News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 62 Guests are viewing this topic.

GDPR

^^^Asta e o non-stire. "Ar putea fi" nu valoreaza absolut nimic.

paulmare

Horatiu pai aia si sunt - pile cilindrice si fiecare pereche cu o rigla care sa sustina fasiile - vin ele si pozele cand executa riglele, vad ca baietii sunt cu ochii in 4 :)

perfidus

#39572
Am mers ceva in urma pana in data de 10 noiembrie la Branisca si m-am lamurit cu ce ne zice flashu - intr-adevar este culee sprijinita pe stalpi subtiri rotunzi care vor fi ingropati in umplutura compactata. ;)

Quote from: rocklee on November 10, 2017, 08:40:38 PM
aveti noroc    :D

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

marcelbanu

Zona baraj termocentrala Mintia
13 aprilie 2018, liniștea de dinaintea furtunii...



















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Zona baraj termocentrala Mintia
13 aprilie 2018, liniștea de dinaintea furtunii...





















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Zona baraj termocentrala Mintia
13 aprilie 2018, liniștea de dinaintea furtunii...



















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dr4qul4

pozele sunt de vinerea trecuta. De acum 5 zile mai exact.

Referitor la Comsa: Desi sunt unul care critica pe fata constructorii, mie mi-au facut o impresie buna. O firma serioasa care a muncit cat a fost lasata. O firma care a muncit doar pe vorbe. Faptul ca acum nu o mai fac, are legatura cu tratamentul la care au fost supusi de catre CNAIR.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

marcelbanu

Quote from: dr4qul4 on April 18, 2018, 06:00:53 PM
pozele sunt de vinerea trecuta. De acum 5 zile mai exact.

Exact !
Dar am scris data, 13 aprilie...
După ce am fotografiat zona, aparatul foto cu tot cu cardul de memorie mi-a fost confiscat subit...
Îmi cer scuze pentru întîrziere !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Morosanu

Cum adica confiscat? Cine? De ce?
Politica distruge tot ce atinge.

marcelbanu

Copilu'...
Stați liniștiți, nu mi-a confiscat nimeni aparatul foto în afară de copil !

Prin 20 martie am mai tras niște fotografii în zonă,
am fost observat și însoțit de un gardian fără să spună absolut nimic.
Am fost însoțit să nu calc strîmb sau să pățesc ceva !

Firma de pază m-a păzit să nu mă lovesc !
Toată stima și respectul !

P.S. Dacă sîmbătă e vreme bună, voi mai face fotografii !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

areacontact

Va salut. Citesc de ceva vreme tot ce scrieti si multumesc pentru ca reusiti sa ne tineti la curent cu lucrarile de infrastructura.

Am totusi o nelamuriere. De ce toata lumea acuza Comsa si chiar Salini cat timp UMB-ul e cel mai intarziat? Nu au inceput toate cele 3 loturi in acelasi timp? Vad ca Comsa are 80+ % si a fost intotdeauna in fata UMB-ului care are 70+%...

GDPR

Autorizatiile si chiropterele, batu-le-ar vina! :)

dr4qul4

Unii acuza Comsa deoarece acel lot putea fi gata acum!  Au tras tare la inceput dupa care CNAIR i-a blocat, refuzand sa-i plateasca. Nu tu bani de la stat....nu tu bani pentru subcontractori.
UMB a tras foarte tare la inceput, dupa care a intrat ISC-ul peste ei si nu i-a lasat sa mai lucreze fara autorizatie. Imediat cum au avut AC, au lucrat cu foarte multi oameni si foarte multe utilaje pe orice bucatica (ast ain timp ce mai toti constructorii asteapta sa primeasca AC pe tot santierul, pentru a trage cu adevarat tare). Tare la UMB inseamna 600 de muncitori. Tare la altii inseamna maxim 200.  UMB-ul lucreaza cu oameni proprii, asa ca pentru ei nu prea conteaza daca statul ii plateste dupa 3-4 luni.
Salini, au lucrat cat de cat ok. Dar doar pe portiunea care le-a convenit. Nu prea vor sa termine CIC-ul si cred ca nici nu o vor face. Dar oricat de bine ar fi lucrat ei, imaginea firmei pe care au inglobat-o, celebra Imbecillio care nu a facut OS3, ii trage in jos.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Ce vezi acum la UMB a primit AC abia anul trecut.
Deci UMB a inceput cu toti in 2013 (nu sunt sigur ca asta e anul) si 4 ani, pe sectiunea pe care sunt pozele, a stat (blocat de patenerul serios - adica statul roman)!

dr4qul4

iar pe sectiunile unde a avut AC asfaltul are deja 3 ani. Se vede si din satelit ( google maps)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024