News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 73 Guests are viewing this topic.

madsnowman

Le-am cerut, respectuos, pe Facebook un motiv pentru care țin autostrada închisă până luni. Mi-au răspuns de podul de la Onești. 😂😂😂

nrb


horatiu.cosma

Vedem până luni dacă în marea de întuneric mentală din CNAIR va sclipi o luminiță de discernământ și nu vor pune limită de tonaj. Dacă nu, cel mai probabil presiunea aerului de la camioane va trimite la plimbare respectivele indicatoare  :D.

Legat de restricția de viteză în special aia de 60 pe poduri trebuie punctate câteva aspecte. Pe lot sunt câteva mici denivelări, însă fix la pasajul Grind, Mureș și Ilia planeitatea pe poduri și la rosturile de dilatație e super ok. Limitările astea de viteză se vor transforma foarte curând în motiv de glumă pentru majoritatea participanților la trafic. Problema e că vor fi și câțiva care le vor respecta și în special pe vreme cum a fost azi (mă dor ochii după 300 de km între Turda și Deva dus întors cu ceață deasă cvasi-continuă) pot apărea probleme la întâlnirea dintre un trafic care rulează cu 60-80 și unul cu 130. Dar atât se poate în CNAIR, dacă trebuie să justifice în continuare rezilierea abuzivă din august, nimic nu poate sta în calea apărării posteriorului.

voicul

TRIST ce se intampla.

De ce e 80 ... nu se vorbea de 90km?
Oare politia o sa stea cu raderele pe sectiunea asta ... ca am impresia ca ar trebui multe echipaje.

Vad ca DN68A dupa Holdea spre TM e peticit la greu, dar fara gropi. Ma asteptam sa fie mai rau (nu ca e bun acum).

cristi5

#50494
Quote from: Aiud.dan on December 20, 2019, 07:17:29 PM
Mai lasa-ne cu diaspora.....ei vin o data sau de doua ori intr-un an in tara,problema e ca noi cei care traim aicea in tara circulam cel mai mult pe acel drum,bataia de joc e la adrea noastra,asa ca diaspora sa circule ca noi pe DN68 pina o sa fie deschisa L3.....Scuze ca m-am turat putin.

LD3 are utilitatea maxima la venirea diasporei inainte de Craciun. Indiferent de "nationalitatea" celor din masini, la valorile de trafic care sunt atinse (900 pe ora pe sensul vest-est am masurat cu @rocklee acum doi ani), DN68A este complet depasit ca siguranta rutiera. Riscul de accidente creste foarte mult, si la orice accident mai serios se blocheaza fireste tot drumul si rezulta cozi kilometrice si nu e cea mai mare placere sa stai in frig 5 ore in prag de sarbatori. Acum doi ani cred ca a fost un accident mortal urmat de doua suficient de grave sa blocheze tot fluxul, in aceeasi seara.

In plus, trebuie sa iei in considerare ca un disaporean care a condus mii de kilometri va fi mult mai obosit si orice kilometru de DN in minus reduce riscul enorm pentru astfel de soferi si daunele pe care le pot provoca altora. Accidentul mortal de acum doi ani a fost provocat de un diasporean intrat in depasire aiurea. Daca omul ar sti ca are numai 15km pe DN, poate nu s-ar mai baga in depasire.

Deci tu poti sa lasi diaspora dar s-ar putea, doamne fereste, sa nu te lase ei pe tine...

Anul asta poate e ceva mai lejer, pentru ca unii vor veni in 20, 21 si 22, fiind weekend.

Nu e locul sa intram in aspectele secundare, de ce au plecat (infrastructrura e sigur printre cauze), ca multi vor sa se intoarca, ca aduc multi bani in tara, etc. Unii contribuie pe forum ;) etc. Toate tarile din Balcani (plus de ex Polonia) se confrunta cu acest fenomen, si in toate se creeaza varfuri de trafic la sarbatori.

carutasul

chiar dacă nu ar fi situația actuală, de sărbători tot e un vârf de trafic, fie că sunt turiști, fie "diaspora internă" care se întoarce la bunici/părinți etc

adrian sibiu

Cristi5 cu atât mai mult cu cât se apropie sosirea în țară a compatrioților noștri plecați în pribegie de nevoie cred ca lucrurile slabe din compania de antiinfrastructura si din MT oameni haini si fara suflet de român ar fi trebuit să deschidă acest lot fără discutii.Unde esti tu Țepeș Doamne sa iei in teapa pe toți dobitocii incompetenți mai sus amintiti.

nrb


adrian sibiu

Mai cred de asemenea ca API ar trebui să solicite public intervenția primului ministru Orban și a presedintelui Johanis in solutionarea acestui blocaj.

marcelbanu

#50499
I. ,,Inspecție" pe A1 lotul III, Ilia - Holdea, înainte de deschiderea de luni, 23 dec 2019 cu restricții de masă,
maxim 7,5 tone și restricții de viteză: 60 km/h pe poduri și 80km/h pentru restul traseului...


































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#50500
II.





























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#50501
III.































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#50502
IV.






























Sub pasajul de la Șoimuș al lotului IV al UMB...




Am încercat să prind un fulger...



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

gruiarew

Am ajuns și eu după câteva ore bune de înotat în ceață. Trafic nebunie și ca să fie treaba oablă era unul de CT defect exact în curbă, după acele de păr de la Ohaba și două TIR-uri pe avarii în curba de la Coșevița de la releu. No, treci pe lângă alea în orb. Ca azi nu s-a mers niciodată (am mers km buni cu a I-a. Cu toate astea nu a depășit nimeni.

În schimb, pe autostradă am avut parte de cea mai idioată manevră. M-au depășit doi, exact când am intrat în perdeaua de ceață. Tras dreapta peste mine plus frână la 50 de la 130. Noroc că nu mai era nimeni altcineva în spate și a fost uscat...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

"Diasporean" sau "autohton"..... Pe DN68A așa cum este acest nenorocit de DN de clasa a II-a, unde banda de circulație NU ARE 3,50m ci abia 3,10/20m (ceea ce pe ambele sensuri înseamnă la lățime totală de carosabil un 6,20-6,40m în loc de 7,00m) calitatea mediocră a "obiectului" dintre scaun și volan, spune totul.... Și aici eu am avut cele mai tâmpite și penibile clenciuri cu "diasporeni" respectiv "italieni", "englezi" și alte "naționalități" de adopție, care după trecerea de Nădlac, au UITAT de toată circulația/civilizația din țările de adopție..... Ai impresia că le-a luat Dumnezeu mințile și la unii și la alții... Ei "musai"/obligatoriu trebuie să treacă imediat și fără de tăgadă mai departe, deși nu au....PE UNDE.....!!!!
  De aici depășiri peste "muchia de cuțit" cu mortăciuni și altele de genul, după mii de kilometrii... Așa am stat și eu 6 ore între Coșava și Coșevița, la doi km de Coșevița în 22 decembrie 2017, la întoarcere din Germania, din cauza unui dobitoc cu număr nemțșesc ce imediat cupă Coșevița, la 500 de metrii, spre Holdea, a intrat în depășire forțată direct sub un TIR.... Rezultatul: el mort, un copil de 10 ani mort, soția lui în comă și al doilea copil de trei ani în comă..... Toată familia distrusă, de sărbători...!!!! Pentru că-l mânca tabla, pe românește....