Author Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 7969029 times)

11 Members and 37 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.222
  • Karma: +1210/-620
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20145 on: January 22, 2015, 06:46:40 PM »
Cred ca CNADNR vorbeste despre testele facute imediat dupa finalizarea viaductului, adica vor sa spuna ca a fost dat un folosinta doar dupa testele respective si daca e vreo problema, nu testele insuficiente sunt cauza.

paulmare

  • Officer
  • ***
  • Posts: 177
  • Karma: +58/-32
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20146 on: January 22, 2015, 06:55:00 PM »
Mie-mi pare că pozele sunt făcute în lungul căii de rulare. Structura metalică se sprijină într-un fel de V. Erau necesare acele lagăre în cazul ăsta?
Vedeți poza asta.

Nu sunt din timpul executiei ?? tablierul a fost sudat pe santier si impins dintr-un capat de aceea au avut nevoie de ghidajele acelea, se pare ca dupa ce l-au impins au pus jackurile au ridicat si le-au scos
Si mie mi se pare ciudat cum au rezemat tablierul direct, (adevarul e ca nici nu ma pricep), acolo pare ca sunt contrasagetile

dragos.popescu

  • Youngster
  • *
  • Posts: 26
  • Karma: +17/-89
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20147 on: January 22, 2015, 07:23:01 PM »
S-a reluat traficul pe autostrada Orăștie – Sibiu. Fisurile s-au rezolvat provizoriu!
http://wp.me/ps3nV-FkO

adiarc

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.304
  • Karma: +2178/-414
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20148 on: January 22, 2015, 08:14:37 PM »
REZIST

paulst

  • Youngster
  • *
  • Posts: 29
  • Karma: +4/-0
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20149 on: January 22, 2015, 11:14:49 PM »
la una din poze se poate observa o parte din armatura, deci ea fiind expusa in exterior, in timp se va degrada, nu sunt specialist, poate e doar armatura pt cimentul de protectie dar totusi...

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.603
  • Karma: +1718/-1721
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20150 on: January 23, 2015, 01:07:00 AM »
Mie-mi pare că pozele sunt făcute în lungul căii de rulare. Structura metalică se sprijină într-un fel de V. Erau necesare acele lagăre în cazul ăsta?
Vedeți poza asta.

Da, dupa parerea mea erau clar necesare. Am participat in Germania la constructia unor poduri cu grinda continua (ca si aici, adica tablierul = calea de rulare nu are intreruperi=rosturi pe fiecare pila, gen podul Grant). La fiecare pila existau lagare. In timpul constructiei s-au folosit unele provizorii, apoi podul a fost ridicat cu prese hidraulice si o echipa a montat lagarele finale. (s-a ridicat pe cate o pila, se monta lagarul final, apoi echipa se muta mai departe). In afara manipularii preselor, restul lucrarilor s-au facut de catre muncitori români - nu e vreo filosofie nemaipomenita.

Personal sunt inginer de constructii civile si nu am studiat treburile astea la facultate, asa ca vorbesc doar de ceea ce am vazut pe santier. Ideal ar fi un inginer de CFDP (cai ferate, drumuri si poduri) sa ne spuna cum sta treaba.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

paulmare

  • Officer
  • ***
  • Posts: 177
  • Karma: +58/-32
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20151 on: January 23, 2015, 10:29:14 AM »
pai exact asa se pare ca au lucrat si aici

aici http://www.ziare.com/sibiu/afaceri/cea-mai-mare-grinda-din-tara-montata-pe-cel-mai-mare-viaduct-din-romania-la-aciliu-3181962

"De fapt in aceasta lucrare pe masura ce se termina pilele, grinda se va impinge dinspre partea de culea 1, prin niste role, cu ajutorul unor cabluri, pana cand va ajunge in capatul celalalt pe culeea doi. In acel moment podul se va ridica pe pistoane. Se vor scoate rulierele si se va lasa jos pe aparatele de reazam. In timpul in care se va face aceasta miscare a podului, vom incepe sa montam predalele pe pod."

ce e ciudat, aici zice de "aparatul de reazem", cum e facuta poza parca tablierul sta direct pe cuzinetul pilei si e un nod rigid si aparatul de reazem lipseste (traiasca google, https://gruphidroach.files.wordpress.com/2011/03/cc483i-de-comunicac89bii-poduri.pdf pagina 60 pod cu infrastructură integrată realizată fără rosturi de dilataţie

Poate ne explica unul adevarat care le are cu podurile, ce si cum,



hentz

  • Knight
  • Senior
  • *
  • Posts: 233
  • Karma: +29/-4
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20152 on: January 23, 2015, 11:27:29 AM »
Nu va mai bateti capul cu senzationalistii.
Ceea ce se vede in poza ,daca bine imi amintesc de pe vremea cand am tradus proiectul ,este o grinda orizontala intre cele doua grinzi longitudinale continue ale tablierului.
Grinzile longitudinale nu se sprijina direct pe cuzinetul pilei ,este o structura semirigida cu amortizor de vibratii in caz de cutremur.

teocharis

  • Hero
  • *
  • Posts: 670
  • Karma: +214/-301
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20153 on: January 23, 2015, 12:54:17 PM »
Fisura de la Aciliu:

<a href="https://www.youtube.com/v/oRnaltCFqmE" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/oRnaltCFqmE</a>
« Last Edit: January 23, 2015, 01:32:10 PM by Ionut »

sebba

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.414
  • Karma: +351/-140
    • HTM.Ro - Hobby Tools Manufacturing
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20154 on: January 23, 2015, 02:16:45 PM »
putem sta linistiti (care zicea asta?), cel putin noi astia din vest, la Arad nu ajunge!
Gata! M-am saturat! Ma duc sa traiesc pe barca...

tonică

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 625
  • Karma: +117/-38
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20155 on: January 23, 2015, 03:46:12 PM »
vreo veverita ce si-a incercat ghinda... :lol:
In comparatie cu ce s-a fotografiat prima data este extrem de mare fisura si da semne ca n-are chef sa se opreasca. sigur nu umplutura este o rezolvare aici...

Tavi

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.174
  • Karma: +176/-39
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20156 on: January 23, 2015, 09:03:47 PM »
Daca au construit deasupra planului de alunecare atunci autostrada e PA! Mai devreme sau mai tarziu o sa plece cu totul dar nu cred sa fie constructorul chiar atat de imbecilio ... vedem ce urmeaza si pana atunci stam si chibitam  >:(

imike

  • Youngster
  • *
  • Posts: 24
  • Karma: +28/-2
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20157 on: January 23, 2015, 09:13:40 PM »
Vineri 22 ianuarie 2015, impreuna cu Schluppi am facut o plimbare pe lotul 2 Lugoj-Deva (Salini) al viitoarei autostrazi Lugoj Deva.
Citeva imagini...
Sfirsit lot TS-Traian Vuia




Sfirsit lot TS vedere spre Lugoj

sfirsit lot TS vedere spre Deva


Colonia Mica-vedere spre Deva

Colonia Mica-vedere spre Lugoj

Varianta provizorie pasaj DJ681 peste A1


Batesti-vedere spre Lugoj

Batesti-vedere spre Deva(in fundal cosul de la Margina

Varianta provizorie pasaj DC113 peste A1


Enjoy!!!
« Last Edit: January 23, 2015, 09:49:11 PM by imike »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.222
  • Karma: +1210/-620
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20158 on: January 23, 2015, 09:29:25 PM »
Multumim pentru poze. Salini a terminat de decopertat pana la Margina si a inceput sa faca si altceva, gen structuri pentru supratraversari, umplutura, sau highlight-ul e doar ce se vede in poze?

imike

  • Youngster
  • *
  • Posts: 24
  • Karma: +28/-2
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #20159 on: January 23, 2015, 09:47:26 PM »
Din ce am vazut , se pare ca au decopertat pina la Margina( nu am putut intra,doar ce am vazut de pe drumurile adiacente-namol muuult), structuri si/sau umplutura NU am vazut. Cind vremea va permite am planificat o plimbare cu bicicleta pe tot lotul.Voi reveni atunci cu noutati(poze).