News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 51 Guests are viewing this topic.

ghrt

Tot revine discuţia asta pentru că nu se face nimic acolo (şi au trecut nişte ani) şi devine o întrebare dacă nu e mai bine să excavăm tot dealul din moment ce de tunele nu poate fi vorba.

Poate că ar fi bun un filmuleţ cu randări în ambele variante şi un discurs comparativ pe costuri de edificare, întreţinere şi siguranţă.

Desigur că nu se face nimic deoarece politicienii nu au chef să investească în infrastructură, nu pun presiune, iar CNAIRul este mega incompetent ca de obicei şi nu are cum să propună proiecte pe care nu are habar cum să le liciteze şi apoi să le întreţină. Din păcate există o altă implicaţie şi mai neplăcută, cu chestia devine clar că PiSi e doar un vis frumos.

Tot în contextul acesta cea mai bună măsură mi se pare dezvoltarea DN68A, pentru că va trebui să ducă pe acel segment trafic de autostradă mulţi ani de acum încolo, trafic care totuşi nu poate fi preluat de un drum comunal chiar şi limitat la 3.5to (am văzut cum s-a deteriorat un drum de genul ăsta în Dobrogea la un trafic lejer) şi care în practică nu va putea fi limitat că oricum circulă camioanele carierei pe o porţiune din el.
Cont (aproape) inactiv.

cristi5

Am scris un mic preambul la textul din august despre nodul Holdea. Am pus si un titlu mai catchy. Incercam sa-l republicam pe Hotnews.

http://www.contributors.ro/fara-categorie/22km_salvati

ciprebbe

Pun aici ca e cel mai citit topic!


Mai sunt cateva zile din 2019 iar cei care detin firme pot dona 20% din impozitul pe profit datorat statului pentru anul 2019 catre API.

Este necesar un contract de sponsorizare pe baza caruia se poate face donatia in conturile API, contract ce il puteti obtine prin email (cerere trimisa la contact@proinfrastructura.ro).
Datele Asociatiei Pro Infrastructura sunt:

Asociatiea Pro Infrastructura
AUT NR. 3459/CC/09.04.2015
CIF 34449579
Str. Nemira nr. 19, Gilau, Jud. Cluj
IBAN RON: RO 76 INGB 0000 9999 0501 0272
IBAN EUR: RO 16 INGB 0000 9999 0502 5999
ING Bank Cluj-Napoca

Atat contractele de sponsorizare cat si platile trebuiesc efectuate pana cel tarziu la 31.12.2019.
Va multumim anticipat pentru sprijin, donatiile/sponsorizarile voastre sunt foarte importante pentru functionarea API si in 2020.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vldklm

Am venit ieri pe A1 LD3 , asfaltul e bun ( un pic mai putin calitativ ca si LD4 ) , toata lumea circula cu +100Km/h . Intradevar la poduri se simte o usoara denivelare .
E frustrant ca DN Margina - Holdea nu e asfaltat cum trebuie.

zevsar68

#50749
Ieri dimineata am venit si eu pe LD3 ... sector de autostrada prost, valurit, cu mici trambuline la poduri / podete. Intradevar, restrictiile de viteza (si tonaj) sunt niste aberatii! Se circula cu 160 km/h si mai mult!
Apropo de Valea Oltului, am prins accidentul cu 2 morti in apropiere de Lazaret. Blocat aproape 3 ore, apoi am mers numai in coloana, cu max 60 km/h pana la Pitesti. Ce vreau sa spun cu asta? Toti mortii in accidente pe DNurile tarii sunt pe constiinta tuturor celor ce au condus tara in ultimii 30 de ani. Fara exceptie!
Despre educatia rutiera a romanilor, nu are rost sa mai vorbesc. Nu suntem in stare sa nu depasim cand se merge in coloana, nu stim sa mergem pe banda 1 pe autostrada, etc.

L.E. Sectorul Margina - Holdea a fost o minune in lipsa camioanelor, aprox 12 minute.

ghrt

@dragos76, nu am zis că e ok, am explicat de ce tot revine această întrebare. Poziţia mea este în paragrafele următoare.

Cred că şi cu presiune politică (de exemplu, ministrul de resort) lucrurile se vor mişca foarte greu deoarece sincer nu cred că se pricepe cineva din CNAIR la licitat şi întreţinut tunele, dar cei de acolo înţeleg consecinţele unor decizii proaste. Asta înseamnă că trebuie să înveţe, ceea ce durează.
Iar presiunea politică, după cum a început acest mandat, nu prea pare că va fi.
Cont (aproape) inactiv.

AlinC


miahi

^^ Multumim Alin pentru cadoul frumos de Craciun / An Nou.

Europiu

@AlinC E aceeași "rutină" de trecere ca pe vremea când monitorizai șantierul  :D
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dorum

#50754
Am parcurs si eu dus intors LD3 astazi. Am vrut sa filmez 4k, dar era intunecat si putina ceata, asa ca am renuntat.
Impresii:
1. Astfaltul ceva mai prost decat pe LD4, dar PERFECT utilizabil la 130kmph
2. Toata lumea circula undeva intre 120 si 130kmph - viteza reala pe GPS 112-123Kmph - macar daca stau la panda cu radar-ul, nu ramai fara permis.
3. Podul peste Mures are rosturile foarte bune, nu se simt, limitarea la 60 e o absurditate
4. Lipsa tirurilor da o senzatie de pustietate, iti vine sa pui pilotu automat pe 160-170kmph
5. Nici urma de politie pe tot lotul
6. TM-DEVA 100min cu viteza putin peste cea legala
7. Marginea - Holdea 16min
8. Sebes - Timisoara 2h, tot asa cu viteza medie pe A1 145kmph

Ca si concluzie e de bun augur aceasta deschidere, se castiga binisor la timpul de tranzit.
An nou fericit tuturor!!!



Quest

#50755
Multumiri Dorum ptr recenzia ta realista a LD3. Asa am estimat si eu, ca TM-DV se va face in 100-110 min.

O informatie care ne intereseaza pe noi toti membrii PUM: sedinta de Guvern care se tine la ora asta (vineri 27.12 ora 21) are printre actele normative supuse aprobarii si un HG de restructurare a CNAIR.

LE multumesc ptr lamuriri adrian rosca
Common sense will get you far !

GDPR

@Quest, sperante desarte, vezi aici

QuoteGuvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgență:
Articol unic – După alineatul (1) al articolului 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţională a Drumurilor din  România", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 694 din 3 octombrie 2003, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările și completările ulterioare, se introduce un nou alineat, alin. (11 ), cu următorul cuprins:
"(11) C.N.A.I.R. poate încheia, în condițiile legii, contracte de concesiune de lucrări și de concesiune de servicii pe terenurile proprietate publică a statului, prevăzute la art. 3 alin. (1), destinate spaţiilor de servicii situate de-a lungul autostrăzilor şi drumurilor expres pentru asigurarea de servicii necesare desfăşurării traficului rutier, precum şi a altor activităţi economice."

voicul

Mie imi pare mai intresant Sibiu (intrare A1) - Muchen - 1.211 km facuti in 11h si 40.

In general nu prea conduci atat de mult, dar pe de alta parte exemplu zice ca intr-o zi ajungi direct in inima Europei.

Mai adaugi inca vreo 4 - 5h de la B.  :lol:

medicul de garda

Se vede pe la minutele 2:05 si 3:10 ca UMB a uitat sa termine lucrarile la drenarea apelor pluviale. Se vede nsite tubulatura lasata in aer. Lucrare mzierabila. Eu zic sa rezilieaza cat inca mai e in garantie, si sa rezolve CNAIR pe banii lor  :banana:
Trust me, I'm an east-european doctor!

cristi5

#50759
https://m.hotnews.ro/stire/23569842
Publicat ieri la 12:05