News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

adiarc

Cred ca ar trebuii trimiși pe LD lotul 2 ,sa măsoare cu metrul cam ce înseamnă o cretinitate de debleu cu adâncimea de 45 M... :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Daca tot vorbim de LD2, venim cu ceva lejer, ca de Paste.




La inițiativa WWF România, Asociația Pro Infrastructură este semnatară a unei scrisori către Comisia Europeană și către autoritățile române în care luăm poziție față de intenția declarată a CNAIR și MT de a renunța la tunelurile de pe Autostrada A1 Lugoj-Deva lot 2 (cunoscute popular ca "tunelurile pentru urși"). Poziția comună a organizațiilor semnatare este foarte clară: viaductele, tunelurile si ecoductele de pe A1 Lugoj-Deva sunt parte din Acordul de Mediu emis deja pentru acest proiect și o eventuală eliminare a tunelurilor de pe lotul 2 ar conduce la necesitatea revizuirii Acordului de Mediu, adică va iniția un proces inutil, complicat și de durată, proces care, cel mai probabil, va fi blocat de organizațiile de mediu. Simplu spus, luând măsura eliminării acestor tuneluri, lucrările pe acest segment de autostradă vor fi blocate pentru o perioadă foarte lungă de timp.

Cerem CNAIR si Ministerului Transporturilor să mențină TOATE măsurile specificate în Acordul de Mediu, măsuri asumate de toți stakeholderii implicați în acest proiect. Găsiți fișierul atașat la acest mesaj cu scrisoarea adresată autorităților europene și române (limba engleză).


Foto: Italia, Tyrolul de Sud (photo credit, Framepool Stock Footage)

Iceman

#33827
Ionut sustin idea ta pt L-D lot 2...Aceasta portiune trebuie facuta cu tunele....Dar CNIR si MT nu ii de acord cu noi pt ca nu stim cum sa aducem la realitate acest proiect..Nu suntem pregatititi pt asa aceva..........Poate peste 5 ani :((

Harry


carutasul

cum adica "nu stim"? Stefan cel Mare stia să zidească biserici? Plătim pe cineva care stie, e simplu :)

Ionut

Plătim, da.
Poate CNAIR ne explica de ce nu angajează un expert tunelist sau o firma care sa ofere consultanta pentru a face un caiet de sarcini decent pentru porțiunea cu tuneluri, dacă ei nu pot/nu știu. Ca sa fie gata secțiunea asta în 4 ani. Ca în ritmul asta...

elphax

Azi nu se lucra nici pe A1 nici pe A3,  toate utilajele parcate.
Oricât de mult as dori sa termine mai repede Lugoj - Deva vreau sa facă și tunelurile alea pentru animale.  Și la ce înțeleg,  nu ar fi mai repede dacă schimba planul și renunță la ele
Deci sa le facă odată!
:)

gruiarew

Am fost și eu p-afară, doar că m-am prins seara. Nu-s cine știe ce dar daca tot le-am făcut am zis sa le pun. Astea îs imediat după nod, după podul peste Bega la traversarea DJ682D:








Astea două îs spre Zorani:




'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

Pasajul DC100 (spre Coștei / Nemeșești). Începuse să se întunece și erau și cu oile pe acolo.







Cam atât.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#33835
Quote from: Ionut on April 14, 2017, 07:44:27 PM
Daca tot vorbim de LD2, venim cu ceva lejer, ca de Paste.



La inițiativa WWF România, Asociația Pro Infrastructură este semnatară a unei scrisori către Comisia Europeană și către autoritățile române în care luăm poziție față de intenția declarată a CNAIR și MT de a renunța la tunelurile de pe Autostrada A1 Lugoj-Deva lot 2

Si cand am scris eu asta nu ai zis nici "pas".... ;)

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=526.msg152093#msg152093

Si nu e doar WWf si API, sunt si multi altii....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Quote from: Iceman on April 14, 2017, 08:30:20 PM
Ionut sustin idea ta pt L-D lot 2...Aceasta portiune trebuie facuta cu tunele....Dar CNIR si MT nu ii de acord cu noi pt ca nu stim cum sa aducem la realitate acest proiect..Nu suntem pregatititi pt asa aceva..........Poate peste 5 ani :((

Ce inseamna te rog "nu sintem pregatiti ptr asa ceva" ? Cine spune ca o tara trebuie sa aiba expertiza proprie ca sa faca ceva anume, lucru acoperit de know-how consistent de multe alte tari ale lumii ? Constructia de tuneluri nu e o chestiune de pionierat mondial, la care tehnologic inca nu exista mijloacele necesare.
Esti constient ca nu ai experienta necesara ? Iti angajezi oameni si firme care asta fac zi de zi.
Common sense will get you far !

dr4qul4

Trebuie sa fim pregatiti ca sa facem 2 tunele amarate? Sper ca realizati ca pentru constructorii care ar licita, aceste tunele sunt floare la ureche. Nu stiu cum e cu ventilarea si semnalizarea lor, dar cu siguranta e mult mai usor sa faci puturi de ventilatie si iesiri suplimentare cand ai doar cateva zeci de metri pana la suprafata.
Nu suntem pregatiti sa facem un tunel de baza. Dar asta  ceva ce pana si CFR-ul poate face.
Mi se pare progresul normal: cut&cover pe Deva-Sibiu, forat la adancime mica p LD2 si forat la adancimi mai mari pe PiSi.
Ce ne mai place sa ne razgandim.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee


rocklee