News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 66 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#52500
Horatiu eu vorbeam de lotul 2 nu despre 3 sau 4 .Am citit ceea ce ai postat,si crede-ma ca nici mie nu-mi convin turcii sau chinezii dar daca firmele mari nu se vor inscrie la licitație din cauze pe care tu le-ai amintit mai sus,vina e a cnair-ului care a scos la licitație un lot cu o documentație  foarte prost făcută.

tom_sawyer

Ideal ar fi sa scoata la licitatie in decembrie si sa dureze licitatia vreo 2 ani pana la semnarea contractului (ca la loturile 1 si 5). Si sa inceapa executia fix cand se termina lotul 1, in primavara lui 2023.

Dar dat fiind ca SF-ul e prost facut, cum zice si Horatiu, si lotul 2 e cel mai greu de pe PiSi, pot sa apara o tona de cereri de clarificari, licitatia sa stea suspendata mult timp (se face 1 an de cand e suspendat lotul cu tunelurile "pentru ursi"), apoi contestatii cu nemiluita, ca doar e valoare mare si contract complicat, ai de ce te agata. Daca se mai si anuleaza licitatia (vezi 3 si 4 CraPi)...

E extrem de putin probabil ca totul sa mearga uns pe lotul 2, de asta mai bine ne abtinem sa facem planuri acum cu ce va fi, cine va fi...etc.

horatiu.cosma

Victorie, a ieșit ordinul de ministru de scoatere din fond forestier pentru pădurea de pe PiSi1.

TibiV

#52503
Daca ciotul ala de padure nu ar fi fost atat de "in drum si la vedere", l-ar fi rezolvat de muuult "baietii"...

Are un coleg in semnatura (ceva de genul) "chelim (defrisam) muntii ilegal, dar legea nu ne lasa sa facem o partie decenta..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

Ei acum să vă tine-ti bine ,vom vedea forța celor de la Porr.
Eu unul abia astept să vă relatez din teren cum merg lucrurile in acesta zona ,oricum de două zile se lucreaza in dreapta Dc Talmaciu Talmacel la drumul tehnologic. Aseară am dat o tură in zona podului de la Râul Sadu la viaductul de lângă padurea cu pricina ,precum si  la viaductul de la Valea Talmacutei.Am povestit cu cei de la Zublin ,care aseara la 19.30 inca turnau betoane in coloanele forate si care au spus ca până la sfârșitul lunii septembrie ar trebui sa finalizeze forajele la toate structurile de pe acest lot.

horatiu.cosma

Pe luni/marți ar trebui să intre la tăiat copacii.

mihai008

Sibiu - Boita 06.08.2020. Video proaspat postat de CNAIR pe pagina de Facebook.
https://www.facebook.com/drdpbv/videos/338024024003662

dr4qul4

PiSi 2 si 3 sunt la Munte. Chiar daca 2 e pe Valea Oltului, e numai tunele si viaducte. Vine ceva mai sus de Olt, si acolo avem distante mari intre versanti care ajung pana in DN.
Asa ca...pe SF-ul actual nu va licita nici o firma decenta (= care se misca bine la noi). Probabil vom vedea actori, ticareti si chinezi. Cu un plus pentru cei din urma. Poate si Salini.
Firme serioase nu vom vedea pentru ca e riscul prea mare si degeaba vii cu pret mare in fata turcilor si a chinezilor.
Daca va fi o firma serioasa de la noi...atunci va fi in asociere cu chinezi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

nu ai de ce sa spargi lotul ala in 2. Ai avea deficit mare la umpluturi pana la Salatruc si exces dupa.
Si după Suici nu ai alta varianta de a ajunge in V Oltului.  Nici macar 703G nu e momentan o solutie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Feri

Daca se confirma cu chinezii pe PiSi 4, atunci probabil creste probabilitatea sa castige si PiSi 3.
Probabil se va ajunge la un acord sa lucreze lotul dinspre Tigveni spre Cornetu astfel incat sa poata fi deschis segmentul spre nodul Suici cand o fi gata.
Nu e exclus sa lucreze bine lotul chiar daca in realitate ii va costa mai mult financiar decat o sa apara in contract. E vorba si de capitalul de imagine pentru ei cu o lucrare majora de infra pe teritoriul UE.

voicul

@adrian sibiu Organizarea de santier nu va ramane acolo, chit ca castiga PORR si pe PISI2.
Se va muta tot, pentru ca problema principala va fi distanta.
Boita - Cornetu, 34,33km + 12 km pe PISI 1 (si nu cred ca ar avea voie pe A, nici nu ar avea cum sa se dea jos decat la SB, deci alti km) s-ar ajunge la niste costuri enorme sa transport. Nu e eficient.


adrian sibiu

#52511
Așa cum v-am promis aseară pe la 19.30 am dat o fuga si la podul de peste râul Sadu si apoi in continuare la viaductul de langa padurea neatacata inca precum și la viaductul de la Valea Talmacutei .

Culeea din partea dreaptă a podului peste raul Sadu a fost hidroizolata.
(GPS)

La culeea din partea stângă jumătate a fost armată cofrata si turnat betonul iar la cealaltă jumătate a fost executată armătura si urmeaza cofrarea.
(GPS)

Primul rand de piloți forati la care urmeaza sa li se spargă capetele
(GPS)

Aici este cel de-al doilea rand de piloți la care sa inceput armătura coroanei.
(GPS)

Iar acesta este al treilea rând la care se lucrează la armătura.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

om_bun


adrian sibiu

#52513
Cel de al patrulea rând de piloți forati.
(GPS)

Cel de al cincilea rând de piloți.
(GPS)

(GPS)
Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52514
Cel de șaselea rand la care se lucrează armătura.
(GPS)

Foreza Zublin lucrează la cel de al optelea rand
(GPS)

Aici e randul nouă.
(GPS)

Iar aici e randul zece.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

Cei de la Zublin sunt liberi de azi pana marti.