Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 54 Guests are viewing this topic.

rocklee

ZUBLIN ..in actiune .....si dezafectarea ....terasamentului compromis  :(


rocklee

#34006
cateva imagini cu terasamentul dintre cele doua ...pasaje cf .... :D






rocklee

imagini cu pasajul de peste cf deva arad ...


rocklee

#34008
imagini cu terasmentul deintre pasajul DN7 ....si pasjul cf deva arad ..


rocklee

trecem de pe lotul 3 pe..lotul 4 ...

pasajul dj 706 valea lunga -tebea ...cresc bretelele pasajului ...


rocklee

ne indreptam spre dealul cu refacut ....

citeva imagini cu dealul si un drum agricol ...relocat ...




rocklee

#34011
zona unde au fost piloti forati......si stalpul 37 :)


rocklee

#34012
se lucra si la ...breteaua de la pasjul dumului ce duce la boz tarnavita ....

rocklee

imagini de la relocrea dj 706a in zona..pasajului de la branisca si a lucrarilor din zona ...


rocklee

plecam de la branisca sine deplasam lin zona mintia ...



se  lucra la terasmentul dintre DJ si raul mures

pasadia

Dupa inca o tura dus-intors intre Brasov si Arad, pot zice ca A1 se prezinta bine (in sensul ca nu mai sunt salturi mari la podete) dar zona celor de la Imbreglio tot nu e ok. Si asta mai ales pe partea sudica, sensul Sebes - Sibiu.
Prima problema e aici, dupa nodul Apoldu de Jos, unde pamantul curs din partea sudica a rupt rigola in bucati si le-a impins in sus (unele bucati sunt la nivelul soselei).
A doua problema, similara dar mai grava, pe o lungime mai mare, este evident in dealul Aciliu, acolo unde pamantul scurs pare sa fi acoperit in unele locuri complet rigola si sa fi ajuns pe marginea caosabilului.

Stiu ca in majoritatea pozelor versantul nordic e mai impresionant (mai mare, valurile d pamanat mai evidente, etc...). Insa acest versant este verde in acest moment, chiar am fost surprins de faptul ca a aparut iarba destul de multa pe el (ma indoiesc ca suficient pentru a-l stabiliza). Insa versantul sudic imi pare mai grav, cel putin pentru faptul ca el mai gazduieste si CF M200 Sibiu - Sebes. In ritmul asta cred ca vom ajunge sa fim nevoiti sa alegem intre A1 si M200. 

rocklee

#34016
inca cateva imagini din zona baraj mintia
height=675]http://i.imgur.com/mvwLpD9.jpg[/img]

Beowulf

Pe LD4 in zona Branisca, cum s-a rezolvat problema pilotilor forati rupti?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

rocklee

la pasjul de langa ...halda de steril sau adus tevile ...de apa care vor fi mutate pe sub pasaj ...

si o informatie ...pe care am primito la fata locului ....nu pe sub acest pasaj va fi relocat DJ ....DJ va intra pe sub celalalt pasaj [pasajul bejan] va merge o bucata pe langa autostrada si va fi urcat in dreptul pasjului de linga halda de steril


tevile metalice ...care vor firelocate http://i.imgur.com/oE8uLWt.jpg


user201

@rocklee
Mersi pentru poze. din ce văd în poze, cred că deschiderea lotului 3 în August 2017 ( peste circa 3 luni ) e aproape imposibilă.
În rest mă bucur că se lucrează pe ambele loturi.