Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 74 Guests are viewing this topic.

rocklee

si care ar fi solutia   :o....''un sens giratoriu ''    O:-)

horatiu.cosma

O intersectie pe 3 nivele  :lol:. In 2 luni, sub trafic, ar putea face in cel mai bun caz un giratoriu amarat.

istvan78

2 luni e termenul pentru SF.
Asta pentru ca nu e prima data cand se studiaza problema, s-au mai propus solutii in trecut (din pacate nu pot referi un anumit document, dar stiu pentru ca am vazut niste desene cu mai multi ani in urma). Era o soutie pe 2 nivele, intr-adevar... giratoriu nu incape din cauza reliefului.

rocklee

fiind din zona ...am fost de mai multe ori la fata locului ...sa studiez zona ...ar merge un giratoriu daca ar  mai indulci panta de la dn7 ... intre intersectia din dreptul podului peste mures  si locul unde intorc masinile [mintia] pentru iesirea de pe autostrada ...o mica problema ar fi iarna ... O:-)

aceiasi solutie este acum la primul nodul A1/DN7  inainte de sebes...

alecu26

cu greu indulcesti panta. Acolo deja ai debleu cu constructii la buza lui superioara si ceva ziduri de sprijin la buza de jos.

Un cut and cover pentru directia inainte si construit deasupra un sens giratoriu suspendat....sau pe umplutura. (sau ceva de genul pasajului de la Aeroport Baneasa).

PS: chiar daca pe termen lung, investita mare nu se merita (traficul când autostrada e continua va scadea enorm in acel punct), pana sa fie continua autostrada, vor mai trece vreo 2-3 ani. As zice ca trebuie o investitie rationala si echilibrata dpdv a costurilor si mai ales a timpului de reazlizare. Daca dureaza 2 ani constructia o fac degeaba.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Aiud.dan

Se poate amenaja fain , un pod  lung si sub el un sens mare giratoriu cu bretele de acces din toate directile,este asa ceva in Cluj ( cartier Manastur si inspre aeroport), in Lugoj pe centura orasului,se poate amenaja chiar daca e panta.

alecu26

si pe ce directie sa faci podul asta? Acolo esti deja in sapatura. Cam greu sa sapi asa de adanc. Plus ca trebuie sa te gandesti ca vei lucra sub trafic.

Directia inainte ingropata, si peste un giratoriu. Asta e solutia. Sau invers....doar ca eu inca nu am vazut sens giratoriu ingropat.

PS: acolo mai exista ca si cota obligatorie capatul podului peste Mures, dar nu cred ca acela deranjeaza foarte mult.

PS2: poate facem un consurs de solutii aici pe forum si ii trimitem proiectantului jumătate din munca gata facuta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dan74

S-ar putea face un pasaj pe sub DN7 si pe partea opusa lui DN76 sa se faca acesul la acel pasaj in partea dinspre Deva, o astfel de intersectie este avantajata de teren. Un  impediment ar fi daca mai functioneaza ceva in cladirea ce apartine de mina, daca nu ma insel.

alecu26

#25568
Ai avea asa conflict de trafic cu cei care merg inainte pe DN 7 inspre Deva. Cei de la Deva care merg spre autostrada vor face ca acum....dreapta direct spre podul peste Mures...dar cred ca am inteles ce vrei sa spui. O sa incerc eu o schita.

Gata:



Pentru cei care nu cunosc zona: Deva e in dreapta, Arad in stanga, autostrada si muresul in sus.
Cu rosu pasaj inferior (sub DN 7, o structura casetata simpla cum se fac atatea). Se poate executa chiar sub trafic, fiind nevoie doar de niste restrictii, ingustari etc.
Directiile inainte nu le-am mai desenat.

Cu albastru sens giratoriu.

In fapt, in functie de trafic, nici nu mai este nevoie de giratoriu, dar daca dupa pasaj faci intersectie in T va fi destul de nasoala si lipsita de vizibilitate.

Costuri: 600.000 Euro. Gata SPF-ul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

anacronox

@Alecu, vezi ca mina veche a fost repornita pentru exploatarea de aur de la Certej

Dan74

La asa ceva m-am gandit, intersectia in T ar fi posibila daca s-ar pune separatoare intre benzi pe directia Arad-Deva:
- banda 1 sa fie utilizata de cei ce vin dinspre Arad, si vireaza spre Soimus, respectiv de cei care vin dinspre Soimus si vireaza spre Deva
- banda 2 sa fie de mers inainte pe directia Arad-Deva.
P.S. Anacronox din cate stiu eu la acea mina mai exista o cale de acces inspre Deva.

neobluenet

A doua intrare in mina este fix la locul estic de intoarcere. Este un drum care o ia printre copaci si ajunge la mina. Cand eram copil mi-am petrecut vacantele la Deva si minele erau destul de fascinante.


Ionut

Discutati de Sova in parcare va rog.
Si de CNADNR pe topicul dedicat. Multumesc!

alecu26

Pai sensul giratoriu e pe spațiu riveran acolo. O intersecție în T ar ocupa și mai puțin loc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).