Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Liviu_udr

Eu sper că la ora asta reprezentanții Comșa și Cnair sunt la masă și discută. Nu trebuie pierdută nicio oră!

grig73


voicul

Daca deschid LD3, cum o sa merg eu cu masina pe dealurile alea?
Se vede clar ca e varza lotul  :lol:

Serios fiind: nodul Holdea de ce nu a fost receptionat? Este un contract separat si nu am auzit nimic de el.

paulmare

cnair zice ca nu are comsa  telefoane de urgenta ???
loturi mai nou deschise - au asa ceva ?
a3 la intrarea in bucuresti de exemplu, nu are

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

intr-o discutie mai veche pe forum spuneau colegii ca mai nou inlocuiesc telefonul de urgenta cu indicatoare "Urgenta 112", pe noile autostrazi romanesti. Toata lumea are telefon. E mai convenabil asa.

Cat despre trecerea de la telefon fizic pe autostrada la indicatoare:contractele mai vechi au prevazute telefon, contractele mai noi indicator.

pasadia

#48456
Apropo de filmarea de pe fb-ul CNAIR:
Eu sunt convins că în zona aia nu e senin acum, azi 15 august.

Altfel spus prezinta imagini filmate saptanile trecute dând impresia că ar fi de azi, cu antreprenorul la lucru.

cristi5

Da, asa au facut si pe ST3 dupa filmarea noastra de la bord din ianuarie 2018. Au pus o mizerie cu "prezenta utilajelor pe carosabil este in continuare necesara" cu niste poze remixate.

Autostrada s-a deschis curand dupa aceea... in toiul verii...

paulmare

^ da dar contractul lui Comsa e cu 5 luni mai nou decat cel de pe ld4 care nu are nici el telefoane de urgenta

http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf
care sunt cele 8 rnc nesolutionate la comsa ? aveti idee ?
poate ca e ceva intr-adevar, nu doar ca nu au spaniolii basca si nu au mers cu porcul pe dinicu golescu

Quest

Iluminat cu LED a fost prevazut in proiectul de la Holdea. O sa vedem daca puterea si uniformitatea de iluminare e mai buna decit cu sodiu.
Din cite stiu, la Holdea (portiunea circulabila, nu si capatul de LD3, subiect separat), mai este o singura neconformitate temporara, lipsa alimentarii definitive (e pus acum generator), din cauza procedurilor birocratice mai stufoase pe care Enel le cere mai nou (acte pe Constructor, nu pe Beneficiar). Dar e in rezolvare.
Common sense will get you far !

rio tinto

#48460
Daca stau sa ma gandesc nu e chiar asa de rau.
Avem un 'sens' spre granita pe valea Muresului (Ilia-Arad) iar celalalt 'sens' e acum pe Margina - Deva.
S-a mai aerisit zona Sacamas-Margina cu traficul impartit pe doua rute si asta e de bine :) Daca se deschidea si Lotul 3 acum era haos pe bucata Holdea-Margina

Valea Muresului curge perfect pentru tiruri fara prea mult trafic din sens opus, nu mai trebuie sa le urce pe serpentine sus pe dealuri... mult mai repede ajungi la Arad decat cu tot balamucul de pe Sacamas-Holdea-Margina

ciprebbe

Inaugurare cu Rocklee cap de coloana :)



La cat ai batut la pas lotul asta e o mica rasplata pe care o meriti din plin. Bravos!!!

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Liviu M

Unu' n-a condus pana la linia intrerupta, toti au taiat-o peste linia continua.  :lol:

cristi5

#48463
@rocklee exista dreptate pe lumea asta! Felicitari si la mai mare! Si pe rutier si pe CF :) :)

@paulmare tabelul ala e de luna trecuta. Sunt maruntisuri. Daca Comsa a remediat doua in doua zile nu pot fi altceva!

Mai e una singura (info de la @ciprebbe care a fost acolo ieri), pe capatul lotului, greu de remediat fara sa sape in LD2.

Din surse din bransa calitatea Comsa e acceptabila, dar atat. Ei sunt noi in Romania, vin din alt tip de relief si climat. Lotul a fost si marcat de un faliment (Tehnologica), au redus costuri etc. Sper sa invete din experienta asta si sa mai construiasca in Romania. Nu putem ramane cu monopol cum inteleg ca se intampla in Ungaria.

Si vreau sa cred ca CNAIR a inteles grozavia abuzurilor din saptamana asta (cred ca l-au prins cu pantalonii jos si pe Cuc) si acum fac damage control. Puteau deschide luni, dar nu s-au abtinut sa mai dea o scatoalca lui Comsa. Acuma sper ca s-au racorit. Au bagat si omul ala in spital, e raspunderea CNAIR daca un sofer trece prin stalpii aia de plastic pusi in graba, fara marcaj, la iesirea Ilia. Sper ca le ajunge.

Ionut

API pe Facebook - marcarea inaugurarii LD4

Ieri a fost pus în circulație lotul 4 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva între Șoimuș și Ilia. După aproape 6 ani de lucrări îngreunate de birocrație și un deal foarte dificil cu ai săi lilieci, antreprenorul (UMB) a predat CNAIR cei 22 km de autostradă. Felicităm constructorul și urăm drum bun șoferilor!

De asemenea, ne bucurăm că primul șofer care a condus pe tronsonul de la Ilia spre Deva a fost un membru al comunității noastre: Rufius, cunoscut drept "Rocklee", cu a lui "Furie Roșie". Gestul este o recunoaștere a multiplelor fotoreportaje pe care le-a făcut pe șantier de-a lungul anilor.

Este implicit și o recunoaștere a importantei activității societății civile, a forumului PeUndeMerg.ro și a Asociației Pro Infrastructură. Promitem că vom continua cel puțin la același nivel! În acest scurt clip vedeți momentul inaugurării: ...

Din păcate, veștile nu sunt bune în legătură cu lotul vecin care stă închis, unde Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și constructorul (Comsa) nu au putut păstra o relație amiabilă, situația degenerând ieri. Din cauza asta suferim tot noi, cetățenii, atât timp cât sectorul de 21 km dintre Ilia și Holdea este perfect circulabil! Vom reveni cu amănunte.

#AutostradaA1