Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

Quote from: athosga on August 11, 2022, 10:38:47 PMIn legatura cu Campuri Sursuc - Ilia:
1. In prima parte vedem pt prima oara firul 2, nou folosit?
2. De se merge pe toata diatanta cu 50 la ora? :o
1. Da. De fapt e fir "nou" inca de la Zam ca Zam-Campuri a primit RK. Probabil si Ilteu-Zam va primi, pentru ca ramane fir definitiv pt trafic Regio (la fel si vechiul fir Barzava-Varadia). Pacat ca nu raman ambele fire pt ca tunelurile intarzie, dar poate vor face niste inflexiuni temporare pt firul 1 la Campuri si Ilteu

Campuri-Gurasada este fir 2 nou. Apoi se trece pe fir 1 nou, intrerupt la pasajul DN7 vechi. Probabil vor inchide circulatia cateva zile cand demoleaza pasajul si executa firul 1 definitiv

2. Se merge cu 50 pt ca e zona de santier si/sau pt ca sunt fire noi, pe care trebuie sa treaca ceva trafic. In perspectiva Ilteu-Campuri poate fi ridicat la 70 (cred ca atata e viteza constructiva) si Campuri-Ilia la 120 (la fel au facut si pe Savarsin-Ilteu unde e inca doar un fir, Paulis-Ghioroc unde sunt deja doua). De fapt Gurasada-Ilia cu 120, dupa inflexiunea fir 2- fir 1.

mirceaeliade

QuoteCalea ferată Predeal – Brașov. Contractul pentru studiul de fezabilitate, prelungit cu 10 luni
Modernizarea liniilor București – Craiova, Ploiești Triaj – Focșani și Predeal – Brașov se situează pe primele trei locuri pe lista proiectelor prioritizate din Programul Feroviar al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.
https://www.economica.net/calea-ferata-predeal-brasov-contractul-pentru-studiul-de-fezabilitate-prelungit-cu-10-luni_605441.html

cristi5

Quote from: cristi5 on August 06, 2022, 05:05:23 PMRaza curbei pe varianta provizorie (planul de situatie mai sus) este de 550m. Presupunand ca insuficienta de suprainaltare (I) este 70mm (dupa cum rezulta de la curba "standard" de 160 km/h descrisa mai sus, raza 1500m, cu suprainaltarea h=130mm)

Intre timp am invatat ca insuficienta de suprainaltare depinde de materialul rulant. Este inaltarea "virtuala" a sinei exterioare data de proprietatile trenului. Un tren cu tilt va avea insuficienta mare (peste 200mm), pentru ca inclinarea suplimentara a trenului face sina exterioara sa "para" si mai suprainaltata.

Insuficienta de 70mm luata in considerare la noi este relativ mica. In Suedia trenurile de clasa A care circula exact cu viteza proiectata au insuficienta 100mm. Dar exista trenuri clasa B care au insuficienta 150 mm si pot circula cu 10% peste viteza de proiectare a curbei, trenuri clasa C cu 180mm care pot circula cu 15% peste viteza curbei (adica vreo 185 km/h in curba proiectata la 160 km/h). De acolo in sus, doar trenurile cu tilt pot atinge 30% peste viteza proiectata a curbei (clasa S, 208 km/h in curba de 160 km/h).

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=370.msg391177#msg391177

Pe cand si la noi omologari de material rulant cu supraviteza in curbe? Ar fi o recompensa pentru asteptarea de 10 ani a reconstructiilor. Ups, era sa uit ca trebuie si ETCS...

Ionut

API pe Facebook

Deschiderea tunelului Bătuța este blocată de un deal! Nu se știe când vom putea folosi unul dintre cele mai importante obiective de pe tronsonul de cale ferată Simeria-KM 614 aflat în curs de reabilitare. Hartă interactivă: https://bit.ly/37mLfUU.

După cum vedeți, tunelul de cale ferată este în continuare blocat de un deal. În prezent sunt excavați aproximativ 500 de metri din cei 586 ai tunelului, însă riscă să devină muzeu pentru că nici până în ziua de azi nu au fost scoși din circuitul forestier arborii din zona portalului estic.

Le amintim responsabililor CFR Infrastructura că se împlinesc 5 (cinci!) ani de când au fost semnate contractele pentru reconstrucția căii ferate Simeria-KM 614. Este important de menționat că acești 5 ani de întârziere birocratică vin pe un lot în care lucrările ar fi trebuit să dureze... 4 ani de la parafarea contractului.

Ce înseamnă asta? Șansele să putem circula pe noua variantă de viteză de la Bătuța la final de 2023 au devenit nule. Din momentul în care va începe lucrul la versant, vor fi necesare minim 300 de zile de muncă la acesta.

District EA

#9349
Quote from: cristi5 on August 07, 2022, 04:06:09 AM@athosga primele doua poduri vor fi la Conop in "octombrie".
Pe mersultrenurilor.infofer.ro trenurile regio Arad -Simeria sunt prevăzute cu transbordare auto în perioada 18 - 25 noiembrie. Posibil că atunci o să se circule pe cele două poduri la Conop.

cristi5

29.08-07.09 transbordari între Simeria-Orăștie. Probabil se desfiinteaza inflexiunea de la Simeria Veche si deci Simeria-Orastie va fi pe 2 fire.

In curand porneste centralizarea electronica intre Orastie si Barabant.

Apoi mai avem Barabant-Blaj (inclusiv varianta Coslariu) in decembrie si am scapat de cosmarul circulatiei pe un fir nou cand de fapt in teren sunt doua noi...

TibiV

10 zile pentru a elimina o inflexiune...

In alte tari se face un pasaj rutier intr-un weekend.  :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola


dan tm

oare nu dau intenționat o închidere mai mare ca să facă și alte lucrari?

ioandorin

@DistrictEA
Se deschide firul 2, varianta nouă Milova - Barzava Nouă și se închide Conopul, desființarea inflexiunilor din Barzava Nouă și Milova!
 Cu siguranță mai sunt și alte lucrări.

traveler

Am filmat cu drona din Deva pana km614 (cu "sensul de mers" din Deva spre Arad)  :)

Deva pana Ilteu (Lot 3 partial + 2C)

Ilteu pana km 614 (Lot 2B + 2A)

(Pe Savarsin-Milova am filmat pe 15 august (zi libera) desi fara muncitori pe santier...)

Vlad94

Felicitări pentru munca depusă! Lucrările arată promițător. Din filmări nu reușesc să îmi dau seama dacă Aktor s-a apucat de tunelul mic de la Sălciva. Sunt curios care e situația actuală a tunelurilor de acolo.

cristi5

@traveler multumim mult!

Par ca pot sa deschida pe traseu nou dupa inchiderea de linie din 18-25 noiembrie ata la Conop cat si la Vetel, adica 2+3 = 5 din cele 9 poduri noi.

La Vetel e un pic neclar in zona balastierei, sper ca sunt doar ramasi in urma acolo. Banui ca vor racorda firul 2  pe podurile Vetel, deci faptul ca e fir 2 vechi la castrul Micia nu incurca.

Este foarte neclar pt mine cum vor accesa balastiera de la Vetel dupa ce se intra pe noua varianta CF.  Eu nu vad pe harta API niciun fel de acces. Poate pregatesc o noua trecere la nivel? Camioanele din filmare trec *prin* terasament...

Atat la Campuri Surduc cat si la iIlteu se poate racorda firul 1, sa fie folosite 2 fire cat mediteaza Aktor la polata si tuneluri. La polata mai au sub 25 m pana la strapungere iar la tunelul 1 au sapat 10% :) Tunelul 2 neatins din cate stiu.

La Varadia au loc de un al doilea fir temporar (firul 1), la Micia vor sa se limiteze exact la aliniamentul vechi (renunta la drumuri de intretinere), sa nu le mai trebuiasca arheologie. Deci cu putin noroc in 2 ani, cu intarziere de 3 vom avea 2 fire de la Sighisoara la Curtici (si de acolo incolo)

Bolovanul din gura tunelului Batuta e tot asa cum il stim.

Vlad94


Cetatean

Micia e tot telenovela si va mai dura. Sper sa nu ajunga un tanar si nelinistit.

Podurile alea 3 nu cred ca se deschid nici la anu in mai pentru ca: retea de inalta,o gramada de lucru la suprastructura si ohoho inca cate.
Practic trebuie facute lucrarile de la Ilia pana in spate la racord,ca sa poti baga utilajele de burat pe un fir. Si nici macar  nu e cel care trebuie,adica I.

Balastiera poate o sa aibe acces pe la culeea de la primul pod.