News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 71 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Mi-e greață de acest cuc de care sper ca in curând sa nu mai auzim nimic.Sper ca psd sa aiba bunul simt si sa plece de la guvernare la fel ca  alde.

adrian sibiu

Sper deasemenea ca odata cu plecarea lor cei ce vor veni vor lua rapid măsurile ce se cuvin si sa deschida odata acest lot si îi vor trage la raspundere pe toți factori decidenti care au hotărât să țină acest lot închis.

horatiu.cosma

Ar părea că Cuculete și cu Scarlat s-au cam desumflat azi. Au cedat la extinderea garanției la 10 ani pe tot lotul. Ca să iasă public că totuși nu au venit de la război chiar cu mâna goală, au obținut de la Comsa ceva mizilicuri, gen extindere garanție pentru balastul stabilizat.

elphax

Eu nu cred ca se poate justifica rezilierea doar cu refuzul de a modifica un contract care este în vigoare, semnat de ambele părți și plătit 90%. Ar pierde în orice instanță.
Cât mai rezistă cu minciunile?

Ionut

API pe Facebook - merge un share daca va pasa! :cheers:

Azi se împlinesc 14 zile de când lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva putea fi inaugurat. În timp ce șoferii își riscă în continuare viața pe drumurile naționale (DN7 și DN68A) extrem de periculoase, aglomerate și cu o calitate execrabilă a asfaltului, ministrul Transporturilor Cuc și directorul CNAIR Scarlat se întrec în explicații aiuritoare!

Ultima se referă la perioada de garanție a lucrărilor. Chiar și cei doi indivizi recunosc că autostrada e circulabilă, însă doar în condițiile în care constructorul acceptă o extindere a garanției de la 4 la 10 ani. Este greu de înțeles cum tronsonul nu este bun pentru trafic dacă antreprenorul garantează 4 ani, însă brusc devine apt dacă se oferă 10...

Cert este că avem un frumos muzeu de 21 de km... în timp ce autoritățile își măsoară orgoliile la televizor! Cât va mai dura bătaia de joc față de șoferi și față de banul public?!

În intervalul sfârșit de 2017-vara lui 2018, același Cuc a ținut închisă 3 luni secțiunea Traian Vuia-Margina din Autostrada A1 până la finalizarea șanțurilor, iar lotul 3 din Autostrada A10 Sebeș-Turda a stat închis 8 luni pe motiv că se "alunecă ca pe gresia din baie".

Nu putem decât să vă informăm și să contorizăm încă o rușine națională! Urmăriți forumul ca să aflați noutăți imediat ce le primim și noi. (Capturile atașate sunt din filmări făcute la sol și din dronă în data de 13, respectiv 14 august.)

TibiV

@horatiu...

Pai prin extinderea garanție pentru balastul stabilizat inteleg asa: in caz de, Comsa inlocuieste balastul stabilizat pe banii lui/lor. Frezarea straturilor de asfalt / reasfaltarea se va face pe banii CNAIR...
Cool!....
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

mda...cnair va lasa toate cele 3 straturi de afalt sa se gaureasca...adică  gropi de 25 cm...ca sa ajunga la balast si sa pretindă repararea lui....bleak
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

@Ionut: LD2, Traian Vuia - Margina a fost deschis în primăvara lui 2017 (ținut închis cam de prin decembrie 2016). Datele indicate de tine pe fb nu se potrivesc cu cele reale, poate corectezi.

horatiu.cosma

Evident ca nu se va ajunge sub nicio forma la frezarea stabilizatului, decat daca pica autostrada (nu e cazul). Dar trebuia si Cuc sa primeasca o jucarie de la targ ca sa nu planga pana acasa.

Ionut

Typo la 2017, era 2016. Corectez acum. Ce ochi ageri aveti, sunt batut in cap de soare, praf si materiale de constructii. (Nu, de data asta nu de pe santier de drumuri.) Doar intreb: din informatiile noi primite, sansele de deschidere in perioada IMEDIAT urmatoare cresc simtitor? Sau mai stam mult si bine in negocieri surde? Ca asta nu-mi e clar, azi nu am urmarit telenovela (prins cu alte constructii...)

danutzu_1069

Vezi în "parcare". As pune pariu ca pana la sfârșitul lui august se da în circulație...
Altfel cucu, rămâne cu..... ciocul umflat...

rocklee

am fost astazi la o mica plimbare ...pe marginile lotului 3 sa vad cum se prezinta COMSA IN AFARA CAI DE RULARE ...
am verificat rigolele in cateva pucte ...si pot sa spun ca constructorul isi face cat de cat treaba  si se lucra pe toata lungimea autostrazi ...la nodul grind mai au ceva de lucru si la nodul ilia de remediat cate ceva ....din ce am vazut eu ...si  ce am vizitat

am fost si la holdea ...pe partea cu tunelurile se apropie lucrarea de fnal ...

pun si ceva imagini mai tarziu...

Quest

A fost interesant ca la conf de presa de la MT de azi, dl Cuc a vorbit despre "dublarea perioadei de garantie" adica un 8 ani ceea ce reprezinta un +100% fata de Contract. E un pas inainte fata de cei 10 ani (+150%) vehiculati pina acum...

Ce nu inteleg eu este argumentatia prin care Beneficiarul cere extensia de garantie pe intreg lotul de 21 km (?!), din moment ce problemele de infrastructura (terasament pina la stabilizat exclusiv) sint doar pe 3 portiuni: km 57 (in amonte de Eco 2), km 67 (dupa Nod Grind catre podul peste Mures), km 76 (inainte de pasaj peste CF200 de la Nod Ilia). La conf de presa nimeni dintre jurnalistii din sala n-a avut prezenta de spirit sa intrebe de ce dl Cuc invoca drept precedent cazul LD2 unde Salini a dat 10 ani, dar nu pe intreg lotul ci doar pe portiunile constatate cu probleme.
Common sense will get you far !