News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 27 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

La 2 zile de activitate arata bine mobilizarea. Frumos! Bravos UMB!

Dominik

Super poze marcelbanu, multumim ca esti pe teren, buna mobilizare UMB !!!  :)
You're in Steelers Country

Iceman

Cu cati muncitori lucreaza pe acest tronson UMB?.....200 de oameni ?....100 de utilaje?

Ionut

Ei zic ca vor sa aduca mult mai multi. Poate vreo 600. Sa vedem... o sa le facem si vizite oficiale in curand.
Intre timp, multumim baietilor din zona care sunt cu ochii pe ei!
:cheers:

adiarc

music to my eyes...frumos..f.frumos  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cozak

Superbe poze!Au atacat ce se poate face vad.Sa vedem si la branisca atacat dealul cu probleme.Foarte frumos.Multumim.

disney

Scriu si aici pentru ca nu toti stiu de existenta topicului de comunicare oficiala cu CNAIR.

Va rog pe toti sa va ganditi la orice intrebari pe care le aveti de adresat catre CNAIR si sa le treceti de aici incolo.

:cheers:

bridge

Dragnea la B1 referitor la SF Pitesti-Sibiu :
"Am înțeles că Ministerul Transporturilor în zilele acestea era pregătit să găsească o soluție în așa fel încât realizarea studiului de fezabilitate să meargă în continuare, pentru că — dacă nu greșesc eu — cred că mâine ar fi fost ultimul termen în care se încheia contractul, tot din cauza unor abordări greșite — sau, mă rog, incorecte — din mandatul trecut. (...) Eu nu cred că e vorba să primească bani în plus. Este vorba să găsească o soluție prin care să se lungească termenul, eventual, în așa fel încât să se finalizeze studiul de fezabilitate cu compania cu care s-a început. Fiindcă altfel ar avea variantă, după părerea mea, să reia procedura de achiziție și înseamnă că ducem cu încă doi-trei ani execuția acestui document. Dar este decizia pe care vor trebui să o ia ei".

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Bogdan_Cluj

Quote from: yetiman on March 14, 2017, 11:17:42 AM
Din raportul CNAIR din luna Martie:

Multumim Yetiman pentru updates (atat pt graficele cu procentaje cat si pentru cele cu "probleme").
Am facut o comparatie cu o postare (tot de-a ta) mai veche din ianuarie si se vede "progresul"



yetiman

Eu zic ca asta e un "+" pentru CNAIR. Arata ca totusi se lucreaza cu acest document, nu e doar copy/paste fata de luna anterioara.
Cat sunt de "la zi" informatiile. asta e mai greu de spus. Ei il publica la mijlocul lunii, deobicei dupa data de 20, asa ca doar din intamplare l-am gasit actualizat azi.
In mod normal ar trebui sa fie informatiile din sfarsitul lunii anterioare, asa ca un "delay" tot exista.
Iar in grafice am pus data raportului, deci e posibil sa fie un decalaj (cifrele din Martie 2017 sa fie, in realitate, valabile pentru sfarsitul lui februarie)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

marcelbanu

#33251
A 1, Deva - Ilia, lot IV, 15 martie 2017, orele 08:30...









Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

A 1, Deva - Ilia, lot IV, 15 martie 2017, orele 08:30...









Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Vice33

Ultima poza este in zona haldei de steril? Acolo ce trebuie facut....?

serban vlad

Revin cu problema descarcarilor temporare. In alte tari se poate de ex Grecia unde A5 recent inaugurata o portiune pana la Argo se termina in drum judetean pentru cateva zeci de metri cat si portiune ramasa neterminata din A25 langa Seres unde se circula tot pe junetean.