Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

18 Members and 40 Guests are viewing this topic.

AUT_XY

Hello everybody !

Does anybody has a picture or something like that, how the endversion of the soimus-hill highway part will look like when its ready?
From the actual situation i have now i idea how it will look like :(

Hope for help.

ciprebbe

NO, NO, NO,  3 times NO picture-plan !!! .... is top secret .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ladposta

No one knows, and we are not allow to know :-(

AUT_XY


Quest

Ce ma uimeste pe mine este durata f scurta (48h ?) in care prelungirea in sus a aripii de ghidare din capatul zidului armat a stat in cofrag.
Rocklee a facut in cursul zilei de 04.04 acea filmare de pe D76 aici la min 0:20 iar in 06.04 aici in poze se vede cum aripa e deja decofrata.
Se lucreaza cu ceva aditiv de intarire ultra-rapida a betonului sau cum ?
Common sense will get you far !

Ionut

Holdea, azi. De la un prieten al unui prieten.
















Vice33

Comsa pana unde va asfalta autostrada, pana după pasaj? Între Dobra și ieșirea de pe autostrada se va circula pe un singur sens, nu?

ciprebbe

@Quest  - Rolul cofrajului e sa il tin "in forma" , dupa 48 ore betonul nu mai curge si e ok sa se inlature cofrajul (nu exista sarcina pe el ). 
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

#45863
@Vice33
Se va circula pe doua sensuri pe A1 Holdea-Dobra! Adio DN68A!

Breteaua de descarcare este "iesire permanenta, intrare temporara", pana la finalizarea tunelurilor. Adica pana imi cresc copiii si se intorc toti din armata.

Comsa va finaliza tot pana la capatul lotului, adica pana la razorul ala din fata. Acolo e un drum agricol, cred ca pasajul drumului agricol e deja LD2E

RaduLuc

In functie de Clasa Cimentului folosit decofrarea betonului se face mai repede sau mai tarziu, dar nu sunt variatii mari, in general minim dupa 3-4 zile. Daca isi asuma riscul, sau cu aditivi speciali, se poate si mai repede...... oricum orice am spune de aratat arata  bine betonul.

Cetatean

#45865
Quote from: voicul on April 06, 2019, 07:57:06 PM
De ce exista acest spatiu (care e si in partea cealalta la aripa de ghidare)? De ce nu l-au facut mai mare daca tot l-au facut (in ideea ca ar fi muncit mai putin/repede daca era mai mare)?
Poate se aplica același principiu ca la umpluturi, unde la o umplutura peste 6 m, se lasă o bancheta.

gruiarew

LD4 lucrările la deal din maşină:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tom_sawyer

^
La Holdea parca nu se prea vede progres fata de acum o saptamana.

gruiarew

@Ionuţ cumva prietenii prietenilor erau cu o Skoda sau Passat gri de Bucureşti?

Dacă tot s-au pus poze, n-are sens să mă repet. Pun o filmare :)

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

@Quest: betonul armat se intareste in ca. 6 ore dupa turnare (la temp. peste 10°C). La 24 de ore ajunge la ca. 80%-85% din capacitatea portanta, la 48 de ore la 90-95%, functie de compozitie, aditivi, etc.. Capacitatea portanta este cea la care ajunge la 28 de zile, dar deja dupa 7 zile e undeva pe la 95-98%. Dupa a 28-a zi el continua sa se intareasca, la un an poate avea 105-110% sau chiar mai mult. Si peste 50 de ani el continua probabil sa se intareasca, dar infim (daca nu apar fisuri sau alte probleme din exploatare).

Vara, un perete de locuinte/birouri (adica de ca. 3m inaltime si 20-30cm grosime) turnat dupa-amiaza se poate decofra in urmatoarea dimineata. Cand se decofreaza asa repede, betonul este cald daca pui mana pe el imediat dupa decofrare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.