News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 25 Guests are viewing this topic.

rocklee

marcelbanu ...astazi ai trecut prin zona baraj...cum stau cu lucrarile ...

marcelbanu

Quote from: rocklee on April 18, 2018, 10:07:17 PM
marcelbanu ...astazi ai trecut prin zona baraj...cum stau cu lucrarile ...

A fost liniște pe șantier cu ocazia Paștelor...
Abia luni, 16 aprilie, au revenit pe șantier.
Pe la 07:30 au început să sosească primele excavatoare...
Sîmbătă, dacă e vreme bună (să nu plouă) o să merg în zonă.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Vice33

Rocklee, la tevile de la Mintia ce mai au de facut mai exact...? Vad ca merge greu in acea zona, e un gard din placi de beton langa vechiul drum judetean, nu inteleg:

- de ce inca nu e daramat acel gard
- de ce nu se insista mai mult pe relocarea DJ-ului
- ce probleme sunt in zona de nu se intra cu mai mult avant pe acea portiune

Regia de Termoficare mai are lucrari de facut in zona, tevi de relocat...?

rocklee

#39588
gardul azi poate nu mai este ...tevile sunt relocate ...iar pentru relocarea dj-ului mai sun ceva probleme ...unificarea autostrazi in zona barajeste doar o chestiune de timp ...acum se lucreaza la ea ...dupa ce o va unifica vor...face o trecere provizorie a djeului peste ...corpul autostrazi ...de aceia sa asfaltat acea intersectie provizorie  de acolo...informati dela sursa ... :D :D

flashu74

Prin zona Bejan am trecut seara si erau sus 3 stâlpisori(fierul si la unul era cofrat) si au mai avansat cu fierul la cele doua perechi de piloni din organizarea de santier.

TibiV

Quote from: areacontact on April 18, 2018, 07:56:13 PM
Am totusi o nelamuriere. De ce toata lumea acuza Comsa si chiar Salini cat timp UMB-ul e cel mai intarziat? Nu au inceput toate cele 3 loturi in acelasi timp? Vad ca Comsa are 80+ % si a fost intotdeauna in fata UMB-ului care are 70+%...
Pai este cam asa...

1.
Unul are de mers 1 km pe poteca facuta de vaci si oi.
Celalat are de mers tot 1 km, dar pe poteca facuta de capre negre, pa acolo unde vacile si oile ar avea ameteli ingrozitoare...

2.
Primul are gata AC-urile de n-shpe ani, ca nu are nimic greu pe traseu
Al doilea "descopera" dupa ce a semnat contractul ca are pe traseu cimitire ilegale, nu'sh ce fel de "...chioptere" pe care nu le-a vazut nimeni (dar care "chioptere invizibile" trebuie sa fie musai mutate la loc "racoros si umbrit"...) si alte "maruntisuri" de acelasi tip...

(3.
... a cazut intre timp la "renumararea speciilor"... Ca aparusera la un moment dat si niste castori "in vizor", dar pana la urma nici macar ONG-istii nu le-au gasit nici macar "vizuinele"... Daca le-ar fi gasit, eram "mancati" !...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

Quote from: dr4qul4 on April 18, 2018, 08:56:09 PM
Tare la UMB inseamna 600 de muncitori. Tare la altii inseamna maxim 200.  UMB-ul lucreaza cu oameni proprii, asa ca pentru ei nu prea conteaza daca statul ii plateste dupa 3-4 luni.
Eu nu am înțeles pasajul ăsta. Adică cei 600 care trag tare nu trebuie plătiți la timp? Din contră eu am auzit de o grămadă de subcontractori care și-au luat țeapă și au intrat în faliment și ultimul exemplu  mai mare e pe ST2. În principiu la orice lucrare există un decalaj între execuție și plată . Important este să știi că acea plată vine sigur și că ea vine într-un timp rezonabil. Altfel este evident că te oprești din lucru pentru a limita paguba.

thinker

UMB daca are 600 angajati, stie ca trebuie sa le asigure salariul in orice moment si pe luni de zile in fata. Un antreprenor care are subcontractanti se gandeste la plata lor ca la o facture cu termen de x zile, pe care o mai si amana. Sunt nevoiti subcontractorii sa lucreze cu anumite firme, fiindca de fapt lucreaza pe banii lor, si de primit mai greu. Eu as limita subcontractarea la max 20-30% din valoarea contractului, ca de o firma chiar de constructii nu poate fi specialista in orice.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

flashu74

^
Absolut corect. Pai dacă ai câștigat un contract de anvergură că tu ești superfirmă, atunci să fii și să vedem și noi. Externalizezi anumite procese că tu nu te bagi la mărunțișuri dar un procent mic, rezonabil.

delacroix

Se lucreaza cu prestatori nu de subcontractori adica se contracteaza doar manopera. Peste tot in lumea asa zis "civilizata" se lucreaza asa. Nu ai cum sa limitezi dreptul la munca (ca atare) iar pe de alta parte  e rentabil sa "inchiriezi" oameni pentru muncile prost platite.


perfidus

Pai si pe buna dreptate. De ce nu au scris specialiștii in studiul de impact ca exemplarele găsite pot fi mutate? CNAIR accepta de bunăvoie ceva si face apoi altceva.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

gruiarew

Șuimuș și Marginea. E așa de greu să scrie un nume cum trebuie?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

horatiu.cosma

În același timp și "specialiștii" pe lilieci care au făcut studiul în 2014-2015 au venit cu acea soluție de căsuțe în copaci + ceva buncăr pentru lilieci în zona inundabilă a Mureșului. Cu siguranță le-ar fi fost mult mai bine acolo  :lol:.

dr4qul4

La cat de profi sunt, cred ca au cautat lilieci in alte localitati.
Sa vina si la Bucuresti, avem destui si pe aici. Si sa lase infrastructura in pace. Mai bie fac ceva cu cei care arunca gunoaie (cu duba/camionul) pe unde au chef si cu defrisarile ilegale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist