Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xenos

Am vrut sa intreb de ce nu se merge la cale libera cu ordin special pe varianta de viteza Coslariu, oricum sunt 2 trenuri/zi/sens care ar beneficia, dar mi-am dat seama ca probabil la cale libera oricum sunt instructiuni care limiteaza drastic viteza, deci nu am face nimic...foarte ciudat aranjamentul din Coslariu, totul se putea rezolva asa elegant cu ceva denivelat...in Germania e plin plin de asemenea solutii, rampe, ca un tren sa nu intersecteze liniile ce ar fi folosite de altele, dar noi ne scumpim la tarate...

frunzaverde

E efectiv nesimtire. O firma care lucreaza asa, in orice loc civilizat, ar fi zburat in faliment mancand pamantul. Si nu, scuza cu "nu-s preturile actualizate" poate merge prin tari bananiere -- cand esti asa intarziat, si intarzierile iti cauzeaza explozia de costuri, e tot vina ta, de contractor incompetent... Ce se vede acolo trebuia sa fie gata in maximum 4-6 luni de la inceputul lucrarilor, nu la aproape 3 ani.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ovii Stîngaciu

Brașov - Bod cap X 2.XII.2022
Vizionare plăcută!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

athosga

Poate sa-mi explice cineva ce folos au aceste schimbari temporare de benzi? Ce folos poate sa aiba sa incepi aici pe banda 1, mai incolo pe banda 2 etc? Am vazut acum intre Stupini si Bod, dar am vazut de-astea si pe Arad - Deva.

Logica (mea) de amator spune ca daca reabilitezi, o faci pe o banda de la un macaz (permanent) la celalalt. Astfel teoretic nici macar nu ar fi necesar sa opresti traficul, dar si daca trebuie, atunci o faci maxim o singura data. Dar cu aceste "curburi" trebuie sa opresti traficul de cel putin doua ori, pe ambele fire (o data o pui, o data desfiintezi).
Daca exista vreo explicatie, va rog sa-ma informati, sa nu mor prost. :(

Ovii Stîngaciu

Ei lucrează pe bucăți.. de exemplu Bv Bod cap X e împărțit în 2 fronturi de lucru. Bv Stupini fE I și Stupini cap Y Bod cap X fE II. Fe este un termen pt fir existent care este pe amplasamentul actual (inventat de mine ) . Așa se lucrează pe toate loturile ca sa nu închidă traficul definitiv. Bine daca era după logica mea făceam Brașov Bod fE II complet și de la Bod făceam spre Apața făceam fE I plus variantele de viteză . Adică rămâneam pe fE II. Deci din cauza asta se schimbă "banda" de mers Dar vedem ce se întâmplă în 2023 daca ritmul va fi la fel de slab pe Bv Sighisoara... Anul asta nu am avut NICIO deschidere de fir nou și nicio variantă gata .. au trecut 2 ani și nu e gata nici gara Brașov liniile existente 7-8.. pe arad Simeria se lucrează bine și nu am ce sa critic acolo, doar problema de la tunele și polată e puțin gravă dar se rezolva ( Bata+ Sălciva) .
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

athosga

Tot nu inteleg rostul acestei solutii: pentru asta trebuie sa inchizi tradicul pe ambele fire. De doua ori. In loc sa n-o faci deloc. :o La ce foloseste?

Nici asta nu inteleg, din pacate: " Așa se lucrează pe toate loturile ca sa nu închidă traficul definitiv".

District EA

#9606
Bârzava Nouă - Milova - 10 decembrie 2022

Radna și Radna - Păuliș - 10 decembrie 2022

Ovii Stîngaciu

O intrebare @District EA ce s-a intamplat cu vechiul cont ??? De ce ai sters tot?! Oricum big like !
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

motorzbh

Cum ai vrea sa refacem linia daca nu demontam complet un fir si jumate din statie? Cat timp se  lucreaza trebuie sa faci si o instalatie provizorie de centralizare. Inst are anumite limitari, nu poti sa o faci cum vrei. Cand treci de pe un fir pe altul si schimbi instalati e o perioada cand nu ai instalatie si pana faci probele se circula la cale libera si clesti. Asta e procedura operationala care se foloseste si afara. Ca in Germania se respecta termenele din contract e alta poveste. Dar tot asta se face.

District EA

Din 11 decembrie 2022 trenuri regio 100 km/h, trenuri interregio 120 km/h pe Milova - Bârzava Nouă, graficul trenului R 2044 între Milova și Bârzava Nouă în imaginea atașată, excepție restricția de 70 km/h de pe podurile de la Conop.



Powered by API/PUM imgur uploader

Ovii Stîngaciu

@District EA Ce aplicație folosești pentru înregistrarea vitezei?
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

District EA


Ovii Stîngaciu

Albești Târnava - Sighisoara 17.XII.2022
Vizionare plăcută!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

TibiV

De la Road Runner 1821 - Săvârșin - Arad cu trenul, Decembrie 2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

District EA

Stația Simeria - decembrie 2022, de la Virtual Press