Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

luc

#48420

Powered by API/PUM imgur uploader

Mulțumesc copilotului...

Știind toată mizeria legată de lotul 3 bucuria e doar pe jumătate!


RaduLuc

Sa vedem daca se vor ambitiona si reziliaza contractul la sfarsitul lui august, automat vor trimite o notificare sa ia Comsa acasa ecoductul, ca nu a fost instructat de nimeni, si sa vedem atunci ce se va intampla. Parerea mea sincera este ca Dl. Ministru Cuc nici macar nu detine informatia completa si se aventureaza sa spuna ce primeste de la altii, azi scurgerea apelor, ieri grosimile de asfalt, maine mai vedem noi.......gasesc ei ceva sa-i mai spuna.....ecoductul este cerinta de mediu daca nu exista nu se face receptia nici acum nici dupa eventuala reziliere........

pbh

Ca au fost probleme la modul cum a proiectat si lucrat Comsa stim cu totii. S-au discutat pe acest forum. Problema este ca CNAIR si MT nu au jucat si nu joaca corect in acest conflict.
Bun, au depasit termene ( nu discutam aici de vesnicele probleme create de CNAIR - exproprieri intarziate etc), CNAIR "promt" a emis o factura de penalitati in 2017 pe care nu a inaintat-o oficial catre Comsa pana azi.
Asta este elementul care spune tot, ca ceea ce s-a intamplat astazi nu este un accident ci ca totul a fost premeditat de acum 2 ani.
De ce? Simplu, sa nu ii sperie, sa ii prosteasca pe cei de la Comsa sa faca nodul si descarcarea Holdea - ca nu erau spaniolii prosti sa mai faca ceva dupa acea factura, fara banul jos cel putin pe tot ce au lucrat sau urmau sa lucreze. Si printr-o "magica" coincidenta suma din factura acopera acest ecoduct neplatit.
Asul din maneca CNAIR (mai bine zis jockerul) a fost cererea de prelungire a garantiei la 10 ani, cand chiar si prostul prostilor din CNAIR sau MT (cine se gandeste la Cuc o face pe propria raspundere :zen:) isi putea da seama ca nu vor accepta cei de la Comsa aceasta cireasa de pe tort aka umilinta aka pierdere in buget.
In concluzie sunt de parerea lui Ionut 100%, se urmareste rezilierea contractului pentru ca astazi spaniolii au dovedit ca prefera sa stea cu perfuzii in spital decat sa cedeze santajului.
In zilele urmatoare nu se va misca nimic. Sigur se asteapta o delegatie de bastani de la Barcelona, unu doi ambasadori, care sa ii calce pragul lui Cuc si sa ii scrie cu majuscule pe ghips "mamada"

ciprebbe

Inca un amanunt aflat azi , UMB-ul are receptia facuta cu ANEXA !!! Ancorele, santuri colmatate, alte deficiente minore. Deci nu e fara anexa cum am crezut initial, vor mai avea de lucrat si ei in zilele urmatoare.
Eu am sperante mari ca se va receptiona si LD3 in maxim doua saptamani. Mai au de rezolvat spaniolii una alta dar nu cred ca se va rezilia la stadiul acesta si sa riscam pierderea garantiei.
Politia rutiera se pare ca a dat aviz favorabil pentru nodul de la Grind si nu va fi doar punct de intoarcere.
Filmari pe maine.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduLuc

#48424
Atentie este vorba de penalitati referitoare la curatenia in santier, fara sesizari de la autoritati sau de la localnici, strict mizerie in santuri rigole si peturi pe margine, in interiorul santierului unde aveau posesie, penalitati neplafonate in contract care puteau ajunge daca se chinuiau mult la valoarea contractului, in functie de numarul de zile. Pentru o informare corecta penalitatile de intarziere, care aduc prejudicii directe companiei prin nedeschiderea traficului sunt plafonate la 15%, astea de care vorbim nu sunt si puteau sa creasca la infinit........depinde cate peturi ramaneau in santuri/rigole sau cine stie ce depozite descopereau ei......repet fara nici o plangere prealabila, adica fara un prejudiciu demonstrat. Pentru cunoscatori FIDIC Clauza 4.23......exemplu de aplicare abuziva a unei clauze corecte........

Harry

mie tot nu-mi pare safe malul ala de pamant ....

paulmare

#48426
da-i incolo
daca au de lucrat intre descarcare si viitorul tunel care va incepe peste vreo 12-13 ani cine stie, si mai au in afara platformei autostrazii - daca vreun drdp binevoieste sa inlocuiasca un gard care a ajuns la "fer", pentru cei cativa arbeiteri care monteaza gardul e plin facebookul de comunicate cu "lucrari de intretinere", pentru aia 3 din teren sunt 300 care o freaca la rece intr-un birou - comsa de ce nu poate sa isi repare gardurile si ravenele sub trafic ???

Quest

#48427
Cip si eu cred ca LD3 totusi se va receptiona in 10-14 zile.

Interesanta razgindirea Politiei Rutiere. Ani de zile am tot auzit cu totii (aberatia) ca Grind nu poate deveni nod normal, din cauza perspectivei riscante ca sa se formeze o coada de 1,24 km (am calculat eu) de masini stationate de la CF cu bariera coborita si pina pe breteaua de iesire din nod, ca acum sa-si revina si sa evalueze corect lucrurile, in privinta afluentei de trafic catre "metropola" Dobra si satelitii sai "urbani".

Paullie si mie mi-e ca iti iei ban daca postezi aici un clip de YT (cu Andra), dar asta nu inseamna ca ideea urmaririi unui asemena clip (fiecare pe cont propriu), nu e buna ;) A fost o zi deosebit de incarcata, cu nervi intinsi la maxim...
Common sense will get you far !

AlinC

#48428
Dealul Liliecilor -sub trafic:



Asa, ca o curiozitate. Am fost pana la Ilia si inapoi. Dupa ce am trecut de Deal si de fosta organizare de santier a UMB-ului m-am trezit cu unul pe contrasens.

paullie

 :D Am o intrebare prosteasca. Daca nu si nu si nu Comsa ar avea dreptul sa darâme ecoductul ninja?

danutzu_1069

Apropo de nod Grind, nu va bucurati.... ca vine cucu cu ideea sa mai dea in circulatie inca o bucata....
Pana la nod Grind...
Ca sa se umple de penibil.....

Europiu

@ciprebbe: eu v-am zis și nu m-ați crezut :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

nicolaem

@RaduLuc
ne dai un link oficial la acel comunicat. nu ca nu te cred. doar sa il pot sharui....

paulmare

#48433
alinc multumim, deci grupul electrogen a disparut
frumoasa lucrarea bacauanilor, eu cred ca e chiar referinta pentru maccaferri, pacat ca nu au pus amortizoare la parapeti, cum bine a remarcat ochiul de soim de serviciu pe forum :)
azi m-am uitat la ciotul a3 al lui aktor de la intrarea in bucuresti, ei au cam la 3 metri catadioptrii, rosii si pe stanga si pe dreapta, si grecii au pus amortizoarele, chiar daca sunt inca 2 randuri de suruburi in plus de strans, montate corect tinand cont de directia traficului 
asta chiar ar trebui normat, inteleg asta cu rosu pe ambele parti ca probabil li s-o fi cerut sa execute vechiul proiect dupa vreun normativ vechi, dar ar trebui sa fie un standard si la distanta intre catadioptrii, nu sa lase la aprecierea executantului cum sa ii puna 3 6 12 metri etc 

Si poza lui rocklee cu portocaliul cu cheia fixa care strangea lisele - umb era exemplul nostru de firma care si-a cumparat scule in loc  sa externalizeze cash prin cipru sau insulele cayman si apoi sa se dea "insolventi", au facut aici la lilieci asa parada cu accesoriile lor liebherr la excavatoare, 2 macarale proprii (mici, e drept) on site, si cred ca au avut peste 90 de camioane si utilaje proprii aici pe santier - si vine rocklee cu poza cu cheia fixa la strans suruburile de la parapeti, daca ar fi fost aici tnr sau kmkz, as fi zis ceva despre scurta la mana a omului care le-a montat asa cu fixa de 19 ufff

Oricum, spor la treaba amandorura, umb si comsa, la rezolvat anexele

si sper sa dea drumul la tot ld3
dincolo de meciul cu comsa, e si holdea si ceea ce e scris in articolul lui cristi5, pacat sa fie executate si nefolosite doar ca sa ne arate vreun politruc mujchiul sau mana in gips, aia cu care facea autostrazile   

RaduLuc

Din ce stiu a fost trimis catre mai multe ziare/publicatii, momentan nu am mai mult, doar ca este oficial sigur.....