiu de manevra cu statiile de asfalt.

Ionut

@dr4qul4 @hefaistos

Ce pariu e ăla cu deschidere UMB pe A7 până pe 15 iunie? WTF?!? De unde și până unde 15 iunie și ce pe A7? Sau oriunde! 15 iunie e săptămâna viitoare. E o greșeală?