News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 42 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

Eu sunt curios sa vad daca cumva traseul viitoarei Pitesti - Sibiu va fi in zona cu probleme mari de stabilitate a terenului (Valcele) si care v-a fi solutia. Sper din toata inima sa gaseasca cea mai buna solutie. Asa cum in zona viaductului de la Aciliu se stia de alunecari de zeci de ani (si totusi nu au ocolit zona sau au gasit o solutie buna),asa se stie si de zona Valcele.
Ma poate lamuri cineva daca SF-ul pt. Pitesti-Sibiu prevede si cautarea de alternative ale traseului?
"Prostia este eternă și invincibilă"

horatiu.cosma

Da, intre punctele sf-ului apare ceva legat de cel putin doua variante de traseu.

teocharis

Quote from: SB76UFO on June 11, 2015, 01:05:19 AM
. Asa cum in zona viaductului de la Aciliu se stia de alunecari de zeci de ani (si totusi nu au ocolit zona sau au gasit o solutie buna),asa se stie si de zona Valcele.

din nou o exprimare impersoana, cine anume - CNANDR?, MT? -  "stia" de alunecari de teren in zona Aciliu?

este f grav, daca ce spui este adevarat.

NGC

Mai mult ca sigur stiau atat CNADNR cat si MT.
Am scris acum cateva luni ca inclusiv in documentatia pentru licitatie pentru lotul 3 era scris despre alunecari si erau inclusiv poze.

Quest

^ vezi NGC20, de asta mi-am pus in semnatura acel text.
Common sense will get you far !

TibiV

Quote from: teocharis on June 11, 2015, 09:19:59 AM
din nou o exprimare impersoana, cine anume - CNANDR?, MT? -  "stia" de alunecari de teren in zona Aciliu?

este f grav, daca ce spui este adevarat.

Poate CNADNR nu stia "oficial", dar MT stia sigur, pentru ca si CFR are probleme de ani de zile la linia de cale ferata caare, sa nu uitam, trece la cateva zeci de metri de marele debleu, iar linia asta de zeci de ani are aceeasi problema a alunecarilor...
Cred ca sunt niste poze pe undeva cu linia aia, dar nu stiu daca aici sau in thread-ul de cai ferate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

si la CNADNR se stia ca doar zona aia se asfalta in continuu. Era scris si in documentatiile de la SF.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

up date Impregilo...lotul arata tot mai rau cu trambuline tot mai pronuntate

la debleu , zero miscare



chestiile astea de foraj nu lucrau



la sp de serv dinainte de Miercurea Bai nu mai misca nimeni si nimic



la Cunta se lucra la repararea debleului



si o surpriza placuta - in sfarsit CJ Sb a turnat al doilea strat pe drumul de acces spre nodul Apoldu....cred ca va tine , daca se respecta max 7,5 to



debleele arata in continuare jalnic





dupa cum spuneam , acum ceva timp , a aparut o noua fisura ,in diagonala pe calea de rulare , cu cateva sute de m , inainte de faimoasa crapatura



nu se vede bine in poze , dar e o galma serioasa



si faimoasa crapatura e tot mai mare



pe alocuri , dif de nivel este undeva la 7-10 cm





aici sunt peste 10 cm



si a aparut o noua galma pronuntata , perpendiculara pe vechea fisura , galma care a ajuns si pe celalalt sens

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

rigolele , in zona fisurii arata de vis







la zidul de sprijin de la debleu era ceva miscare timida





Astaldi continuua asfaltarea trambulinelor ....... aici e pasajul spre nodul Saliste



momentan atat.
Imi pare rau sa constat ca cele mai mari temeri , pe care le-am semnalat in timpul constructiei , devin realitate pe lotul Imbecilio
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


stangabriel

http://www.aradon.ro/s-au-unit-autostrazile-intre-romania-si-ungaria/1543847

Chiar dacă lucrările la segmentul Pecica-Arad vor fi finalizate în luna iulie, aşa cum susţine constructorul, se pare că nu vom putea circula de la Arad până la Nădlac pe autostradă. Lucrul acesta a fost confirmat chiar de către cei de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), care au anunţat faptul că nu se va da circulaţiei doar câte o bucată de autostradă. Arădenii vor putea merge pe şoseaua de mare viteză până în Ungaria de abia după ce sunt ratificate toate acordurile interguvernamentale. Drumarii au anunţat că circulaţia va fi deschisă pe trei segmente deodată: Pecica-Arad, punctul de trecere al frontierei-Nădlac şi Mako-punct de trecere al frontierei. Aşa că stăm în aşteptare până când Guvernele celor două ţări se vor pune de acord asupra datei la care va fi deschisă circulaţia, iar punctul de trecere a frontierei de pe autostradă va deveni operaţional. Până atunci, circulăm numai pe bucata de autostradă dintre Nădlac şi Pecica.

TibiV

Quote from: stangabriel on June 12, 2015, 08:39:33 AM
Aşa că stăm în aşteptare până când Guvernele celor două ţări se vor pune de acord asupra datei la care va fi deschisă circulaţia, iar punctul de trecere a frontierei de pe autostradă va deveni operaţional. Până atunci, circulăm numai pe bucata de autostradă dintre Nădlac şi Pecica.
Cata imbecilitate...
Daca termini Arad-Pecica de ce sa nu ii dai drumul imediat?!...
Oamenii mor in fiecare zi pe DN-uri, vezi si accidentul cu 6 morti de pe threadul de Siguranta circulatiei... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

E un articol care nu zice nimic, nu va mai enervati degeaba. Stiam deja ca guvernele RO & HU trebuie sa stabileasca data exacta.

Eurocopter

Breaking news! Luni se semneaza contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru A1 Sibiu-Pitesti, intre CNADNR si SPEA Engineering.

stangabriel