News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Wadan

Quote from: alecu26 on January 23, 2015, 11:33:14 PM

Acea rezemare e incredibila.....de fapt imposibila. Singura explicatie logica e data de hentz...ca e probabil antretoaza. NU EXISTA ca grinzile longitudinale sa fie rezemate asa. In mod normal trebuia sa fie pus macar un covoras de caucuciu/neopren daca tot exista contact direct...si acolo avem deformatii.


Dintr-o poza postata de un coleg mai sus se vede ca e antretoaza (e o poza facuta de sub viaduct).

adiarc

Ofertele la SF-ul pt Sibiu-Pitești , au fost deschise in 14 noi.Au trecut mai bine de 2 luni si încă nu avem anuntați câștigătorii.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

teocharis

Quote from: adiarc on January 24, 2015, 10:55:02 AM
Ofertele la SF-ul pt Sibiu-Pitești , au fost deschise in 14 noi.Au trecut mai bine de 2 luni si încă nu avem anuntați câștigătorii.

in cate luni de la data adjudecarii contractului a fost re-actualizat SF-ul Turda-Sebes?

este posibil un hei-rup similar ptr Sb-Pt?

rocklee

#20148
am vorbit cu cineva care locuieste in zona bacea ...si a spus  ca umb-ul sa intors la lucru ....mai anemic dar lucreaza pe ici pe colo.... :( !!!

adiarc

Zona este mult mai complexa....dar daca stam cu lunile sa alegem între 6 oferte...care sunt doar pt un SF , atunci suntem praf....fiecare zii pierdută înseamnă o alta zi intârziere in construcția autostrăzii , alte vieții pierdute , alte familii distruse , alte investiții pierdute , poluare mai mare , etc , etc , etc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Am eu o teorie conspirationista despre intarzierile CNADNR-ului cu orice decizie in ultimele 5-6 luni. Banuiesc ca multe dintre aceste decizii au fost luate deja si se poate in orice moment anuntarea castigatorilor, dar sunt prea fricosi sa faca acest lucru pana intra pe rol MP-ul de transport. O sa ma conving de acest lucru daca o sa fie un puhoi de decizii anuntate imediat dupa trecerea MP-ului prim Parlament.

MNU

^^
Sau dupa transmiterea lui la Bruxelles.

adiarc

Cel mai complet - dupa aprobarea lui la Bruxxelles...posibil sa fie cerute mici sau mai mari modificări
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iulius


nenea_hartia

^Văd că autostrăzilor din Moldova li s-a cam pus cruce... :lol:


iulius

^^^
sa speram cel putin ca aceea "cruce" in 5-6 ani sa fie realizata  ;)

Calin

#20156
Sunt tare curios sa vad in cat timp vom avea realizate macar aceste autostrazi din Ten T........
  Observand harta prezentata de Iulius vad ca de pe aceasta lipseste o bucata a centurii Capitalei de legatura dintre viitoarea autostrada Bucuresti Giurgiu si autostrada Bucuresti Constanta.......care stiam ca era aprobata pentru a primi cofinantare europeana.....
Mai vad , in schimb, faimoasa autostrada Bucuresti -Alexandria a domnului Dragnea.Iar ca o "lipsa" mi se pare tocmai zona de Nord-Vest a Tarii - autostrada Cluj-Napoca -Oradea -autostrada despre care stiam oricum ca guvernantii nu au reusit sa-i obtina aprobarea pentru cofinantare europeana.Din pacate.Ca de altfel alte zone care ar "cere",evident , autostrada ( de exemplu-Brasovul sau Galati-Braila).
Pe de alta parte,am fost acum de Sarbatori in scumpa noastra Romania si astfel,am mers prima data pe tronsonul de autostrada inaugurat pe 16 noiembrie 2014 , curios evident, sa vad cum este.Calitatea drumului -in general, nu mi se pare mai slaba fata de celelalte tronsoane dintre Sebes si Sibiu.
In schimb,tot acest tronson de autostrada dintre Sebes si Sibiu mi se pare,din pacate,cu muuuuult inferior calitatii autostrazii A3 dintre Turda si Gilau.
Iar aceasta portiune de A3 este mai "veche" decat portiunea mentionata de A1 si strabate o zona mai dificila decat Sebes-Sibiu. De ce nu s-ar putea face si A1 la calitatea portiunii de A3 Gilau-Campia Turzii ??? ?

dr4qul4

TEN-T nu inseamna ca tb neaparat facuta autostrada.
De fapt, daca stam si ne gandim la cate centuri s-au facut pe traseul A6, ne putem gandi ca nu se va face A pe aici, ci doar se va upgrada drumul existent.
La fel si Bucuresti-Giurgiu. Nu va exista o autostrada atat timp cat podul va ramane la o banda pe sens.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Din "core network" pe teritoriul Romaniei, eu as mai face autostrada (inafara de ce e licitat si in executie): centura capitalei, Sibiu-Pitesti, Dumbrava-Focsani si Bucuresti-Alexandria (cam in ordinea asta). Tot restul, semi-profil cu posibilitate de upgrade. Cam asta as face pe "core".

Cu alte finantari, as face Bucuresti-Brasov (toate sectoarele lipsa) si alte cateva portiuni ce nu intra pe TEN-T (ex: legatura Galati+Braila, fie la A2 fie la A7).

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.