News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

^^ Unde e locatia exacta a pozelor?
Tronsonul Maltauro e si in zona Topa (nu se opreste la Mihaiesti)unde e limita de judet.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SkyPilot

Quote from: vasile.silion on July 10, 2017, 09:00:23 PM
Lucrează arheologii în avans?
Probabil ca nu. Lotul Maltauro se termina in apropiere de Topa Mica. Mai raman doar 920 m. pe traseul A3 pana la limita judetului Salaj. Vezi pag. 41 din acest document:
http://www.anpm.ro/documents/12220/33416494/RIM+Autostrada+Brasov+-+Oradea%2C+Sector+Ogra+Bors.pdf

vasile.silion

Quote from: ciprebbe on July 10, 2017, 09:35:42 PM
^^ Unde e locatia exacta a pozelor?
Tronsonul Maltauro e si in zona Topa (nu se opreste la Mihaiesti)unde e limita de judet.

Da, am dat o privire pe Google Maps și, spre surprinderea mea, am văzut traseul pe care s-au săpat gropile pentru descărcarea arheologică. Într-adevăr, se văd gropi până aproape de limita de județ Cluj/Sălaj, în drept cu Topa Mică. Pe captura de mai jos am marcat cu albastru zona până unde se văd săpate gropile arheologice. Pozele le-am făcut în zona chenarului roșu. Acum m-am mai lămurit! Nu cred că se va continua cu cercetarea arheologică și mai departe, în jud. Sălaj. Deci traseul nu se oprește la Mihăiești, ci la Topa Mică de fapt. E sectorul Nădășelu - Topa Mică, mai degrabă, decât Nădășelu - Mihăiești, cum scrie peste tot și zic toți!


,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

ciprebbe

Acolo unde ai trasat cu albastru e capatul lotului Maltauro. Asa a fost numit lotul , vezi aici traseul Bechtel ,
http://www.autostradatransilvania.ro/maps/Harta-Interactiva.html


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

#13294
Conform OSM capatul lotului e in zona rosie, la vreo 500m de limita de judet
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/46.928/23.379

Daca bine imi aduc aminte pe OSM traseul e trasat dupa un fisier cu coordonate trimis de north. Asta nu inseamna ca e 100% corect...

mm

Quote from: vasile.silion on July 10, 2017, 10:10:30 PM
Quote from: ciprebbe on July 10, 2017, 09:35:42 PM
^^ Unde e locatia exacta a pozelor?
Tronsonul Maltauro e si in zona Topa (nu se opreste la Mihaiesti)unde e limita de judet.

Da, am dat o privire pe Google Maps și, spre surprinderea mea, am văzut traseul pe care s-au săpat gropile pentru descărcarea arheologică. Într-adevăr, se văd gropi până aproape de limita de județ Cluj/Sălaj, în drept cu Topa Mică. Pe captura de mai jos am marcat cu albastru zona până unde se văd săpate gropile arheologice. Pozele le-am făcut în zona chenarului roșu. Acum m-am mai lămurit! Nu cred că se va continua cu cercetarea arheologică și mai departe, în jud. Sălaj. Deci traseul nu se oprește la Mihăiești, ci la Topa Mică de fapt. E sectorul Nădășelu - Topa Mică, mai degrabă, decât Nădășelu - Mihăiești, cum scrie peste tot și zic toți!




inseamna ca se poate face foarte usor o descarcare a autostrazii in zona si se va putea folosi si lotul acesta in intregime (in cativa ani)

prom

Salut,
Exista noutati despre Rasnov Cristian plus drum de legatura? In ce stadiu ne aflam acum? Ms

dumbravaandrei

Ar trebui sa se semneze contractul.
Deocamdata este sfanta asteptare. CNAIR s-a laudat ca va semna in iulie 2017. Ramane de vazut....

voicul

Si acum ca nu mai trebuie PUZ la A3, se vede ceva in teren? Este vreo stire noua?

perfidus

#13299
A postat NGC20 cu cateva pagini in urma - http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg160730#msg160730

edit: Cred ca de fapt intrebai altceva. Nu stiu daca s-a miscat ceva in plus in teren!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pentium10

Quote from: pentium10 on July 04, 2017, 11:09:41 AM
Am pus pe JuxtaposeJS doua capturi de pe satelit aferent bucatii de A3 de la Voluntari
se poate compara intre 16 Mai cu 26 Iunie
se vede unde au avansat: lac, bretea.
Click pt slider:
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=7fcd4486-608f-11e7-b2ae-0edaf8f81e27

am facut 2 comparatii recente 26 iunie cu 10 iulie, si nu e nici o schimbare (inca nu s-au apucat)
click pt slider (de pe computer): https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=2bece262-6716-11e7-b2ae-0edaf8f81e27
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

florin74

#13301
^ Sigur? Eu stiu ca sunt incluse.Cel putin o parte. Socrii au primit decizia anul trecut. Si in anexa din HG sunt trecute , de la pozitia 1297 la 1613. Poate nu le-au trecut pe toate. :bash:

adiarc

Zău daca pot înțelege de ce se menține legea in actualul format ...de ce e nevoie de o HOTARÂRE DE GUVERN ,pt.un obiectiv secundar la nivel local si de-a dreptul insignifiant la nivel national.....poate guvernul n-are altceva mai bun de făcut... :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

panda_no 5

Stiri proaspete din zona A3 str Popasului.
Str Cumpenei  ( sau cum se numea ) va intepa breteaua de linga rampa A3 in acest loc.
Se vede clar cum se intrerup bordurile si cum pe o portiune din bretea e mai lata in acest loc dupa care revine la latimea normal.
Am mai multe poze dar nu le pot pune din cauza unor dificultati tehnice.
17 (10) by florin_apo,

Vestea buna e ca au inceput sa lucreze pe inca citeva sute de metri spre calea ferata. Decopertari + ingroparea unor tevi de retele

18 (2) by florin_apo,

Pe o laterala a rampei dinspre Bucuresti au terminat de turnat radierul.

Pe partea cealalta a strazii Popasului se ridica terasamentul usor-usor

18 (1) by florin_apo,

17 (2) by florin_apo,

17 (1) by florin_apo,

ovicor

panda_no 5, nu cred ca e bine. Cumpenei e strada dublu sens, pe cand breteaua ar trebui sa fie doar de iesire din autostrada, intrare in sens Popasului. Doar daca avem Cumpenei iesire din Popasului comuna cu breteaua de intrare spre Bucuresti, paralela cu A3 pana langa CF, apoi facand stanga pe sub viaduct.