Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 74 Guests are viewing this topic.

elphax

om_bun - ai dreptate, cam 40% din lungime nu este decopertat. Pe 2 portiuni ( poate aproape 10%) sunt si linii de curent care trebuiesc mutate - si stim cat de repede se fac astea.  Dar acolo au lucrat deja la casetele de beton ce vor fi sub structura. Din ce imi amintesc mai sunt niste autorizatii de mediu pentru anumite portiuni  poate si exproprieri de facut care nu ii lasa sa "atace" tot traseul/
Totusi, e bine ca insista pe elementele complexe de betoane pe unde se poate. Doar viaductul mare de la final nu e inceput, poate vor lucra acolo grupat cu mai multe utilaje dupa ce termina struturile mai mici.
Pentru cat timp au avut anul acesta progresul este relativ OK

horatiu.cosma

^
- Nu îi încurcă aproape deloc rețelele de înaltă tensiune
- Nu mai e nicio "autorizație de mediu" necesara
- Nu mai e nicio expropriere de făcut
- Nu e niciun viaduct mare de la final neînceput

Am uneori impresia că e o amnezie completa pe forum, uitam tot ce s-a scris până acum și ne dam cu părerea total aiurea.

dr4qul4

Oare a fost SF-ul ceva mai bun? Sau cei de la PORR si-au dat tot interesul sa rezolve aceste probleme (ei s-au descurcat si pe A10 spre deosebire de impiedicatii ceilalti)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

SF mai ok cu studii geo pe bune, traseu făcut mai cu cap, după vizite reale în teren (vezi cum evita majoritatea stâlpilor de înaltă tensiune, trece printre ei), plus evident, Porr unul dintre puținii constructori care știu și vor să rezolve problemele inerente din șantier.

luc

#52534
Horațiu textul tău trebuie tipărit și pus în fiecare birou de la CNAIR, MT etc!!

Asta este în fapt chintesența pentru avea autostrăzi în România...

voicul

Concluzia este ca prin toamana 2022 chiar sunt sanse de finalizare pe acest lot.

Ce inseamna SF bun + constructor serios!

adrian sibiu

Lucrările edilitare la rețelele electrice se desfășoară într-un ritm foarte bun și eu cred că se vor încheia în curând, s-au schimbat deja stâlpii acolo unde era necesar, s-au introdus in subteran acolo unde se intersectau cu aliniamentul,se lucrează intens și la cealalte utilități pe tot traseul dar cel mai intens se lucrează la toate structurile de pe traseu.
Parerea mea este ca Porr-ul este unul din constructorii de autostrăzi  care ar putea oricand sa faca școală cu ceilalți constructori gen ,,actori sau pizzaboy .

horatiu.cosma

Ciprebbe, faci tu o prezentare cu viteza de ridicare a pilelor pe diverse șantiere din țară  :lol:?

elphax

horatiu multumesc ca ai clarificat, am fost mai putin activ in ultima vreme pe forum :)

concluzia fiind ca asa lucreaza, project management & planning stuff

TibiV

Mai simplu:

Pe A1 ai "project management & planning stuff".

Pe A10 NU ai "project management & planning stuff".

(Vezi cat conteaza un zero?!...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

Ieri la ora 17.30 am facut o filmare a lotului 1 incepand de la jonctiunea vechii centuri a Sibiului si continuînd până la Boita,lucrarile se desfășoară într-un ritm bun,la padurea de la Talmaciu încă nici-o miscare.
Enjoy.


Cozak

Bravo, super filamarea, multumim frumos. In teren se misca foarte bine, curat, o placere sa privesti cum creste autostrada.
:cheers:

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1023502] Intocmire documentatii cadastrale, rapoarte de evaluare si asigurare servicii juridice de asistenta si reprezentare in vederea dobândirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare proiectarii si executiei obiectivului de investitie ,,Autostrada Sibiu Pitesti " Sectiunea 3 Judetul Valcea si Judetul Arges

Data publicare: 11.08.2020

Tomcat1974

Dar de restul de LD2 Sectiunile D, E ce se mai aude? Frumos ca fac Sibiu Boita, dar macar sa continue LD...

voicul

Nimic.
Asta inseamna ca parca incepe sa se auda ca o sa dam o caruta  :lol: :lol: :lol: multe limuzine pline cu bani, inapoi la UE.