News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 60 Guests are viewing this topic.

RaduLuc

#48435
Pentru o buna informare, parapetii utilizati de lotul 4 sunt tip H1 care nu au amortizor deci sunt executati corect, este undeva la limita standardului anterior 591, care nu specifica clar obligativitatea acestui amortizor, dar daca nu ma insel a fost o circulara cnair care impunea amortizor pentru parapetii de pe mediana. De aceea CTE CNAIR a impus pe LOT 3 parapeti tip H2 care sunt cu amortizor. Standardul aplicat pe aceste contracte este 591 nu 593, dar tinand cont de cerintele CNAIR.

timisoreanul

Noi nu suntem in masura sa dam verdicte, pentru simplul motiv ca nu avem toate datele. In general, doar in basme avem Fat-Frumos si zmeul, atunci cand exista conflicte sociale, fiecare are dreptatea lui.
Ca exista anumite neconformitati pe lot, e cert, recunoaste si Comsa, aici are dreptate CNAIR. Ca nu ar fi trebuit sa fie, e adevarat din nou.
Totusi, CNAIR nu a reusit nici macar sa enunte, nici vorba sa dovedeasca vreun motiv care sa justifice lipsa receptiei. Daca iar incepem cu rugozitate, planeitate, drenaje, vegetatie, etc. ne umplem de penibil.
Si nu putem uita precedentul de pe A10, unde CNAIR si-a umflat muschii nejustificat.
Sa speram ca in al doisprezecelea ceas partile vor ajunge la un acord, in beneficiul oamenilor carora le este destinata autostrada pana la urma si ca se vor invata anumite lectii din aceste situatii.

Quest

RaduLuc proiectul Holdea s-a facut pe 593 ?
Common sense will get you far !

yetiman

#48438
Vad ca a aparut si un comunicat CNAIR.
Sublinierea cu rosu imi apartine.
Pare, totusi, un mic pas inainte. Nu se mai aduc acuze antreprenorului, doar se specifica ca acesta lucreaza la remedierea problemelor. Sa fie un pas in directia buna?
E drept ca se arunca pisica la consultant (de ce nu ma mir?) si se spune doar ca nu au fost indeplinite conditiile tehnice.

QuoteLotul 4 Lugoj – Deva deschis circulației !

Încă  22 de km noi de autostradă au fost deschisi astăzi pe Autostrada 1 (A1), între localitățile

Șoimuș și Ilia din județul Hunedoara după ce comisia de recepție a verificat calitatea lucrărilor și a constatat încă de luni, 12.08.2019 că acestea corespund normativelor.

Pentru a deschide circulației cei 22 de km aferenți lotului 4, CNAIR a preluat în baza unui proces verbal de predare – primire cei 800 de m aferenți lotului 3 care fac posibilă circulația între acest sector de autostradă și rețeaua de drumuri naționale existentă.

Precizăm că până la recepționarea lucrărilor de pe lotul 3, CNAIR va asigura desfășurarea circulației în condiții de siguranță pe cei 800 de m preluați. În baza unui plan pentru management al traficului stabilit împreună cu Poliția Rutieră, CNAIR va avea responsabilitatea doar pentru eventualele deteriorări cauzate de traficul rutier (parapete, marcaje sau semnalizări verticale).

Orice  altă problemă legată de structura drumului rămâne în continuare în responsabilitatea Antreprenorului.

Lotul 4 al autostrazii Lugoj- Deva este parte integrantă a coridorului 4 Pan european ( Rin- Dunăre) , iar pe traseul acestuia se află Dealul Soimuș unde a fost pusă în operă una dintre cele mai spectaculoase lucrări de infrastructură din România.

Pe sectorul Sibiu- Nădlac al A1 accesul se va face pe la Nodurile Ilia și Margina, iar intre cele două localități, circulația se va desfășura pe rețeaua de drumuri naționale existentă.

Antreprenorul acestui contract în valoare de peste 419 mil. lei fără TVA este Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L.

Precizăm că pentru Lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva, Consultantul nu a recomandat începerea recepției luni, 12.08.2019, deoarece nu au fost îndeplinite condițiile tehnice pentru demararea acestei proceduri. La acest moment, Antreprenorul Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. - COMSA S.A. - Aldesa Construcciones S.A. - Arcadis Eurometudes S.A. lucrează pentru remedierea problemelor.

După deschiderea circulației pe cei 22 km noi, rețeaua de autostrăzi din România măsoară 829 de km.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

@RaduLuc
indiferent daca este 591 sau 593, solutia este nasoala...
In special pe dealul fara lilieci, pe sensul Ilia-Deva, unde risti sa zbori de pe A pe DN de la 20 de metri inaltime...
Sunt convins ca UMB a respectat normativul, dar la minimum...
Probabil ca dupa primul "zbor de incercare" cnair va cere inlocuirea parapetelor H1 cu minimum H3... Ca asa functioneaza la noi, trebuie un Colectiv ca sa ne intereseze normele de securitate la incendiu... :(

Quote from: Quest on August 14, 2019, 11:08:19 PM
Interesanta razgindirea Politiei Rutiere. Ani de zile am tot auzit cu totii (aberatia) ca Grind nu poate deveni nod normal, din cauza perspectivei riscante ca sa se formeze o coada de 1,24 km (am calculat eu) de masini stationate de la CF cu bariera coborita si pina pe breteaua de iesire din nod, ca acum sa-si revina si sa evalueze corect lucrurile, in privinta afluentei de trafic catre "metropola" Dobra si satelitii sai "urbani".

Poate am imbatranit si incep sa uit....
Dar din ce imi amintesc cei de la Rutiera nu acceptau folosirea nodului Grind ca si nod de capat / descarcare, adica sa fie capat de autostrada, unde tot traficul sa iasa de pe A si sa intre pe DN (evident, si invers), asa cum va fi la Holdea atunci cand, in marinimia sufletelor lor cnairiste, vor face receptia LD3
Iar discutia a aparut cu multa vreme in urma, atunci cand nu era inca sigura constructia descarcarii Holdea, si a fost reluata cand se punea problema ca licitatia si executia descarcarii Holdea ar putea intarzia un an sau doi dupa finalizarea restului de LD3....

Pe scurt: rutieristii nu au avut nici o problema fata de folosirea nodului Grind ca un nod oarecare catre "metropola" Dobra si satelitii sai "urbani", ci doiar fata de folosirea nodului Grind drept nod de capat al autostrazii....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Are sens ce spui despre Grind, TibiV. Apropos, unde ai fost toată ziua? ;) Sau doar ai chibițat la nervii noștri?  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cristi5

#48441
@TibiV de nodul Holdea se stie din 2016. Atunci s-a aprobat proiectul in CNAIR.

Cum naiba au aflat abia acum in 2019 ca nodul Grind nu mai e de capat? Dupa instalarea indicatoarelor galbene? Cata prostie si delasare este in statul roman? Politie, CNAIR...

Si dupa ce aproba nodul Grind ca nod normal, o sa le refuze la Comsa receptia  pana pun indicatoare verzi?

paulmare

#48442
RaduLuc ok
dar de ce nu a impus ambilor executanti comsa si umb acelasi tip de parapete ? daca e "circulara", inseamna ca orice e in lucru in Romania trebuie sa aplice "circulara", amortizoare, alb rosu in loc de rosu rosu pe directia de mers etc foarte ciudat aplicata asta cu "circulara"

Dincolo de mizeriile astea cu meciurile dintre executant si "beneficiar", adevaratul beneficiar nu e cnair ci sunt cei care vor folosi autostrada, cei care isi vor gasi direct un loc de munca mai bun pentru ca din cauza autostrazii se va gasi vreun "investitor" sa faca ceva - vedeti somajul din sebes fata de cel din alta parte ziceti voi un loc, cei care indirect vor profita pentru ca cineva si-a gasit un loc de munca mai bun gen buticul care vinde bere non-stop la sebes, direct cei care vor de exemplu sa isi vada parintii si o taie din bucuresti spre cluj si fac jumatate din timpul pe care l-ar face pe dn de exemplu

"Beneficiari" suntem noi, aia de ne trezim dimineata, bem cafeaua si ducem copiii la scoala si mergem la servici si platim impozitele la zi, nu politrucii aia 
si asa en passant pentru cele (foarte putine din pacate) dati cand vrei sa o tai spre locurile de bastina sa iti vezi parintii sau sa mergi un weekend cu copiii in vacanta, folosesti autostrada sa ajungi mai repede
"Beneficiari" sunt companiile mari sau micile biznisuri care platesc taxe si care au nevoi de transport si autostrada i-ar ajuta sa fie mai eficienti
 
In nici un caz politrucii astia
si meciurile lor, nu sunt meciurile noastre, meciul nostru e sa ne putem transporta din punctul A in punctul B mai repede si mai sigur

asa ca deschideti ce e sigur de circulat, ca e un morman de pamant unde va fi viitorul tunel de autostrada - puneti-va cortul acolo, asteptati sa se intample ceva , lumea merge inainte mai ales fara piedici   

GDPR

#48443
@RadulLuc, deci parapetii H1 nu au amortizor de soc, intrucat normativul nu specifica clar obligativitatea acestui amortizor. Dar ce-o fi chestia marcata cu rosu in extrasul din AND 591/2005 de mai jos?





Sa vedem ce zice si AND 543/2012:



Deci cum e cu executia "corecta"?

TibiV

@Europiu,
sunt in concediu. Si am strabatut pana acum 1200 km....

Si, dupa cum toata lumea stie, barbatul este capul familiei.
Si, dupa cum toti barbatii insurati stiu, nevasta este gatul....

Va urmaresc cand pot (si cand am semnal). De regula seara tarziu, dupa ce "gatul" adoarme.
Dar ultimele doua zile au fost primele in care m-am bucurat de cate un ambuteiaj de 5 minute in trafic, ca sa vad noutatile de pe forum....

@cristi5,
nu conteaza de cand se stie despre nodul Holdea.
Conteaza ca rutieristii au spus ca descarcare "completa" A-> DN la Grind nu se poate.
Nu si-au schimbat parerea.
Doar ca acum nu se mai pune problema, pentru ca atunci cand vor face receptia (pana la Holdea) nodul Grind va deveni doar un nod "oarecare" PE autostrada, nu un nod de CAPAT de autostrada....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlinC


rocklee


paulmare

alinc - multumim
becuri cu vapori de sodiu pe lotul umb - foarte ciudat dublul standard al cnair si aici, unora li s-a dat cu burta de masa sa puna lampi cu leduri
Ma rog asta e chestie minora, sunt foarte ok si lampile cu sodiu - parapetii insa nu cred ca sunt ok - chiar daca proiectul o fi fost vechi 

cristi5

VIDEO Cum se văd de la volan cei 21 de km de autostradă de pe Lugoj - Deva pe care Compania de Drumuri nu-i deschide traficului

https://m.hotnews.ro/stire/23315684


Multumim @VictorC!

voicul

#48449
Nu ca ar conta foarte mult, dar atentie la timpi calculati de Waze si Maps: vad ca iar au trecut la 110km/h pe A:



Powered by API/PUM imgur uploader