Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

AlexIP

S-a dat liber la săpat. :lol: Și pasajul DN7/DN76 (peste pod de giratoriul A1, principala cale de acces spre autostradă a zonei) e propus să fie făcut subteran. Discuția pe thread-ul relevant: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=50.msg153415#msg153415

alex8

Trebuie o licitație nouă. Contează unde este valoarea mai mare, adică la servicii sau la lucrări. Dacă vor executa doar proiectare atunci limita e de 30.000 pentru atribuire directă.

adiarc

Cred ca le mai trebuie inca 3 ani sa se hotărască....si nimeni nu ii va desființa,concedia,totul va fii bine,iar ei ,And,CNADNR,Cnair (aceeași mizerie ),vor avea in continuare frâiele sabotarii construcției de autostrazi.

bravos națiune.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

patratel_ro

Ne-ati obisnuit "rau" cu poze din 2 in 2 zile de pe lotul 4. Ce se intampla ca de 3-4 zile numai teorii citim?  :o :lol:

Dominik

Se lucreaza in ritm alert, s-a vazut si ieri in pozele cu vizita lui Cuc pe santier
You're in Steelers Country

Danny550394

Imi cer scuze pentru calitate. Era putin innorat.
Zona fara tuneluri (Intre Loturile 2 si 3, Lugoj-Deva).



Zona Aciliu.



Ionut

^^ Nu se întâmplă nimic deosebit, a fost vremea urata. :)
Urmează în curând poze, sunt sigur. Și vin și noi filmări.

SILVIUFG

Like Danny!! Foarte faine pozele!! Si inspirata alaturarea fotografiilor. Dealul Bucium si zona viitoarelor tunele.

Dominik

Wow a fost si Cuc sa vada faimoasa peştera a liliecilor....poate da avizu mai repede !!!

http://www.evz.ro/tunelurile-pentru-ursi-se-construiesc-totusi-pe-autostrada.html
You're in Steelers Country

adiarc

#33984
dupa cum spuneam ,s-au reactivat alunecarile de teren in zona Cunta,pe sensul spre Sibiu,limita dintre loturile 2 si 3 ( antrepenor Straco ).
Zona a fost deja de 3 ori refacuta ,cel mai recent in toamna anului trecut.

In mod normal ( nu e cazul ),acesta situatie ar trebuii sa fie un nou dus rece pt amatorii de deblee si solutii asa zis ieftine,care se dovedesc de fapt,muuuult mai scumpe si costisitoare ( debleu nu mai mare de 10-15 M,refacut deja de 3 ori ).
O solutie trainica in zona implica foraje de adancime,piloti forati si noi expropieri ( in poze se vede ca sunt afectate si parcelele agricole invecinate )

parcela agricola in imediata vecinatate - afectata si ea



















or fii fraieri vecinii nostri care au tuneluri prin toate dealurile mai marisoare...iar noi mai destepti cu reteta fantastica SF din birou+debleu+cel mai mic pret

PS - giratoriul din zona e in continuare NEREFACUT...in decembrie ,anul curent,vor expira si cei 4 ani de garantie ( dec.2013-dec.2017)



Momentan atat.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Sa nu ne panicam totusi.

Nu e cumva un depozit de pamant ala, acoperit cu vegetal?
Drumurile noastre POATE;

sawkward

Apropos de tunelurile de pe Lugoj-Deva... preturile internationale la executia de tuneluri sunt la niveluri scazute fata de trecut, lucru ce apare explicit in situatiile financiare ale constructorilor mari europeni. Romania ar putea profita grabind proiectarea si executia lor.

Cateva cifre pentru TBM (nu stiu solutia tehnica pe LD3), chiar daca sunt vechi de cateva luni (brenner base tunnel):

On September 26, 2015, almost exactly a year after works started on the Tulfes–Pfons construction lot, the first tunnel boring machine (TBM) to be used in the Austrian part of the Brenner Base Tunnel began its work and is now making its way through the rock towards Brenner – three months after the first of 75 heavy transports delivered the first part of the machine to the site in Ahrental.

It is an open mode Gripper TBM built by Herrenknecht in Schwanau, Germany, with a 200 m back-up. The TBM was transported to the site in Ahrental in 76 separate pieces, the heaviest of which weighed 120 t. The entire front part was assembled 3.5 km below the surface, inside the mountain itself, in the assembly chamber measuring 120 x 15 x 15 m. The back-up parts, on the other hand, were assembled aboveground in the construction area and moved through the Ahrental access tunnel to the head of the machine.

The engineers and workers assembled the 1800 t machine within three months, working day and night. By now the TBM moving southwards to excavate another 15 km of exploratory tunnel. Using conveyor belts, 1000 t of spoil per hour (600 t from the mechanized excavation and 400 t from drill and blast) are carried from the rock faces directly to the disposal site in Ahrental.

Technical data of the TBM

Type: open TBM with grippers

Installed capacity: 5500 kW

Total length of the TBM including backup: 200 m

Total weight of the TBM including backup: 1800 t

Diameter of the cutting head: 7930 mm

Weight of the cutting head: 150 t

Number of 19" cutter discs: 38

Number of 19" twin double-cut cutter discs: 4

Number of loading scoops: 6

The Tulfes-Pfons Construction Lot

In June 2014, the Tulfes-Pfons construction lot was awarded to the Strabag/Salini-Impregilo temporary consortium; the values of the contract is about 380 million euros. Excavation works began in September 2014. According to the schedule, by spring of 2019 over 38 km of tunnels will have been excavated and over 5 km of these will already have been completed at the end of September 2015.

TibiV

Quote
the values of the contract is about 380 million euros. (...) According to the schedule, by spring of 2019 over 38 km of tunnels will have been excavated

Adica 10 milioanje euro / km ?!?!... Un moft !

Bine, este clar ca numai transportul si instalarea "monstrului" costa probabil multe milioane  de euro...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Nu ai ce face cu TBM acolo. Probabil NATM se va folosi (sper)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

Pai parca proiectul Salini e Adeco-RS, asa s-a vehiculat pe forum la un moment dat. Well, asta daca onor CNAIR mai ia in calcul ce a proiectat Salini pana acum.