Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

mariansb

Azi pe la 10, dupa nodul Cunta, in zona unde A1 supratraverseaza calea ferata erau vreo 10 mucitori la lucru . Nu mi am dat seama daca erau de la Imbecilio sau vreun subantreprenor.
Bonus cu Fagarasii azi, din zona centurii Sibiului .






"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

sorinuss

#25591
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20647966-semnal-alarma-transporturi-marile-autostrazi-bani-europeni-risca-fie-intarziate-pentru-fost-subfinantate-puternic-noul-buget.htm

Deci iata bugetul (proiect) 2016 pt A1:
A1 Lugoj - Deva

    Total: 3,5 miliarde lei
    Realizat pana in decembrie 2015: 1,73 miliarde lei
    Cheltuieli preliminate doar in 2015: 447 milioane lei
    Alocat pentru 2016: 348 milioane lei
    Necesar: ~ 1 miliard de lei


Cateva considerente personale si subiective desigur: cabinetul Ciolos habar nu are ce inseamna forecast proiect de infrastructura (poate citeste si doamna de la minister, stupida declaratia cum ca sumele sunt suplimentate in 2016, e de a lui Ponta doamna).

Scenariul pesimist care cuprinde Pitesti Sibiu si drum expres spre Moldova pana in 2020 mie imi pare unul f f optimist. Personal nu cred ca vor fi finalizate nici unul din cele 2 obiective.
Mai nou nu e alocata co-finantare suficienta de la buget nici pt Sebes Turda si Lugoj Deva, proiecte cu 75% finantare europeana. Deci scenariul pesimist care nici macar nu se referea la aceste 2 segmente va include ca singure realizari inaugurarea in 2018 probabil a acestor 2 tronsoane....cool Si cam atat(poate ca si cele 2 mini cioturi de la Nadaselu si Bucuresti)

Dar o sa avem salarii bunicele la bugetari, adminstratie supradimensionata si birocratica, achizitii publice frauduloase, etc

PS: au lasat ca portita de scapare sa nu le sara lumea in cap posibilitatea redirectionarii fondurilor catre A1 si A10 din sumele de la buget alocate pt Comarnic Brasov capete si Nadaselu Mihailesti. Stii cum au zis ? In mare suma nu se schimba, doar alocarea pe proiect. Asta asa ca sa joace la 2 capete

Iata ce zice si alt site din zona:

http://www.tion.ro/finantarea-autostrazii-lugoj-deva-pusa-in-pericol-de-proiectul-noului-buget-de-stat/1597847

Interesant:  Ca o surpriză, pentru autostrada Bechtel, care leagă Clujul de Oradea, la alocări bugetare apar 449 milioane de lei. Probabil că este o coincidenţă că vârfurile guvernamentale provin din zonă, atât primul ministrul Dacian Cioloş, cât şi ,,eminenţa cenuşie" Vasile Dâncu.

alin_simeriaveche

#25592
Sorinuss. ...Exista dezbatere publica pe buget. AI ar putea  să atenționeze anumite neconcordante la buget pe parte de investiți?

horatiu.cosma

Quote from: sorinuss on December 07, 2015, 01:09:12 PM
Interesant:  Ca o surpriză, pentru autostrada Bechtel, care leagă Clujul de Oradea, la alocări bugetare apar 449 milioane de lei. Probabil că este o coincidenţă că vârfurile guvernamentale provin din zonă, atât primul ministrul Dacian Cioloş, cât şi ,,eminenţa cenuşie" Vasile Dâncu.
Dancu e din Nasaud, nu vad legatura cu A3. Pe Ciolos Suplacu-Bors nu cred ca il ajuta, iar Nadasel-Mihaiesti foarte putin. Daca din aceasta suma vor merge bani spre sectoare din Mihaiesti-Suplacu, atunci da, iti dau dreptate. Oricum intr-un an nu prea pot sa faca mare lucru. Orice incep ei poate fi blocat de guvernul care vine in 2016.

sorinuss

#25594
^

Citatul e de pe tion.ro.  Nici eu nu cred ca Ciolos ar fi interesat sa aloce fonduri suplimentare pt Autostrada Transilvania in defavoarea A1 doar ca sa mearga el acasa .
Esenta problemei ramane, statul nu aloca suficienti bani pe 2016 pt A1, chiar daca exista generoase alocari de fonduri de la buget pt alte proiecte

istvan78

Banuiesc ca din alocarea pt. A1 vor dori sa achite in 2016:
- catre Salini cat sa dea in folosinta Dumbrava-Margina.
- catre Comsa-Aldessa cat sa finalizeze Grind-Ilia
- catre UMB cat sa nu inchida complet santierul - ca de finalizat oricum n-au cum, nefiind nimic inceput in zona dealului cu lilieci.

Ajunge alocarea pt. asta? Lucrarea Salini e destul de ieftina, fara structuri masive (doar viaductul si nodul de la Margina). Pe L3 podul peste Mures e deja destul de avansat, probabil ca se deconteaza cate ceva inca anul asta, in rest e doar terasament si viaductul de la Ilia.

De partea cu tunelurile e clar ca nu se vor atinge :(

Termenul pentru finalizarea completa Nadlac-Sibiu se duce spre final de 2018.

Quest

#25596
Nici eu nu cred in alocarea dupa sprinceana a banilor ptr Suplacu-Bors. Pur si simplu trebuie terminat ce-a inceput Bechtel (are stadiu 50% ? parca asa am citit undeva).
Si mai cred ca in vara se vor face rectificari bugetare pozitive daca stadiul lucrarilor pe LD2-3 si A10 o va cere.
(proiectul de buget care se vehiculeaza pleaca de la experienta absorbtiilor pe 2015 mai reduse decit proiectiile facute)
Common sense will get you far !

alin_simeriaveche

cateva poze de pe lot 3 Lg Deva



















Stratul de pamant are riduri urate de la ploaie, sunt zone in care se reface stratul. La terasamente nu se mai lucreaza doar la structuri




stangabriel

Multumim de poze. E decembrie si se lucreaza. Cum ar fi ca la vara pe vreme buna sa nu miste o piatra...

Liviu_udr

Felicitari celor care au facut eforturi si au pus poze in timp real de pe santierele de constructie!

Cozak

Multumim Alin, au aparut si grinzile la supratraversarea de la Gotathea si terasamentul e finalizat pe anumite portiuni. Se lucreaza la traversarea peste calea ferata la nodul Ilia, partea dinspre Mures. Pai daca o tin asa in primavara incep asfaltarile pe tot trononul acesta. Mai ramane nodul Grind unde nu avem nicio veste. Pozele sunt pe directia deva-lugoj.
Stima.

stangabriel

http://www.ziuaveche.ro/actualitate-interna/social/ce-se-intampla-pe-autostrada-a1-timisoara-lugoj-foto-273735.html/

Ziua de 4 decembrie a însemnat turnarea pe ultimii metri de autostradă a stratului de asfalt de uzură, la km 67, pe o vreme deosebit de caldă pentru luna decembrie, dar şi prilejul organizării de către constructor a unei mici festivităţi şi felicitarea întregului personal cu ocazia acestei importante finalizări.
Ce se întâmplă pe autostrada A1, Timisoara Lugoj (foto)  social Concret, în zilele ce urmează, constructorul va finaliza lucrările la cele două parcări, la km 67 şi 77, se montează ultimii metri de parapet, se fac ultimele marcaje şi lucrări adiacente, gard contra animalelor, taluzuri şi şanţuri de gardă.
Neoficial, pe şantier se vorbeşte despre data de 22 decembrie ca posibil moment de inaugurare a acestui lot important. Dar imaginile vorbesc de la sine.


iulius

^^^

Este primul indicator autostradal spre/directia DEVA de la intrarea in tara?



rocklee

sa dam ...piedecile la oparte ...si sa   :welcome: :vroomvroom: :vroomvroom:


sorinuss



https://www.facebook.com/proinfrastructura/?fref=nf



Cătălin Drulă


20 hrs · Bucharest · Edited ·

.

Am avut astăzi o discuție la guvern cu premierul Dacian Cioloș. Surpriza plăcută a fost prezența ministrului Transporturilor, a purtătorului de cuvânt Dan Suciu și a consilierului de stat Cristian Ghinea. Discuția a durat aproximativ oră, primul subiect pe agendă fiind cel legat de problema finanțării proiectelor de infrastructură pe fonduri europene (în special autostrăzile Sebeș-Turda și Lugoj-Deva).

Am obținut promisiunea premierului că va fi adăugat un articol în legea bugetului de stat care va permite finanțarea integrală a proiectelor de infrastructură pe fonduri europene. Bugetul a fost alcătuit poate mai prudent decît era cazul în privința acestor proiecte, bazat pe istoria anilor recenți cînd au rămas bani necheltuiți din alocările inițiale. Vom urmări această promisiune, dar avem asigurarea premierului și a ministrului de resort că proiectele în curs de execuție vor fi finanțate integral.
Al doilea subiect discutat a fost cel despre reforma CNADNR, unde părerea mea este cunoscută. În fine, am venit cu o listă de proiecte noi prioritare de infrastructură (pe rutier, feroviar și aerian) la care a rezonat foarte bine. Aș spune că a fost o întîlnire foarte productivă și îi mulțumesc premierului pentru interesul acordat domeniului infrastructurii