News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 65 Guests are viewing this topic.

razvan96

^^

Din postarea lui NGC de acum cateva zile, cu clasamentul ofertelor inainte de descalificari.China Railway era inaintea Astaldi, deci ar fi castigatori daca oferta le este reevaluata, banuiesc.Sper ca nu vor atribui lucrarea Astaldi daca alta oferta e mai buna. :lol:

MAP

Inteleg opinia ta si este una corecta in principiu. Eu unul sper sa ramana Astaldi pentru ca a demonstrat ca este una dintre cele mai serioase firme care lucreaza in Romania. De la China Railway putem doar sa speram

dr4qul4

Desi ii apreciez pe cei de la Astaldi, nu m-ar deranja sa castige chinezii acest lot.
PiSi5 este un lot foarte lung si prin zona forta de munca nu e ieftina , si nici utilaje disponibile nu sunt, asa ca va fi greu pentru constructorii obisnuiti sa lucreze mai mult prin subcontractanti.
Chinezii sigur isi vor aduce utilaje noi si probabil si ceva muncitori. Utilaje care mai apoi vor fi vandute subcontractantilor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

razvan96

Acum imi pare rau sa o spun, pentru ca Astaldi face treaba buna, dar aici cel mai probabil China Railway a fost descalificata de CNAIR pentru ca trebuia sa castige Astaldi.Iar asta nu mi se pare ok.Evident, daca CAB rastoarna decizia CNSC cele spuse de mine nu mai sunt valabile.Dar pana acum CNAIR e de blamat, nu CNSC.

voicul

Eu sunt surprins cum de nu avem acelasi show si pe PISI1. Dupa podul de la Gilau (dar care era un mini proiect), ma mir cum a scapat un lot de A fara contestatii.

Chinezii o sa aduca forta de munca (in Muntenegru era o estimare ca 70% sunt chinezi)

Pe de alta parte vad ca Astaldi nu are probleme cu forta de munca nici pe A3 si nici la Braila (cel putin nu momentan).

florin74

^^ Vezi ca in curand Astaldi= Salini, asa ca nu sunt in totalitate de acord cu tine...Salini chiar este o companie OK.
Si chestia cu chinezii, au avut ei un proiect pe fondurie UE in Polonia si au dat-o in bara cu brio.
Ei se misca pe banii lor, cu regulile lor, cu oamenii lor si cu utilajele lor.
Vezi sa nu se umple Valea Prahovei cu muncitori cu ochi oblici , si dupa aceea sa platim de o sa ne uscam.

lalilieci

stie cineva motivul oficial pt care China Railway a fost descalificata  ?

luc

#45892






Powered by API/PUM imgur uploader

Sursa foto: Facebook Deva 24 live

Fotografiile au fost realizate sâmbătă, de pe malul Mureşului. În ele se vede cum o bucată din versant a luat-o la vale, lăsând în urma ei o gaură uriaşă. Nu se poate vorbi de o alunecare de teren, susţin reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara. ,,Am verificat situaţia semnalată cu inginerul nostru care se afla pe şantier, la lotul 4. Este vorba de o prăvălire de material, în speţă, un bolovan. Astfel de evenimente sunt inerente într-un şantier, mai ales când se sapă în deal.Respectiva prăvălire nu a afectat cu nimic derularea lucrărilor... "

https://ziarulunirea.ro/foto-autostrada-lugoj-deva-pravaliri-de-versant-pe-santierul-lotului-4-o-gaura-imensa-a-fost-semnalata-pe-dealul-liliecilor-518580/

alin_simeriaveche

Totusi, nu e de gluma cu acel deal. O piatra azi, una maine. Una langa carosabil, maine pe carosabil.

RaduLuc

#45894
Pe mine ma socheaza explicatia, ca e ceva normal pe un santier in lucru unde se efectueaza excavatii, pai din ce se vede versatul respectiv era deja pregatit pentru plasa, nu vad sa fi fost excavatii langa in zona respectiva, dar poate ma insel, cert este ca din vibratii se pot intampla multe fenomene similare, sa speram totusi ca exista o solutie pana la urma. Oricum daca nu stim poiectul ne dam cu parerea, dar mie asa mi se pare ca versantul respectiv era deja pregatit. Nu-mi dau seama sigur dar din ce observ acolo la baza ar trebui sa fie nivelul carosabilului, sau ma insel??

alinuttt

Nu mai fiți cârcotași, e spațiul dinamitat de UMB pentru punct S. O. S.  :lol:

horatiu.cosma

Mda, acolo unde a ajuns materialul din deal va fi autostrada. Se vede că a curs din material și pe terasa de mai jos, unde se ridică în prezent umplutura. Să sperăm că nu a fost lovit nimeni. Cam asta zicea și Geologul că se va întâmpla. S-a întâmplat deja în zeci de locuri, doar că la scară mai mică. Asta cred că e cea mai mare "grotă" formată în urma alunecărilor din deal. Păcat de toată munca de acolo, pare tot mai clar că soluția actuală cu balcoanele alea și cu plase nu va rezista pe termen lung, mai ales după ce va apărea traficul și vibrațiile aferente. Pe Gilău - Nădășel în vârful dealului totul a fost ok în iarna lui 2017 după recepție, însă iarna asta sub trafic s-au mișcat debleele în câteva locuri. Nu vreau să mă gândesc cum va fi la Șoimuș, dacă acum, fără trafic se comportă așa. CNAIR și cu DIWI ar trebui să stea de strajă 24/24 pe berme după ce se dă drumul la trafic ca să își admire incompetența.

NGC

Quote from: lalilieci on April 09, 2019, 04:28:23 PM
stie cineva motivul oficial pt care China Railway a fost descalificata  ?

Au fost descalificati din cauza asociatului VIAPONTE ROM, care a facut parte din asocierea MALTAURO de la A3.

Quote from: razvan96 on April 09, 2019, 10:27:45 AM
Acum imi pare rau sa o spun, pentru ca Astaldi face treaba buna, dar aici cel mai probabil China Railway a fost descalificata de CNAIR pentru ca trebuia sa castige Astaldi.Iar asta nu mi se pare ok.Evident, daca CAB rastoarna decizia CNSC cele spuse de mine nu mai sunt valabile.Dar pana acum CNAIR e de blamat, nu CNSC.

Eu zic ca cei de la CAB ar zice ca decizia CNSC e OK.

cristi5

#45898
Quote from: RaduLuc on April 09, 2019, 10:40:05 PM
Pe mine ma socheaza explicatia, ca e ceva normal pe un santier in lucru unde se efectueaza excavatii

Nu va recunoaste nimeni ca e ceva anormal (sau grav). Decat daca nu vor putea sa mai nege in fata evidentei (gen o banda-doua acoperite cu "bolovani")... Ni se va servi placa cu "o cadere/alunecare normala in procesul de productie" (cum a fost asta-toamna la falie), sau "a cazut pur si simplu un bolovan". E clar ca mecanismele FIDIC (consultantul) nu prea functioneaza in zona, si nici verificarea protectiei muncitorilor...

Daca jos era deja asfalt si caderea ar fi rupt plasa, efectul de PR negativ ar fi putut duce la un blocaj, de exemplu unul ca Ionita si subalternii nu ar mai fi semnat nimic, blocand deschiderea.

In stanga caderii parca se vede o "cadere" mai mica? In dreapta alta si mai mica?

Trebuie muult noroc si rugaciune sa nu mai cada nimic pana in august...

Parerea mea o stiti, trebuie pregatita o descarcare temporara in zona Bejan pentru a asigura punerea in valoare a A1 Bejan-Ilia. Daca devine clar ca dealul intarzie se poate construi o descarcare inainte de august, si se poate deschide circulatia. Apoi au timp sa negocieze, sa reproiecteze, si sa repare dealul. De exemplu reducerea pantei sau polata.

Apropo, o eventuala folosire a LD3 fara LD4 va fi ingreunata de reconstructia viaductului DN7 peste CF la Ilia.

marcelbanu

#45899
9 aprilie 2019, am pornit de la Brănișca...

































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !