Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

miahi

"Misterul" s-a elucidat o data cu postarea planului de către @sursasecreta. Dacă e sa o luam stric după filmare, acel drum din estul autostrăzii poate sa fie doar unul tehnologic. Orice lămurire și informație a fost binevenita.

panda_no 5

Timid constructorul a inceput sa traseze viitorul A3 spre calea ferata pe portiunea pe care pina acum nu se facuse nici o miscare.
Deocamdata a sapat un sant pe linga corpul A3 de o parte si de alta, sant in care ingroapa o conducta.
A inceput sa toarne radierul si peretii la inceputul rampei spre CF.
Am constatat ca la capatul rampei de coborare a A3 spre CF reteaua eletrica este totusi cam jos fata de corpul autostrazii.Nu am gasit pe nicaieri referinte despre eventuala relocare.

danutzu_1069

Linia aia de inalta, din ce stiu eu, nu este sub tensiune.
Costa cam mult sa o dea jos...

TibiV

Iau de pe MU cateva poze de la intrarea A3 in Bucuresti, puse de shoppy, aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&t=402&start=602#p244103






Traversarea baltii... Balta Saulea



Iesirea spre Petricani...

.... clar va fi "horror"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

#13279
"distractia " din zona nodului Iernut (lot Astaldi)

https://youtu.be/uJgD872Cljk


Cred ca era mai ieftin prin stanga sau dreapta cu 50m, dar au nimerit fix in casa omului si in bazinele de la ferma din Cipau ..... asta ca sa nu rezolvam la timp exproprierile, sa putem lalai si pe aici santierul....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

#13280
Trebuie sa citez niste mesaje mai lungi pentru ca sa se inteleaga mai bine.

Quote from: NGC20 on July 06, 2017, 10:13:56 PM
Quote from: disney on July 06, 2017, 09:32:57 PM
Quote from: NGC20 on May 31, 2017, 12:37:53 AM
Si acum sa discutam despre magaria marca CNAIR. E vorba de acelasi lot ca mai sus.

"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

[...]

La CNAIR incheierea este insa inregistrata cu data de 03.05.2017. Chiar asa de tarziu sa fi ajuns posta la ei? :lol:

[...]

Si ce a facut CNAIR in continuare? Pai in loc sa suspende procedura inca din 03.05.2017 (care ar fi momentul primirii incheierii daca e sa ne luam dupa data inregistrarii la CNAIR, desi din 27.04.2017 aveau documentul si stiau ca trebuie sa suspende procedura), ei au continuat procedura si au incheiat evaluarea tehnica.

[...]

Au primit incheierea motivata in 27.04.2017.

Eu ce am zis? Au primit documentul in 27.04.2017 prin posta si l-au inregistrat cu data de 03.05.2017.
Acum avem si dovada scrisa! Bravo!

Astept cu nerabdare sa vedem ce zice CNSC la contestatia TIRRENA pe tema asta.

Quote from: NGC20 on June 10, 2017, 08:08:28 AM
Quote from: NGC20 on May 31, 2017, 12:05:11 AM
Intre timp a mai contestat si firma TRAMECO si contestatia este in analiza.

[...]

Am mai spus ca vrabiutele spun ca ofertele financiare au fost deschise.
Intrebarea cheie acum este cum se va asigura egalitatea ofertantilor si impartialitatea daca unele oferte financiare sunt cunoscute?
Vorbim aici strict din punct de vedere legal, deci al obligatiilor care revin CNAIR. Pana anul trecut nu era o problema pentru ca la deschiderea ofertelor oricum se stiau toate ofertele financiare, dar apoi situatia s-a schimbat si ofertele financiare nu mai sunt deschise odata cu cele tehnice.

Pe de alta parte, tare sunt curios in ce data si la ce ora au primit incheierea de la CNSC pentru suspendarea procedurii si de ce au suspendat-o asa tarziu, adica ceea ce a contestat TIRRENA acum la CNSC.

Termenul pentru finalizarea evaluarii ofertelor este acum 17.07.2017.

Ceea ce se stia deja de cateva zile este acum public.

Contestatiile TIRRENA si TRAMECO la CNSC au fost respinse.

Motivarea CNSC o gasiti timp de 7 zile aici.

pentium10

bun deci respinse, si nu mai sunt contestatii
se mai pot depune?
ce urmeaza?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

#13282
Mai poate urma CAB pentru TIRRENA si TRAMECO.

Trebuie finalizata evaluarea DUAE / tehnica a ofertelor ofertantilor cu contestatii admise de CNSC in Mai 2017.

Quote from: NGC20 on May 31, 2017, 12:05:11 AM
QuoteRespinge ca tardivă cererea de intervenție formulată de SC SECOL ROMANIA SRL.
Admite contestațiile formulate de SC FRANCO GIUSEPPE SRL, ITINERA SpA și S. FILIALA DE ÎNTREȚINERE ȘI SERVICII ENERGETICE «ELECTRICA SERV» SA în contradictoriu cu COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA, anulează procesul verbal de evaluare a DUAE și toate actele subsecvente și obligă autoritatea contractantă să reevalueze ofertele potrivit prevederilor legale, documentației de atribuire și a celor reținute în motivare în termen de 10 zile de la comunicarea prezentei.
Respinge ca nefondate contestațiile formulate de Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA - SC COPISA CONSTRUCTII SRL, TIRRENA SCAVI SpA, de SOGUT INSAAT TAAHHUT PETROL MADENCILIK GIDA NAKLIYAT IC VE DIS TICARET ANONIM și de SC ALDESA CONSTRUCCIONES SA în contradictoriu cu COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA .
Obligatorie.
Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere în termen de 10 zile de la comunicare.

Pentru COPISA CAB a intors decizia CNSC.

Quote from: NGC20 on June 28, 2017, 10:44:30 AM
Avem acum si decizia CAB.

27.06.2017

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Admite plângerea. Modifică în parte decizia nr. 1246/C1/1177, 1227, 1261, 1263, 1264, 1272, 1283 din 25.05.2017 pronunţată de CNSC. Admite contestaţia formulată de contestatoarea Asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA Barcelona. Anulează procesul-verbal de verificare a DUAE nr. 14/3497/17.03.2017 emis de intimata CNAIR SA în ceea ce priveşte declararea ca inacceptabilă a petentei şi respingerea ofertei acesteia. Anulează adresa nr. 12B/249/29.03.2016 emisă de intimata CNAIR SA. Obligă autoritatea contractantă la reluarea procedurii de evaluare a ofertei petentei potrivit prevederilor legale, documentaţiei de atribuire şi a celor reţinute în motivarea prezentei decizii. Menţine celelalte dispoziţii ale deciziei contestate. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică azi, 27 iunie 2017.

Mai poate urma apoi CNSC si CAB pentru ofertantii cu contestatii admise de CNSC in Mai 2017 plus COPISA.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Daca mentin ritmul or sa fie gata inaintea celor de la Strabag.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

@ciprebbe: Mulțumesc mult pentru poze și pentru film!!

vasile.silion

Quote from: tividan on July 03, 2017, 12:18:32 PM
Au inceput decopertarile in zona Sanpaul (CJ) si la un capat si la celalat al comunei. Nu am avut cu ce sa fac poze pentru a dovedi cele spuse.

Spuneam acum vreo două săptămâni că au început decopertările pe Nădășelu - Mihăiești. Într-adevăr, e vorba de lucrări ample (decopertări) pentru descărcare arheologică, în mai multe puncte. Spuneam și de lucrări în dreptul localității Topa Mică (care excede acestui tronson, ar fi continuarea spre Zalău. Și acolo e vorba de decopertări pentru descărcare arheologică. Nu înțeleg ce caută acolo: Lucrează arheologii în avans? Am făcut două poze din zona Topa Mică:


,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

storm1980_25

Quote from: NGC20 on July 10, 2017, 05:44:39 PM


Mai poate urma apoi CNSC si CAB pentru ofertantii cu contestatii admise de CNSC in Mai 2017 plus COPISA.
Intr-un cuvant, ne apuca 2022 si nu vom vedea gata acea portiune de cativa km.
Ca sa nu mai amintesc de faptul ca nici macar nu au inceput exproprierile propriu-zise de pe traseu. Cei care au nimerit cu terenul in acea zona, nici nu pot sa-l lucreze, nici nu primesc nimic dupa el. Deci inca un an mort, bani pierduti etc.