News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Marins

@Rocklee Respect si o sotie intelegatoare!

ciprebbe

Quote from: rocklee on November 20, 2015, 10:14:26 PM
aici fara explicati ...imaginile vorbesc ... :)




Se lucreaza la armatura dintre sensuri. Deci 2 tunele pe aici, cate unul pe sens.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cutter

Am mutat aici ca să fie compact reportajul lui Rocklee.

Am fost pe varianta de traseu 1 (cea roșie) propusă pentru autostrada Sibiu-Pitești în zona Tălmaciu-Boița.




Am făcut poze în trei puncte, marcate cu A, B și C pe imaginea din satelit:



Să începem cu punctul A, unde traseul intersectează DC61 Tălmaciu-Tălmăcel.

Suntem pe traseul autostrăzii, privim spre sud (spre punctul B), în față-jos este DC61, iar în zare se vede coama dealului (punctul B), traseul trece printre acele construcții cu acoperiș roșu.


Ne mutăm în punctul B (adică pe coama dealului care separă Tălmaciu de Boița) și privim spre nord înapoi spre punctul A.


Și cu zoom (acolo este punctul A):


Printre aceste 2 construcții trece traseul (privim tot spre nord):


Și ne întoarcem spre sud (Boița). Fotografia este orientată pe direcția autostrăzii din acest punct.


Și cu zoom:


Ne mutăm în punctul C care este într-o livadă foarte mare de pruni și privim înapoi spre B (spre nord). Pe acolo în coama dealului trece traseul.


Și ne întoarcem spre sud. După cum spuneam este o zonă de livezi foarte mare care ar urma să fie defrișată pentru autostradă.


BONUS: Boița și Oltul la intrare în defileu.


Concluzie:
La prima vedere aș zice că pentru cît deranj produce la Boița nu se justifică această variantă de traseu față de cea din SF 2008 (varianta albastră). Justificarea variantei noi ar fi evitarea construcției a două poduri peste Olt.

dorum

^^ ai facut si studiile geo? lansam licitatia luni? :) :)
... faine poze, fain peisajul; sa vedem cand vom avea si A1 pe acolo...

Europiu

#25354
Quote
Alecu26, imi explici si mie cum se face? Ca tunelul CF de la Cunta? Se imbina arcele de cerc? Nu e deschiderea prea mare?

Voiam sa pun aceeasi intrebare. In plus, ca nespecialist, rog o lamurire: daca este "covered", de ce se face debleul asa mare?

In alta ordine de idei: @rocklee mii de multumiri!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

ciprebbe...din imaginea aceasta se vede doar doua fundati ...una turnata si cealalta ..numai santul....




cutter

Răspuns CNADNR legat de problemele de calitate de pe Lugoj-Deva lot 2:


Ionut

Umpluturi... misto... iar Aciliu? Sunt curios mai precis care sunt problemele pe acele umpluturi.

cutter

Detalii despre problemele de pe Orăștie-Sibiu lot 3 într-un document prezentat ieri la Comitetul de Monitorizare POST.

Restul de documente de la comitet pot fi consulate aici.

horatiu.cosma

La viteza cu care s-au miscat in ultimele luni, probabil ca e o combinatie intre tasare insuficienta + nerespectare timpi tehnologici + grosimea diferitelor tipuri de straturi de umplutura insuficienta. Salini si-a calculat ca va lua pamantul de umplutura din debleele de la finalul lotului, unde acum se vor face tuneluri. Fiind necesara o alta solutie(clar mai scumpa), probabil ca s-au zgarcit putin, ca sa recupereze.

danutzu_1069

Probabil nu au folosit pamant de care trebuie pentru acele umpluturi. Or fi luat ce au avut la indemana si mai ieftin, sau fara analiza de laborator a unei mostre.
Sau poate grosimea stratului nu a fost corespunzatoare (prea mare pentru o compactare corespunzatoare)

cutter

horatiu și danutzu: cred că aveți dreptate în mare (nu o să spun așa că să fiu vag, dar mi-a trecut ceva pe la ureche, și mi-a ieșit pe cealaltă așa că nu-mi mai aduc aminte foarte bine). Mai era parcă și o problemă cu tratarea cu Dorosol care nu s-a făcut pe adîncimea pe care o cere normativul sau așa ceva.

horatiu.cosma

Oricum ar fi, sunt probleme care se pot rezolva. Nu cred ca e cazul sa dramatizam ca se vor demola nu stiu cati kilometri. Vazusem un articol care spunea treaba asta  :lol:.

TibiV

#25363
cutter, dar îmi place că CNADNR a învăţat ceva...
Să îţi răspundă cu detalii !... :lol:

Quote from: horatiu.cosma on November 21, 2015, 08:24:08 PM
Oricum ar fi, sunt probleme care se pot rezolva. Nu cred ca e cazul sa dramatizam ca se vor demola nu stiu cati kilometri. Vazusem un articol care spunea treaba asta  :lol:.

Întrebarea este dacă porţiunile alea sunt sau nu asfaltate...
Dacă au fost deja asfaltate, nu văd ce "acţiuni corective" poate face antrepremorul fără să "demoleze"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Nu știu dacă intră așa multă lume pe thread-ul celălalt așa că pun și aici link către postarea în care am arătat cu parapetele avariate de pe Orăștie-Sibiu sunt înlocuite cu unele de slabă calitate.

Mi se pare inacceptabil să ne jucăm așa cu viețile oamenilor și nu mă interesează ce standarde și teste "mînărite" vor scoate în față pentru a se apăra. Așa ceva nu trebuie să se întîmple! :(