Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

luc

#52485
Acest lucru dovedește încă o dată ce management de calitate este pe A10...
LE: off top se poate șterge, dar când vad cum se poate aici și pe A10 se chinuie de 6 ani și încă nu știm sigur când va fi gata

voicul

Daca platesti salarii (adica bani, nu promisiuni) in general se poate - a se vedea si cazul UMB.

Intradevar PORR si UMB, dupa mine, sunt cele mai serioase firme din RO la ora actuala.
Mai sunt si alte firme bune si mari, dar care mai scartaie din cand in cand.

+1 pentru poze si asteptam filmarea.

RobertN


adiarc

daca se va continua lucrul in dorul lelii si NEvalorificarea acestei perioade prielnice ( la fel ca toate,in ultimii 6 ani ),atunci si acest lot construit de Porr, va fii gata inaintea celor 2 loturi din A10,undeva in 2022....la A7 la anul pe vremea asta avem toate sansele ,ceea ce nu e cazul la A10
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Feri

#52489
CNAIR pregateste luna aceasta licitația pentru proiectarea si executia PiSi3 Cornetu - Tigveni
https://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-licitatie-sectiunea-3-cornetu-tigveni-cel-mai-mare-contract_188418.html
>>Cu o valoare estimată de 4,78 de miliarde de lei (1 miliard de euro), acesta va fi cel mai mare contract de infrastructură licitat vreodată în România.

horatiu.cosma

Și vor licita doar chinezi și turci, că nimeni serios și profesionist nu se bagă la o așa imensitate de lucrare care vine la pachet cu o imensitate de riscuri din cauza SF-ului subțire.

medicul de garda

#52491
Eu sper sincer sa ia in considerare spargerea lotului in doua subsectiuni, cea usoara Tigveni-Suici si restul portiunii montane pana la Racovita. Chit ca pare inutil, sunt totusi 8km, ajuta din mai multe puncte de vedere:
- scade pretul loturilor individuale, fiind si concurenta mai mare, si atragi oferte in functie de particularitatea lotului (usor de deal, fara structuri pe cel mic; greu cu tunel pe ce ramane), per total pretul sectiunii 3 fiind mai mic
- scade marimea lotului greu, crescand sansele ca acesta sa fie gata ceva mai rapid
- constructorii mai mici pot lua lotul usor, fara sa dea chix, crescand sansele ca lotul mare sa revina cuiva care chiar are capacitatea sa lucra
- poti da in trafic mult mai rapid lotul mic, si cu ceva investitii in acel drum judetean poti prelua ceva trafic care sa ocoleasca Valcea
- dai in trafic mult rapid lotul mic astfel incat sa incasezi bani europeni fara sa intre pe ciclul urmator!! Mai ales ca sunt semne ca va fi cofinantarea mult mai mare pe 2020-2027
Sigur, exista dezavantaje legate de disponibilitatea umpluturii, dar cred ca avantajele depasesc problema asta, si mai problematic mi se pare sa ai un lot mamut de 40km...

Din exact acelasi motiv nu inteleg sub nicio forma de ce CNAIR vorbeste de curand despre un mega-lot Nusfalau-Poarta Salajului, cand planificarea intotdeauna a fost sa se liciteze separat, ele fiind foarte diferite ca metode si timp de executie si atragand constructori cu capacitati diferite la licitatie. Eu tot sper ca a fost greseala in declaratii, altfel sa vedeti acolo dezastru ce o sa faca sectiunea 3C sa para o aventura de-o vara... :((
Trust me, I'm an east-european doctor!

PlayStation

^^^
Chiar daca e o idee excelenta, cel mainprobabil nu o sa faca asta
Putem doar sa speram ca o sa semneze contractul cu un constructor competent, cu capul pe umeri :thumbsup:

TibiV

Putin probabil ca un  un constructor competent, cu capul pe umeri, sa se bage la asa ceva, pe SF-ul existent... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

E un cerc aici: teoretic s-ar baga, dar ar licita la un pret foarte mare.
Daca ceri prea mult sunt altii care o sa obtina punctaj financiar mai bun, ca cer mai putin.
Deci daca nu ai sanse de castig (nici macar teoretice), a participa la o licitatie inseamna cheltuieli inutile.
Deci nu vor veni participanti seriosi.

De parca ar fi prima licitatie cu scandal/anulata din RO.

adrian sibiu

Eu unul cred ca Porr-ul va licita 100% pentru lotul 2,au facut prea multe investiții în organizarea de șantier de la Mohu ,au adus o grămadă de utilaje noi si oricum in randul angajaților angrenați la lotul 1 exista acesta dorinta de continuare a lucrarilor si la lotul urmator.

PlayStation

Ar fi bine sa castige PORR pe lotul 2
In 3 luni, nefiind capabili sa munceaaca pe 1 sfert de lot, si nemuncind la capacitate maxima, totusi au facut progres remarcabil pe sibiu-boita

tom_sawyer

Pana sa se scoata la licitatie Lotul 2 si sa se semneze eventual contractul, Lotul 1 va fi terminat de mult timp. :)

horatiu.cosma

Adrian, te-am mai rugat și eu și colegii, haide să ne rezumăm pe forum la discuții argumentate și informații utile, că de spart semințe și burtologie e plină România. Evident că Gigel de pe șantier vrea și pe PiSi2, ca dacă tot a venit cu familia la Sibiu și e fain, parcă nu ar rămâne doar 3 ani, ci ar mai prelungi cu încă 5. Însă nu el decide, ci mama Austria și în momentul ăsta, după niște analize temeinice, rezultatul e cel pe care l-am scris ieri: vom avea chinezi și turci.

adrian sibiu

#52499
Tom_sawyer dacă ne luam dupa ce spune ministrul Bode, licitațiile pentru loturile 2 și 3 sunt promise a fi facute până în 31.12.2020.